שיחת משתמש:שלום/ארכיון 11: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
מ (שלום העביר את הדף משתמש:שלום/ארכיון 111 ל־משתמש:שלום/ארכיון 11) |
(אין הבדלים)
|
גרסה מ־06:27, 21 בספטמבר 2016
בקשה לערך
מעט הופתעתי מכך שאין ערך על תורת המוסר... יש מצב לפרסם נושא זה כעניין שצריך להיכתב? (לו"י - שיחה 21:23, 11 באוגוסט 2016 (UTC))
- ראה חב"דפדיה:בקשת ערכיםשָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באב ה'תשע"ו, למניינם 23:54, 11 באוגוסט 2016 (UTC)
בקשת עזרה
עשיתי קצת סדר בערכי התעניות, שיהיה ערך אחד על היום (לדוגמא ג' בתשרי) ואחד על התענית (צום גדליה). להשלמת הענין אני צריך את עזרתך כמפעיל, למחוק כמה דפי הפניה ואח"כ להעביר אליהם את שם הערך:
- את הערך מנהגי עשרה בטבת להעביר לשם עשרה בטבת
- את הערך מנהגי תענית אסתר להעביר לשם תענית אסתר
- את הערך תענית שבעה עשר בתמוז להעביר לשם שבעה עשר בתמוז
יישר כח! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 22:27, י' באב, הקהל ה'תשע"ו
- • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:03, י"א באב, הקהל ה'תשע"ו
הקריות
ע"פ ויקיפדיה קריית ולא קרית האם תוכל לשנות?--חיים - בכל יום שיבוא 19:11, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
סליחה שאני מתערב במה שלא שאלוני אבל באתר בזק כל הקריות מלאכי מוצקין וכו הם קרית בי' אחד.דור השביעי - שיחה 19:47, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
- ועוד והוא העיקר בתורה נכתב בי' אחד:"ויבאו קרית חצות"(במדבר כב,לט) דור השביעי - שיחה 20:12, 15 באוגוסט 2016 (UTC)
- צריך לבדוק איך זה בשפה העברית למרות שאם בתורה כתוב עם י אחת כנראה שכך זה גם בעברית--חיים - בכל יום שיבוא 13:27, 16 באוגוסט 2016 (UTC)
- אמנם כבר שינית... אבל הדיון לא קשור למילה "קרית" בדוקא, אלא לכל יו"ד עיצורית. בתורה כתוב בד"כ בכתיב חסר, ואילו בכתיבה השוטפת משתמשים בכתיב מלא, ויש כללים מתי כותבים י' אחת ומתי שתיים. והמבחן לזה, עם כל הבחילה, הוא בויקיפדי', ולא בבזק.. -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 18:12, י"ח באב, הקהל ה'תשע"ו (22 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- צריך לבדוק איך זה בשפה העברית למרות שאם בתורה כתוב עם י אחת כנראה שכך זה גם בעברית--חיים - בכל יום שיבוא 13:27, 16 באוגוסט 2016 (UTC)
צלשים
שלום שיחי' אני מבקש ממך כמפעיל מערכת שתעניק צל"ש ללהתראות שבלי שום ציניות מקדיש הרבה זמן ובונה באיכות וכמות את המיזם ומה שמקבל רק טענות (מה גם שהטענות הם דווקא על הערך הכי מתבקש).בכלל צריך לדעת שהבסיס בחבדפדיה זה ככל היותר ערכים (כמובן רק שעוברים את הרף) והמצב שכשיש כמות זה גורם לכל המעוניין לשפר משאי"כ כשמלכתחילה אין את הערך.היום המצב טעון שיפור ניכר בהרבה תחומים ביחוד בתחום של שליחים שלהרבה מהם אין יצוג. `דור השביעי - שיחה 21:41, 21 באוגוסט 2016 (UTC)
- דור השביעי היקר, ברוכים הבאים. אני בקבוצת מחלקי הצל"שים, לא בקבוצת מקבלי... . להתראות - שיחה 04:15, 22 באוגוסט 2016 (UTC)
- על אף שאינך בקבוצת המקבלים, הרשיתי לעצמי לחרוג מהחוק הזה ולהעניק לך צל"ש. ראה שיחה:מלחמת סיני. ואולי זה יועיל שגם אני יום אחד אזכה לקבל צל"ש... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:36, כ' באב, הקהל ה'תשע"ו
- לא אמרתי שאני נותן, רק שאני בקבוצת הנותנים... כשהייתי בישיבת קיץ, השליח הראשי לבית שאן שהיה בשעתו המדריך שלנו היה עורך חידונים לעיתים קרובות באמצע-שום-מקום בהמתנה לאטובוסים, לבריכה וכיו"ב, והיה אומר על כל תשובה נכונה: "מגיע לך פחית קוקה קולה" וכיו"ב. אחרי כמה ימים כשראינו שההבטחות לא ממש ממומשות, פנינו אליו בקובלנה והוא מצידו השיב שהוא לא אמר שהוא ייתן, הוא רק אמר שמגיע, ובאמת כך הוא חושב, שבחור חסידי שמתנהג כל כך יפה ומפגין בקיאות וכו' וכו' - מגיע לו פחית קוקה קולה... להתראות - שיחה 06:10, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- על אף שאינך בקבוצת המקבלים, הרשיתי לעצמי לחרוג מהחוק הזה ולהעניק לך צל"ש. ראה שיחה:מלחמת סיני. ואולי זה יועיל שגם אני יום אחד אזכה לקבל צל"ש... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 02:36, כ' באב, הקהל ה'תשע"ו
השחתות
- שלום יש הרבה פעמים שנתקלתי בהסטוריית העריכות שדפים שעברו השחתה אמנם שוחזרו אך ההשחתה נשארה מתועדת אמנם לפעמים נמחקו אך לא תמיד ולפעמים נשארו דפים בעייתיים ביותר וכאשר מישהוא מדפדף בהסטוריית העריכות נתקל בזוועות ולכאורה מה שהיה היה אבל מכאן ולהבא ובל אפתח פה ובע"ה לא ישנה הדבר שמשחיתים אך צריך להיות ככלל שכל השחתה תמחק מהסטוריית העריכות נוסף לכך אפשר לכאורה בטכניקת הבוט למחוק מדפי ההיסטוריה של העריכות את כל הדפים המושחתים.דור השביעי - שיחה 23:21, 22 באוגוסט 2016 (UTC)
