שיחת תבנית:הידעת?/י"ט בחשוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מאין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
אכן מרתק... אבל כדאי חוץ מהפיקנטריה להוסיף את ביאורו הנפלא של הרבי לעובדה זו - משיחת הושענא רבא תשנ"ב. [[משתמש:חכם באשי|חכם באשי]] - [[שיחת משתמש:חכם באשי|שיחה]] 23:39, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
אכן מרתק... אבל כדאי חוץ מהפיקנטריה להוסיף את ביאורו הנפלא של הרבי לעובדה זו - משיחת הושענא רבא תשנ"ב. [[משתמש:חכם באשי|חכם באשי]] - [[שיחת משתמש:חכם באשי|שיחה]] 23:39, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
:ראשית כל ברוך בואך {{א|חכם באשי}}, נשמע שהגעת לכאן עם מלא מרץ. אני מקוה שהמרץ שלך לא יאבד כעבור זמן קצר כמו שעברה לי.
:בכדי שלא תתאכזב מהאתר מהר מידי אציע כמה הצעות: א) הרמה פה [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/פיל בחנות חרסינה|ממש נמוכה]], אל תתלה ציפיות. ב) אל תצפה שמישהו יגיב למה שאתה כותב בדפי שיחה, זה קורה לעתים נדירות מאוד. אם יש לך משהו לעשות - פשוט תעשה, אם משהו במעשיך דורש תיקון יבוא מישהו ויתקן (אם כי למען ההגינות כדאי לציין שאם מישהו יתקן משהו זה יהיה כעבור מאות שנים כך ש[[תבנית:משתמש - מתקשה להאמין|נכדי נכדיך יוכלו ליהנות מאתר רציני ומושקע]]).
:בנוגע למה שכתבת אז א) כאן זה תבנית הידעת המיועדת לדברים פיקנטיים. ב) עיקר מה שרצה כותב התבנית להדגיש הוא לא שכתוב גם עליהם (שאינו חידוש כ"כ - בהתחשב בנסיבות), אלא החילוק בינם לבין [[רבותינו נשיאנו]].

גרסה מ־04:54, 4 בנובמבר 2016

אכן מרתק... אבל כדאי חוץ מהפיקנטריה להוסיף את ביאורו הנפלא של הרבי לעובדה זו - משיחת הושענא רבא תשנ"ב. חכם באשי - שיחה 23:39, 3 בנובמבר 2016 (UTC)

ראשית כל ברוך בואך חכם באשי, נשמע שהגעת לכאן עם מלא מרץ. אני מקוה שהמרץ שלך לא יאבד כעבור זמן קצר כמו שעברה לי.
בכדי שלא תתאכזב מהאתר מהר מידי אציע כמה הצעות: א) הרמה פה ממש נמוכה, אל תתלה ציפיות. ב) אל תצפה שמישהו יגיב למה שאתה כותב בדפי שיחה, זה קורה לעתים נדירות מאוד. אם יש לך משהו לעשות - פשוט תעשה, אם משהו במעשיך דורש תיקון יבוא מישהו ויתקן (אם כי למען ההגינות כדאי לציין שאם מישהו יתקן משהו זה יהיה כעבור מאות שנים כך שנכדי נכדיך יוכלו ליהנות מאתר רציני ומושקע).
בנוגע למה שכתבת אז א) כאן זה תבנית הידעת המיועדת לדברים פיקנטיים. ב) עיקר מה שרצה כותב התבנית להדגיש הוא לא שכתוב גם עליהם (שאינו חידוש כ"כ - בהתחשב בנסיבות), אלא החילוק בינם לבין רבותינו נשיאנו.