שיחה:הבאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 8: | שורה 8: | ||
לכאורה לניסוח בתחילת המקטע יש להוסיף ולהדגיש את החשיבות גם בהוספה בתורה ומצוות באופן כללי. זה בעקבות דברי הרבי שוב ושוב אחרי [[השיחה הידועה]], שלכל לראש הכוונה היא להוספה בתורה ומצוות. | לכאורה לניסוח בתחילת המקטע יש להוסיף ולהדגיש את החשיבות גם בהוספה בתורה ומצוות באופן כללי. זה בעקבות דברי הרבי שוב ושוב אחרי [[השיחה הידועה]], שלכל לראש הכוונה היא להוספה בתורה ומצוות. | ||
כמו כן לכאורה יש לדון איפה הגבול בין כל ה'מבצעים' שהרבי תיקן, שהמשותף לכולם זה בשביל להכין את העולם למשיח, וכמו כן תקנות נוספות כמו הדפסת התניא וכו', לבין הדברים שנכתבו | כמו כן לכאורה יש לדון איפה הגבול בין כל ה'מבצעים' שהרבי תיקן, שהמשותף לכולם זה בשביל להכין את העולם למשיח, וכמו כן תקנות נוספות כמו הדפסת התניא וכו', לבין הדברים שנכתבו {{שכח|מ. פינחסי}} | ||
:בפשטות, כל מקום שהרבי מציין לגביו במפורש שמסגולתו הוא להביא את המשיח, שייך לכאן. ואין הגבלות אורך... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 06:03, א' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו |
גרסה מ־08:03, 4 בספטמבר 2016
פצצת אטום
מהדהדת באוזני שיחה של הרבי על כך שבדורות האחרונים נתגלה שבנקודה הכי קטנה בטבע ישנם כוחות הכי תקיפים, ועניין זה אינו אותו עניין של פצצת אטום בה הרבי מדגיש שהחידוש הוא בלחיצת הכפתור ולא כ"כ החידוש שבניצול האנרגיה שאטום עצמו.--הנחה - שיחה 10:23, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
- השיחה שבפנים היא י' שבט מ"ו, ואילו השיחה שכנראה התכוונת אליה היא י"ט כסלו מ"ו (ואולי עוד שאינני יודע). אלא ששם הרבי לא מקשר את זה ל"עשה מצוה אחת" והבאת המשיח, ולכן לכאורה לא שייך לכאן. כמובן שאפשר וראוי לפתוח ערך אטום! • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 05:56, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו
- אופס. עכשיו אני רואה שיש כזה ערך. אז כמובן אפשר להרחיב אותו... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:02, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו
עניינים מסוגלים להביא את משיח
לכאורה לניסוח בתחילת המקטע יש להוסיף ולהדגיש את החשיבות גם בהוספה בתורה ומצוות באופן כללי. זה בעקבות דברי הרבי שוב ושוב אחרי השיחה הידועה, שלכל לראש הכוונה היא להוספה בתורה ומצוות. כמו כן לכאורה יש לדון איפה הגבול בין כל ה'מבצעים' שהרבי תיקן, שהמשותף לכולם זה בשביל להכין את העולם למשיח, וכמו כן תקנות נוספות כמו הדפסת התניא וכו', לבין הדברים שנכתבו -- נכתב ע"י מ. פינחסי ששכח לחתום את שמו.
- בפשטות, כל מקום שהרבי מציין לגביו במפורש שמסגולתו הוא להביא את המשיח, שייך לכאן. ואין הגבלות אורך... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 06:03, א' באלול, הקהל ה'תשע"ו