- המדיניות היא להסתיר רק מקומות שיש בהם ניבול פה. אם יש כאלו, נא להפנות את תשומת ליבי. הבוט אינו יכול לעשות זאת. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 02:32, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- עייןציונות 8 יוני2015 למנינם דור השביעי - שיחה 02:44, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- זה עתה ראיתי שמחקת גירסא אבל לא מה שציינתי אנא תסתכל בתאריך הזה במדויק ותמחוק אותו יישר כח מראשדור השביעי - שיחה 04:45, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אצלי חב"דפדיה מכוון לתאריך העברי ראה מיוחד:העדפות שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 16:45, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- תסתכל עריכה לפני שמחקתדור השביעי - שיחה 17:47, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
משתמש:חבר/עמוד ראשי
תוכל לסדר את הבעיות עם הערך מומלץ?--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! - י"ט באב ה'תשע"ו 14:17, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- בבקשה !--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! - י"ט באב ה'תשע"ו 16:58, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
תודה על מה שעשית אבל אני חשבתי לעשות ערך מומלץ ואתה עשית את ערך חדש--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! י"ט באב ה'תשע"ו 17:13, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- בוצע שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 17:42, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אבל התכוונתי לעשות את זה בעיצוב הרגיל של העמוד אותם הצבעים ובסמל של ערך מומלץ ולא חדש--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! י"ט באב ה'תשע"ו 18:08, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- זה כמו הידעת. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 18:19, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני רוצה שזה יהיה כמו היום יום, לא כמו הידעת!--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! י"ט באב ה'תשע"ו 20:30, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אבל לענ"ד כך עדיף, כי זה מבדיל את התבנית הזאת מהתבנית שעליה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 22:36, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אבל אני מעדיף אחרת--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 07:25, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- מישהו בסביבה מוכן להכריע בין שני ההצעות? שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 08:49, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- לדעתי, זה יפה שזה בהמשך אבל כדאי לשחק עם הצבעים. להתראות - שיחה 12:02, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- יש דין שאסור לדיין שנמצא יחסית ביריבות או בחברות טובה אם אחד מהצדדים לפסוק--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 13:57, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- בנתיים לא הבנתי כלל עם מי הכריע להתראות. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 17:55, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אשמח לדעת עם מי אני ביריבות/חברות? (ככה יהיה לי יותר קל לכתוב בעתיד את דף החברים שלי, כפי המנהג שייסד שלום. להתראות - שיחה 19:03, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- גם אני לא הבנתי בדיוק. כנראה שלדעת "חבר" זה תלוי בדעתו של מי צדדת... שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 19:07, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- להתראות צידד לדעת חברו הטוב שלום...--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 19:26, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- הייתי לוקח את קרייזי, לא שאני מחבב אותו במיוחד ועימו אתה לא הכי מיודד...--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 19:28, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- חבר, עד עכשיו היה הכל בבדיחות הדעת. ועכשיו ברצינות: אצלינו בחב"דפדיה, אין אף אחד עורך, ואני מקוה שגם לא אתה כמובן, שמביע את דעתו לפי "חברות". אין כאן שום ענין אישי וחב"דפדיה שוה לכולנו במידה שוה. בכל אופן אם ברצונך לקרוא למישהו לדיון זה, אין לי בעיה עם זה שלום בוט2 - שיחה 20:52, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אוהוו.. לאיפה הגענו... אני פורש מהדיון. ביקשו ממני להביע את דעתי אז הבעתי. חבל שלא הודעת מראש ש"מישהו בסביבה" כולל רק את מי שמסכים עם דעתך. בכל אופן, אם אתה חושב שאני עוקב למי אני עונה ואיך אני עונה - אתה טועה. ואם תחפש היטב בהיסטוריה שלי, תראה תגובות חריפות ביותר שכתבתי למשתמש שלום כשהתווכחתי איתו. זו צורת ביטוי והיא לא אישית. בהצלחה ובאהבת חסידים. להתראות - שיחה 03:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני מצטרף לכל מילה של "להתראות". שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 04:19, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אם ממש מעניין אותך, עיין בדיון מרתק בשיחה של לייב שרה'ס. להתראות - שיחה 04:48, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- בהחלט לאן הגענו, אשחזר ההסטוריה וזהו--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 11:33, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אולי אם לא תשחזר, תזכור ש"כל מעשיך בספר נכתבים" לטוב ולמוטב. להתראות - שיחה 15:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- שחזרתי--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 15:53, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אולי אם לא תשחזר, תזכור ש"כל מעשיך בספר נכתבים" לטוב ולמוטב. להתראות - שיחה 15:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- בהחלט לאן הגענו, אשחזר ההסטוריה וזהו--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 11:33, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אם ממש מעניין אותך, עיין בדיון מרתק בשיחה של לייב שרה'ס. להתראות - שיחה 04:48, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני מצטרף לכל מילה של "להתראות". שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 04:19, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אוהוו.. לאיפה הגענו... אני פורש מהדיון. ביקשו ממני להביע את דעתי אז הבעתי. חבל שלא הודעת מראש ש"מישהו בסביבה" כולל רק את מי שמסכים עם דעתך. בכל אופן, אם אתה חושב שאני עוקב למי אני עונה ואיך אני עונה - אתה טועה. ואם תחפש היטב בהיסטוריה שלי, תראה תגובות חריפות ביותר שכתבתי למשתמש שלום כשהתווכחתי איתו. זו צורת ביטוי והיא לא אישית. בהצלחה ובאהבת חסידים. להתראות - שיחה 03:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- להתראות צידד לדעת חברו הטוב שלום...--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 19:26, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- גם אני לא הבנתי בדיוק. כנראה שלדעת "חבר" זה תלוי בדעתו של מי צדדת... שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 19:07, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אשמח לדעת עם מי אני ביריבות/חברות? (ככה יהיה לי יותר קל לכתוב בעתיד את דף החברים שלי, כפי המנהג שייסד שלום. להתראות - שיחה 19:03, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- לדעתי, זה יפה שזה בהמשך אבל כדאי לשחק עם הצבעים. להתראות - שיחה 12:02, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- מישהו בסביבה מוכן להכריע בין שני ההצעות? שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באב ה'תשע"ו, למניינם 08:49, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אבל אני מעדיף אחרת--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ' באב ה'תשע"ו 07:25, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- אבל לענ"ד כך עדיף, כי זה מבדיל את התבנית הזאת מהתבנית שעליה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ט באב ה'תשע"ו, למניינם 22:36, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני רוצה שזה יהיה כמו היום יום, לא כמו הידעת!--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! י"ט באב ה'תשע"ו 20:30, 23 באוגוסט 2016 (UTC)
נקודה למחשבה
בערך שלמה זלמן לנדא ישנה פסקה המתארת את עובדת ראייתו את הרבי בזמן הזה ואף על פי שאני אכן מאמין בזה לדעתי כדאי למחוק את זה זה לא אנציקלופדי וגם ובפרט שבחוץ לא מקבלים את זה בפרופורציות הנכונות.דור השביעי - שיחה 21:40, 24 באוגוסט 2016 (UTC)
- ממש מרגיז אותי שמחפשים מה למחוק במקום לחפש מה להוסיף. אם באמת אתה מחפש מה למחוק, עיין בערכים דוגמת חיים יוסף מוצ'קין ודוגמתו שפשוט העתיקו אותם מבית משיח, ותהפוך אותם לאנציקלופדיים. מה לא אנציקלופדי שהוא ממשיך לראות את הרבי? וזה שיש אלוקים זה כן אנציקלופדי? להתראות - שיחה 04:50, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- מצטרף לבקשת המחיקה של דור השביעי, ובלי קשר בין השניים, גם להצעת להתראות לערוך את חיים יוסף מוצ'קין וחבריו. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 07:12, כ"א באב, הקהל ה'תשע"ו
- אתה מצטרף לבקשה מטעם זה שזו פיסקא לא אנציקלופדית? להתראות - שיחה 10:17, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- מחקתי את הפסקא כבר מיד עם בקשתו של דור השביעי, מכיון שלדעתי אכן זו פסקה לא אנציקלופדי. גילויים שאדם זוכה להם - אם זכה - ואין להם שום הוכחה כל שהיא, אין להם כל משמעות אנציקלופדית. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- איזו הוכחה אתה רוצה שתהי'? שהוא יכניס מצלמה נסתרת בתוך העין? זה אנציקלופדי בהחלט לכתוב מה אדם מספר על עצמו. להבדיל אלף אלפי הבדלות גם בויקיפדי' כתוב על אנשים שטוענים שניחנו בכוחות על טבעיים, כאשר ההוכחה היחידה לכך היא זה שהם טוענים כך. ועל אחת כמה וכמה שאנו כחסידים המאמינים שזה דבר אפשרי, שלא נפסול עדות של אדם המוחזק בכשרות (עד אחד נאמן באיסורין). ובר מן דין לטענתך יש למחוק מחבדפדי' את כל מה שמקורו ב'יחידות פרטית', שאין לזה כל הוכחה מלבד עדות המספר. -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 13:49, כ"ב באב, הקהל ה'תשע"ו (26 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- מחקתי את הפסקא כבר מיד עם בקשתו של דור השביעי, מכיון שלדעתי אכן זו פסקה לא אנציקלופדי. גילויים שאדם זוכה להם - אם זכה - ואין להם שום הוכחה כל שהיא, אין להם כל משמעות אנציקלופדית. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:45, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אתה מצטרף לבקשה מטעם זה שזו פיסקא לא אנציקלופדית? להתראות - שיחה 10:17, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- מצטרף לבקשת המחיקה של דור השביעי, ובלי קשר בין השניים, גם להצעת להתראות לערוך את חיים יוסף מוצ'קין וחבריו. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 07:12, כ"א באב, הקהל ה'תשע"ו
קבצי PDF
בערך המלך בשדה יש בקישורים חיצוניים (לא משנה למה..) קישור לביאור על המאמר של אני לדודי כ"ו של מאמר מבואר ושל אשכנזי. עכ"פ, השם של הקובץ מופיע בשלימותו (הוא העלה את הPDF לחב"דפדיה), אבל הוא הוסיף "|עם ביאור", אך זה לא מופיע. האם אתה יודע מדוע? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 09:14, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- לא הצלחתי להבין למה כוונתך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:47, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- מה לא מובן? בקישורים החיצוניים (הוא דא"ג רוטן על הצבת הקישור בקישורים חיצוניים) נעשה קישור לדפים ול קובץ:אני לדודי - אשכנזי.pdf, אולם מכניס הקישור רצה שבתצוגת הדף לא יופיע הקישור עצמו אלא יהיה כתוב במקומו "עם ביאור", וללא הצלחה.--הנחה - שיחה 16:59, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני לא מצליח לסדר את זה, כנראה שאין אפשרות טכנית לעשות קישור פנימי לקובץ עם כיתוב אחר משם הקובץ. בכל אופן תציע לו שיתפשר על כך שהקובץ יופיע כמו שהוא בקישורים חיצונים או בהערות ושלום על ישראל. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 17:17, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- בסופו של דבר "מזה ומזה מתקיים עלמא" ד. שטרן סידר את הבעיה. --הנחה - שיחה 17:28, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- תודה רבה לכולם! --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 17:29, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- בסופו של דבר "מזה ומזה מתקיים עלמא" ד. שטרן סידר את הבעיה. --הנחה - שיחה 17:28, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני לא מצליח לסדר את זה, כנראה שאין אפשרות טכנית לעשות קישור פנימי לקובץ עם כיתוב אחר משם הקובץ. בכל אופן תציע לו שיתפשר על כך שהקובץ יופיע כמו שהוא בקישורים חיצונים או בהערות ושלום על ישראל. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 17:17, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- מה לא מובן? בקישורים החיצוניים (הוא דא"ג רוטן על הצבת הקישור בקישורים חיצוניים) נעשה קישור לדפים ול קובץ:אני לדודי - אשכנזי.pdf, אולם מכניס הקישור רצה שבתצוגת הדף לא יופיע הקישור עצמו אלא יהיה כתוב במקומו "עם ביאור", וללא הצלחה.--הנחה - שיחה 16:59, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
משתמש:חבר/עמוד ראשי 2
וכעת, תוכל לדאוג שהכותרת תעבור למקומה הטבעי?--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 11:39, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- אתה יכול לעזור?--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"ד באב ה'תשע"ו 15:26, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- לא. חשבתי שאתה רוצה לעזור לחב"דפדיה ולפעול כפי דעת רוב המשתמשים. אבל אם אתה מבטל את דיעות המשתמשים האחרים, ואתה רואה זאת כדף אישי שלך, אין לי דרך לעזור לך, מכיון שבחב"דפדיה כל דבר נקבע לפי רוב דיעות. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד באב ה'תשע"ו, למניינם 15:28, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
מחיקת ערך
האם האחרי שנמחק ערך נמחקת ההיסטוריה שלו מהשינויים אחרונים ומתרומות המשתמש? אם כן, איך אפשר לדעת מי יצר ערך שנמחק?--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"א באב ה'תשע"ו 16:03, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
- רק למפעילי מערכת יש אפשרות לראות מי יצר ערך שנמחק. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באב ה'תשע"ו, למניינם 16:47, 25 באוגוסט 2016 (UTC)
בקשה
צורת הסמל מצטרף ובעד (ז"א הפלוס) הוא דומה מאוד לשתי וערב וזה בעייתי מאוד כדאי או לעצב פלוס בלי ירידת הקו למטה או שההצבעה תהיה ע"י סימון "וי" כמו "בוצע", יישר כח מראש. דור השביעי - שיחה 10:43, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- כנראה שאינך יודע שהשתי וערב הבעייתי הוא בצורה אחרת מעט, ואם כן - האם כבר דאגת לשבור או להסיר את לחצן ה+ מהמחשב שלך? --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ב באב ה'תשע"ו, למניינם 14:49, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני משתמש בטלפון נייד, מי שיש לו מחשב מומלץ לשים מדבקה בקיצור זה די דומה ולפחות ממילי דחסידותא כדאי לתקן. דור השביעי - שיחה 14:57, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- אולי תשלח תמונה של המקלדת בביתך עם המדבקה? • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:32, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
- אני משתמש בטלפון נייד, מי שיש לו מחשב מומלץ לשים מדבקה בקיצור זה די דומה ולפחות ממילי דחסידותא כדאי לתקן. דור השביעי - שיחה 14:57, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
רבותינו נשיאנו
האם הגיע הזמן ליישם את ההחלטה בשיחה:מנחם מנדל שניאורסון (אדמו"ר שליט"א) ולהעביר את ערכי רבותינו נשיאנו לשם עם "רבי"? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:19, כ"ב באב, הקהל ה'תשע"ו
- העברתי. אח, איזה כיף להסתכל על הערכים בשמם העכשווי והחסידי. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ב באב ה'תשע"ו, למניינם 17:16, 26 באוגוסט 2016 (UTC)
תנ"ך
אולי תתיחס בבקשה לזה? תודה רבה מראש • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 09:27, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
פורטל:נשיאי חב"ד
תוכל לעשות שיראו את הכותרות? כרגע הם לבנים והיא אפשר לראות אותם--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! כ"ד באב ה'תשע"ו 16:33, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- ראשית כל, תודה רבה. שנית, כשעובדים על פורטל שכבר קיים, עובדים בארגז חול נפרד ומניחים אותו לנפשו. שלישית. כדאי לגמור קודם עם הפרוייקטים הקודמים כמו פורטל אישי חב"ד. רביעית ראה חב"דפדיה:צבעים --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד באב ה'תשע"ו, למניינם 16:35, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- א. בוצע. ב. לא נראה לי שכדאי לעבוד על הפורטל בארגז חול מכיון שזה קצת קשה בגלל הצורה שבנויים הקישוריים בפורטלים, וזה קצת מקשה על העריכה.....--די העכסטע צייט - שיחה 13:31, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
- אתה עושים עבודה נפלאה. מה שהתכוונתי לומר הוא בעיקר, בעקבות פנייתו של חבר שבעקבות פעולה מסויימת הרס את המבנה הבסיסי של הפורטל, שכשעובדים על פורטל קיים שהמערכת מפנה קישור קבוע אליו מכל עמוד בחב"דפדיה וזוכה לצפיות רבות בכל יום, חייבים לוודא שהפורטל נמצא במצב סביר בעת שעובדים עליו, ואם מתכוונים לבצע בו ניתוח מסוכן, יש לוודא את תקינות הפורטל לכה"פ כך שהניתוח יערך על הכפיל. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה באב ה'תשע"ו, למניינם 15:19, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
- א. בוצע. ב. לא נראה לי שכדאי לעבוד על הפורטל בארגז חול מכיון שזה קצת קשה בגלל הצורה שבנויים הקישוריים בפורטלים, וזה קצת מקשה על העריכה.....--די העכסטע צייט - שיחה 13:31, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
ברוך הבא
בתבנית ברוך הבא ששמים לכל משתמש חדש מופיע הפניה לעזרה לשיע.ק שלמיטב ידעתי לא קיים פה כרגע (לצערנו) ולכן אולי כדאי להעביר את ההפניה אילך --חיים - בכל יום שיבוא 20:50, 28 באוגוסט 2016 (UTC) סליחה על ההטרדה רגע אחרי שכתבתי שמתי לב ששיע נמצא רק שעוסק בשינוים טכניים ולכן לא ראיתיו בשיניים אחרונים וחשבתי שאולי (ח"ח) עזבנו--חיים - בכל יום שיבוא 20:58, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
בקשת הפניה
נא לשנות את שם הדף לוי סגל ללוי יצחק סגל (זה שמו המלא) יישר כח מראש. דור השביעי - שיחה 21:20, 28 באוגוסט 2016 (UTC)
- נא לפרט בסוגריים מהיכן, כי מן הסתם יש עוד בכזה שם.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:34, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
- הוספת שם בסוגריים עושים בדרך כלל רק כשיש עוד משמעות אנציקלופדית שיש עליה ערך. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה באב ה'תשע"ו, למניינם 16:50, 29 באוגוסט 2016 (UTC)
ספר תורה של ילדי ישראל
בתחילת הקישורים חיצוניים בספר התורה של ילדי ישראל יש קישור שלא מקשר אלא רק מצוטט, וצריך לפתוח את הסינון ולהכניס אותו בצורה נורמלית (יש כך גם בעוד ערכים רק שאינני זוכר כרגע...) • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:13, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו
- פתחתי את הסינון, אך אין לי מושג כיצד מכניסים את הקישור בערך. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו באב ה'תשע"ו, למניינם 04:23, 30 באוגוסט 2016 (UTC)
- אין לי מושג... אולי ידידנו משתמש:ד. שטרן מבין בזה? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:27, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו
- אם באמת יש מישהו מבין, אבקש ממנו לחפש פיתרון גם לקישור שהכנסתי באורו של משיח, שבגלל שהוא כולל מילים בעברית המראה שלו משובש (כזה: של משיח באתר הישן). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:29, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו
- אות בספר תורה בוצע להתראות - שיחה 06:05, 30 באוגוסט 2016 (UTC)
- אורו תוקן! (עיין ולמד להבא..) -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 13:51, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו (30 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- על התיקון הספציפי ועל הלימוד להבא... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:56, כ"ח באב, הקהל ה'תשע"ו
- אורו תוקן! (עיין ולמד להבא..) -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • 13:51, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו (30 באוג' למניינם), ימות המשיח • יחי המלך המשיח!
- אות בספר תורה בוצע להתראות - שיחה 06:05, 30 באוגוסט 2016 (UTC)
- אם באמת יש מישהו מבין, אבקש ממנו לחפש פיתרון גם לקישור שהכנסתי באורו של משיח, שבגלל שהוא כולל מילים בעברית המראה שלו משובש (כזה: של משיח באתר הישן). • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:29, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו
- אין לי מושג... אולי ידידנו משתמש:ד. שטרן מבין בזה? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 04:27, כ"ו באב, הקהל ה'תשע"ו
ביקורת
הייתי מציע שאחרי הנימוקים להורדת הפסקה (וגם ההורדה בפועל) של הביקורת מjem תוריד (ועוד בתורת ק"ו) את הביקורת מהבית דין רבני חב"ד בארץ הקודש.דור השביעי - שיחה 22:59, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
- מכיון שכבר יש על כך דיון בדף השיחה שם, ומישהו שם בדף השיחה טען שיש מקור, צריך לבדוק שוב בחב"ד אינפו או בדף השיחה שם אם מישהו מצא מקור לביקורת.--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז באב ה'תשע"ו, למניינם 23:35, 31 באוגוסט 2016 (UTC)
חסימה
צריך לחסום אותם: 141.226.217.78 - 31.44.131.17
ואגב ניסיתי לשחזר בערך של ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש נצרת עילית (קטנה) לעריכה האחרונה של שלום בוט2 ולא הצלחתי. הוא נתן לי לשחזר רק עריכה אחת. אתה יודע איך אפשר לשחזר הרבה עריכות בבת אחת?--95.86.92.32 19:35, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
וגם אותו - 77.124.244.96
- פשוט נכנסים לגרסא שלפני ההשחתות ושם לוחצים על "שמירה". --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 23:25, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
מינוי
רציתי לדעת איך מקבלים את המינוי כמו שקיבל כתית להיות מפקח ולהחליט למי לאשר שהערך שלו מתאים ולמי יעבור לארגז חול ביחוד שבעיון קל בערכים המוזרים שהוא עשה עיין ערך העמותהאור לחייל שאין לה שום קשר לחב" ד גם לארגז חול זה לא מתאים. דור השביעי - שיחה 03:31, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
- 1. העניין הזה הוא כללי, ולא רק לגביך. 2. גם אני משתדל שלא להכניס ערכים לא ממשיים למרחב הערכים. 3. הערך הנ"ל, אף שאינו מורחב כל כך (וחבל), הוא לענ"ד נצרך, כיוון שהוא גוף מאוד פעיל וחב"די (אתה יכול לברר אצל הפעילים שם). 4. אם אתה רוצה להחזיר, תחזיר לבריאות (אגב, העברתי כי לא שמתי לב שאתה באמצע עריכה...). 5. אבל תזכור, ש(א) ערכים צריכים להיות מכובדים. (ב) לא כדאי להתחיל לכתוב ערך במרחב הערכים, אלא במרחב המשתמש, וק"ל. • כתית למאור • בית הבד 03:50, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
- משתמש:דור השביעי היקר! הייתי ממליץ לך לנסות להסתכל על הפעילות בחב"דפדיה מנקודת מבט ענינית, ולא לקחת הכל אישי. למשל, אם מישהו מעביר ערך מהמרחב הכללי למרחב משתמש - אולי זה בגלל שלדעתו הערך דל ולא מתאים, ולא בגלל שהוא שונא את כותב הערך. או למשל, אם משתמש כותב ביקורת על משהו שעשית, תנסה לענות לו למה לדעתך הביקורת לא נכונה (או שתתבונן ותקבל את הביקורת), אבל אל תחפש איך לתקוף אותו שגם הוא לא בסדר. וכן על זה הדרך...
- הכלל: אין פה מפקחים ומפוקחים, אויבים וידידים. כולנו מאוחדים ועובדים בצוותא למען המטרה המשותפת - הפצת המעיינות והכנת העולם לקבלת פני משיח. באהבה, • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:20, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו
אתר הגאולה
אפשר להוריד ממנו תמונות כמו מחבד אינפו?דור השביעי - שיחה 21:24, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
- גם כדאי להעלות את התמונה של הרב דוד נחשון לערכו מהקובץ שהעלתי - הכי ברור שיש (כשאני רוצה להכניס יש הודעה לא צריך תמונות) דור השביעי - שיחה 04:55, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- היכן קיבלת הודעה כזאת?--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:00, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- בדרך כלל כשאני רוצה להעלות תמונה לערך אני לוחץ על המשבצת של הריבוע של התמונה ומכניס אבל כשיש כבר תמונה כמו במקרה הזה יוצאת הודעה לא צריך תמונהדור השביעי - שיחה 05:12, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- היכן קיבלת הודעה כזאת?--שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:00, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- גם כדאי להעלות את התמונה של הרב דוד נחשון לערכו מהקובץ שהעלתי - הכי ברור שיש (כשאני רוצה להכניס יש הודעה לא צריך תמונות) דור השביעי - שיחה 04:55, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
חושן המשפט
רבי ומורי לענייני חב"דפדיה, מהרגע הראשון שקיבלתי הרשאה לתמונות אהבתי שתמונות שאני מעלה אני גם מוסיף לערכים בלי שיקדימו אותי... לא נורא...--לחיים! אהבת ישראל - מיר ווילן משיח יעצט - משתמש:שלמה חיים לשעבר - חסידישעפדיה! ב' באלול ה'תשע"ו 14:50, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
- חשבתי משום מה שאינך יודע מה לעשות. סליחה --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' באלול ה'תשע"ו, למניינם 15:23, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
ארכיון
בעקבות גל הנרחב של שליחת חומר לארכיון בבקשה תעשה את זה גם בדף השיחה שלי יישר כח מראש. דור השביעי - שיחה 21:27, 5 בספטמבר 2016 (UTC)
ערכים בנגלה
ראשית ישר כח על הערכים החדשים בקטגוריה:תורת הנגלה! אך רציתי להעיר, שכדאי להגדיר את הנושא לפני שמתחילים לכתוב פלפולים. דהיינו, מתחילים שזוהי שמה של הסוגיא, והיא נדונה בגמרות פלוניות, ובשו"ע שם. ולאחר מכן בקצרה את תורף הדברים, ולבסוף הסברת העניין על פי דברי רבותינו. כי אני באופן אישי קצת התבלבלתי מסגנון הערכים.. • כתית למאור • בית הבד 18:21, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- אם אני לא טועה, ברוב הערכים אכן יש מבנה המתחיל מהמשנה והגמ'. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באלול ה'תשע"ו, למניינם 19:52, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- התכוונתי לערכים כמו הפורע חובו של חבירו. אגב, למה חזקה הוא דף הפניה למסכת יבמות? • כתית למאור • בית הבד 20:17, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- כך או כך, חסרים מראי מקומות! • כתית למאור • בית הבד 20:43, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- מכיון שמדובר בעשרות מראי מקומות, בכל ערך יש הפניה לתשובה בשו"ת צמח צדק שבה נידונת השאלה, ובה יש מראי מקומות מדוייקים לכל הענין. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באלול ה'תשע"ו, למניינם 20:45, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- לפחות באופן כללי, לסוגיות הש"ס. דהיינו, אם רוב הציטוטים הם על הדף, אז צריך רק לציין שהסוגיה שם. כי חבל שזה נראה "כאילו" בלי מקורות• כתית למאור • בית הבד 20:57, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- מכיון שמדובר בעשרות מראי מקומות, בכל ערך יש הפניה לתשובה בשו"ת צמח צדק שבה נידונת השאלה, ובה יש מראי מקומות מדוייקים לכל הענין. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באלול ה'תשע"ו, למניינם 20:45, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- כך או כך, חסרים מראי מקומות! • כתית למאור • בית הבד 20:43, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- התכוונתי לערכים כמו הפורע חובו של חבירו. אגב, למה חזקה הוא דף הפניה למסכת יבמות? • כתית למאור • בית הבד 20:17, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
בוט - חזקה
חצי מהשינויים של "[[חזקה]]" אינם קשורים למושג ההלכתי..• כתית למאור • בית הבד 20:59, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- כבר ביטלתי על ידי חשבון אחר. זה היה טעות של לחיצת כפתור. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באלול ה'תשע"ו, למניינם 21:01, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
- • כתית למאור • בית הבד 21:06, 7 בספטמבר 2016 (UTC)
חתונות
מה דעתך בקשר לציון בלוח השנה תאריכי חתונה של האנשים המצוינים בחבדפדיה כמו כשמציינים ימי הולדת ופטירה? לדעתי זה מידע חשוב דור השביעי - שיחה 13:58, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- דבר ראשון בשביל כזה דבר הקשור לערכים רבים, דעתי ודעתך לבדה אינה מספקת, וצריך לפתוח דיון באולמינו הממוזג. דבר שני, דעתי היא נגד. לא מצינו ביהדות מנהג לזכור תאריכי חתונות, מלבד חתונות של רבותינו נשיאינו שהחתונה היא בעצם שלב נוסף בהנהגה הציבורית שלהם ובנשיאותם. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באלול ה'תשע"ו, למניינם 14:09, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- לפי זה לכאורה אין צורך לציין בלוח השנה גם את ימי ההולדת והפטירה של כל מי שמופיע בחבדפדיה דור השביעי - שיחה 14:42, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- גם אני לא בטוח בתועלת הענין, אבל עכ"פ בזה יש משמעות מסויימת. ביום נישואין, למיטב ידיעתי אין שום משמעות. מעולם לא נהגו ביהדות לחוג יום נישואין, מה שאי אפשר לומר על יום הולדת ופטירה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באלול ה'תשע"ו, למניינם 14:56, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- ממש בלי קשר לדיון (שכנראה שייך לארכיון) רק לעצם הענין למען הדיוק לא באתי אלא להעיר שזכור לי שהרבי כן דיבר שיתוועדו ביום הנישואין ולפחות פעם אחת זכור לי שמצוין בבית חיינו שבחלוקת הדולרים הרבי בירך מישהוא לכבוד יום הנישואין שלו דור השביעי - שיחה 15:18, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- אם יש מקור לכך - מה טוב. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באלול ה'תשע"ו, למניינם 15:24, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- ממש בלי קשר לדיון (שכנראה שייך לארכיון) רק לעצם הענין למען הדיוק לא באתי אלא להעיר שזכור לי שהרבי כן דיבר שיתוועדו ביום הנישואין ולפחות פעם אחת זכור לי שמצוין בבית חיינו שבחלוקת הדולרים הרבי בירך מישהוא לכבוד יום הנישואין שלו דור השביעי - שיחה 15:18, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- גם אני לא בטוח בתועלת הענין, אבל עכ"פ בזה יש משמעות מסויימת. ביום נישואין, למיטב ידיעתי אין שום משמעות. מעולם לא נהגו ביהדות לחוג יום נישואין, מה שאי אפשר לומר על יום הולדת ופטירה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באלול ה'תשע"ו, למניינם 14:56, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
- לפי זה לכאורה אין צורך לציין בלוח השנה גם את ימי ההולדת והפטירה של כל מי שמופיע בחבדפדיה דור השביעי - שיחה 14:42, 8 בספטמבר 2016 (UTC)
החלפות
טעויות כמו זו וזו נפוצות בעקבות ההחלפות שלך. יש למצוא פיתרון... מ. פינחסי - שיחה • ו' באלול ה'תשע"ו
- צריך להריץ מחרוזת של "שליטא" (אגב, זה מוזר שאין מרכאות במילה..) ושל "אדמו"ר הרש"ב" לפי ההטיה. • כתית למאור • בית הבד 04:31, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
- הרצתי, אין עוד. מדובר בטעויות ממש בודדות, מכיון שלפני כל החלפה אני בודק היטב את כל הערכים שבהם הם מוחלפים. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ו' באלול ה'תשע"ו, למניינם 04:37, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
כל הכבוד!!!
על מתקפת הערכים הרבים והחשובים שלך לאחרונה! הערצתי!!
אם יורשה רק להעיר: כדאי לעצור עוד טיפה זמן להקדיש למראי מקומות, וגם לדייק שהציון יהיה מלא ומפורט (למשל במיגו ציינת לשתי ספרים - קהילות יעקב וחידושי ר"ש שקאפ - שהמחפש ייאלץ לדפדף מהתחלה עד הסוף לחפש איפה מדובר... וכן, כמה ציונים שהעתקת מחב"ד לייבורי והשארת את ה > שם, ראה הגהתי בחקל תפוחין קדישין).
ייש"כ! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:43, ו' באלול, הקהל ה'תשע"ו
- בנוגע הערך מיגו, יצויין שמדובר בהעתקה מערך אחר שכתבתי כמדומה לפני 6 שנים. בנוגע לבעיה של ה> התוכנית היא להוריד הכל על ידי בוט, ואי"ה יעשה עוד היום, וכן מדי תקופה קצרה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ו' באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:45, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
- אשריך! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:56, ו' באלול, הקהל ה'תשע"ו
בקשה
התחלתי לכתוב ערך על הרב נוטיק ובהתאם לאפשרות במכשיר נייד הכותרת נערכת בפני עצמה והפיסקאות בפני עצמם ולכן קבעתי כותרת הרב שמואל נוטיק שליח בקניה ועברתי לערוך את הערך עצמו בתום העבודה המאומצת כשרציתי להכניס את זה לערך קיבלתי הודעה ':משתמש אחר ערך את הערך ולא יכלתי לעשות עם זה שום דבר הכל הלך לטמיון ואז גיליתי שחבר הזריז העביר את הדף למשתמש דור השביעי שמואל נוטיק בקשתי ממנו שיתקן את העוול ויחזיר את זה למקום הנכון וכאן חבר במקום להיות זריז לא מגיב כנראה שעסוק להגן על מגדל העמק אנא תחזיר את הכותרת למרחב הרגיל במשך הזמן הקרוב בלי נדר אשלים את המלאכה יישר כח מראש דור השביעי - שיחה 15:25, 13 בספטמבר 2016 (UTC)
- צר לי על העבודה הרבה שהשקעת שהלכה לטמיון. להבא עליך לדעת שאם אירעה התנגשות עריכה, עליך ללחוץ במסך שלך "אחורה" ולחזור לדף הקודם, להעתיק את התוכן על ידי "העתק" בעכבר, ואז הוא לא יאבד. כמו כן כדאי שתדע שאם ברצונך לערוך ערך באופן כזה כדאי להציב תבנית "בעבודה" על הערך, וכך איש לא יגע בו מכיון שיבינו שאתה באמצע העבודה. לגופו של ענין, אף כעת כדאי שתערוך את הערך במרחב המשתמש שלך, וכשיושלם אעבירו חזרה למרחב הערכים. המקום ימלא חסרונך. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י' באלול ה'תשע"ו, למניינם 15:29, 13 בספטמבר 2016 (UTC)
האם תוכל בבקשה לציין מקור לתמונות האחרונות שהעלית? כמו כן, הפורטל הנ"ל זקוק ליד תומכת ואוהבת באופן משווע...• כתית למאור • בית הבד 03:24, 16 בספטמבר 2016 (UTC)
- בוצע שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באלול ה'תשע"ו, למניינם 07:36, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- מה בוצע - המקור, או הפורטל? • כתית למאור • בית הבד 07:37, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- המקור - כן. הפורטל - חלקית (הוספתי תמונה מתחלפת). שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באלול ה'תשע"ו, למניינם 07:39, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- מה בוצע - המקור, או הפורטל? • כתית למאור • בית הבד 07:37, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
תבנית מבט
יש כאן תבנית:מבט, אשר מקשרת אוטומטית לקטגוריה:ערכים במבט החסידות, אך בדא עקא, שכאשר רוצים לשנות קטגוריה, זה לא מאפשר ללא כניסה ועריכה מבפנים. האם תוכל לשנות ע"י הבוט? • כתית למאור • בית הבד 07:01, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
- איני מבין. אם אתה רוצה לקשר אוטומטית בכל הערכים לקטגוריה אחרת, אז תקשר מהתבנית עצמה. ואם זה מפריע לך הקישור האוטומטית אז תכנס לתבנית ותמחוק לגמרי. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באלול ה'תשע"ו, למניינם 07:31, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
החלפת "שמן" בבוט
אני מקוה שלא הוחלף שם משהו שמן בקמ"ץ. אני אישית דוקא רזה, אבל לו הייתי שמן, הייתי נעלב אם האיזכור שלי בחב"דפדיה היה מפנה לשמן בסגו"ל. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 08:03, י"ז באלול, הקהל ה'תשע"ו
- אולי אינך מודע לזה שאני עובר על כך ערך בנפרד לפני שאני מחליף אותו (מה שבכל זאת אינו מונע מדי פעם טעויות). (אני דווקא הייתי נהנה אם הגדרתי כשמן - מה שאיני - היה מפנה למשהו שקשור לחכמה עילאה ) --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז באלול ה'תשע"ו, למניינם 08:06, 20 בספטמבר 2016 (UTC)