שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון חורף תשע"ז: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (ארכוב)
שורה 1: שורה 1:
{{ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון קיץ תשע"ג|קיץ תשע"ג]]}}
{{ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון קיץ תשע"ג|קיץ תשע"ג]] {{*}} [[שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון ע"ד-ע"ו|ע"ד - ע"ו]]}}
 
[[שיחת משתמש:66.229.166.223]] נרשמתי בהשגחה פרטית בדיוק היום.. קוראים לי מענדי15 עכ"פ אני לא כל כך יודע איך להחזיר לך תשובה..
 
==חזרתי==
אשתדל להמשיך לפעול... • [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 03:05, 11 בפברואר 2014 (UTC)
:ברוכים השבים! איזה כיף לשמוע שחזרת באופן רישמי! אני בטוח שזה יהיה לתועלת כלל משתמשים ועורכים חב"דפדיה! [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 04:03, 11 בפברואר 2014 (UTC)
::כי ימיננו פשוטה לקבל שבים --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:48, 11 בפברואר 2014 (UTC)
 
== זלמן משה ==
 
אודה להתייחסותך [[שיחה:זלמן משה היצחקי#סיבת השיתוק]] --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' באדר ב' ה'תשע"ד 18:57, 12 במרץ 2014 (UTC)
 
== מקור ==
 
אזכירך למצוא את המקור לדברי החת"ס, בקרוב ממש! עוד לפני שנפגוש את החת"ס בעצמו בחגיגת היו"ט דעשרה בטבת בבית המקדש השלישי... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 12:54, 22 בדצמבר 2015 (UTC)
 
: יישר כח על עזרתך, שעזרה לי להשלים את המלאכה. אשמח אם (א) תעבור על הכל (ב) תסביר לי איך מעבירים למרחב הציבורי. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 12:02, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
:: ברגע שתסיים את העריכה, אוכל לעשות זאת ברגע... • [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 23:36, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
 
== בנוגע לעולם הבא ==
 
אשמח לשמוע דעתך:
 
א. לדעת הרמב"ם תחיית המתים תתקיים בתקופה שניה דימות המשיח (שינוי מנהגו של עולם) - כן כתוב בקונטרס הלכות של תורה שבע"פ. האם זה רק לדעתו, או שזה אמור להיות גם לדעת הרמב"ן? [וא"כ לדעת הרמב"ם (א) תקופה ראשונה בימוה"מ, (ב) תקופה שניה - תחה"מ, (ג) עולם הבא לנשמות בלא גופים; ולדעת הרמב"ן (א) ימוה"מ (ב) עולם הבא לנשמות בגופים - תחה"מ. ואז לדעת הרמב"ן - '''אין''' שתי תקופות]. או שגם לדעת הרמב"ן יש שתי תקופות בימוה"מ? וא"כ - מהו ענינם?
 
ב. מתי יהיה נשמה ניזונת מן הגוף? לכאורה, רק בתחה"מ. כי הרי לפני תחה"מ, גם בימות המשיח, עדיין לא תתגלה בשלימות מעלת הגוף ובחירת העצמות, שלכן עוד לא יחיו המתים. אבל בדבר מלכות תולדות הא' סוס"ה משמע שמעלת הנשמה על הגוף הוא כל זמן הבירורים, ובסיום הבירורים - תתגלה מעלת הגוף. והרי סיום הבירורים הוא כבר בימוה"מ, ועל כן כבר אז אמור להיות נשמה ניזונת מן הגוף.
 
סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ {{חיוך}}, וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
:סליחה על ההתערבות..
:א. בלקו"ש חלק טו שעסקת בו לאחרונה מבואר באחד הערות שכל העניין של ב' התקופות הוא רק לרמב"ם ולא להרמב"ן (ונפק"מ - אם תחה"מ הוא מימוה"מ או עוה"ב - אולי הוא בהגדרתו 'כהיום לעשותם' או כ'לקבל שכרם' ראה במכתבו של הרבי המצויין להלן וראה תניא פרק לו וצ"ע)
:ב.ראה [http://www.chabadlibrary.org/books/admur/ig/2/200.htm אגרות קודש כרך ב אגרת ר] פסקה שניה בסעי' א שתכלית הבירור הוא רק בזמן התחייה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:34, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
::ובפדה בשלום מא (כמדומני) מבואר שתי תקופות לפי הכרעת החסידות.. זה לא כ"כ פשוט• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 19:14, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
 
== ספרי 'הפנסאים' ==
 
בהמשך ל[http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%A1%D7%90%D7%99%D7%9D&curid=35161&diff=205272&oldid=205256 עריכה זו], הייתי שמח אם תוסיף גם מספר מילים על תוכנו של כל ספר. יישר כח. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:20, 27 בדצמבר 2015 (UTC)
:לא ראיתי את הספרים בשביל שאתארם..• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:37, 27 בדצמבר 2015 (UTC)
 
 
==ציונות==
איני מבין למה צריך לציין שאתה מתנגד לציונות כמו שזה חידוש ?!--[[משתמש:אמר רבי|אמר רבי]] - [[שיחת משתמש:אמר רבי|שיחה]] 06:25, 19 בינואר 2016 (UTC)
:?????• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:19, 19 בינואר 2016 (UTC)
 
== יוסף יצחק צירלסון ==
 
ציינתי במקורות מנין שאבתי את עיקר המידע אך שכתבתי אותו קלות. הוספתי פרטים חדשים שמצאתי. לא הצלחתי למצוא בשום מקום פרטים נוספים עליו. [[משתמש:משהגולד|משהגולד]] - [[שיחת משתמש:משהגולד|שיחה]] 11:36, 19 בינואר 2016 (UTC)
מה הבעיה בערך
:הפסקה על הספר כתובה באופן לא הכי קריא...• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:22, 19 בינואר 2016 (UTC)
 
== סולוביצ'יק ==
 
ראיתי ששחזרת את העריכה של האנונימי, מבלי להתמודד עם הטענה שהצגתי לשיטתו, כל עריכה של אנונימי צריך לשחזר?!--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:06, 27 בינואר 2016 (UTC)
:תלוי מי, ומה הוא עושה. אם הוא מוחק, דינו בשחזור!• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 02:48, 28 בינואר 2016 (UTC)
::לגופו של עניין מה עם הטענה שלי?? אני הרי הצדקתי את מעשיו ולא ענית לי?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:17, 28 בינואר 2016 (UTC)
:::אם יורשה לי להתערב, הבעתי דעתי בדיון שם. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:10, 28 בינואר 2016 (UTC)
 
== משתמש:חבד חבד חבד חבד ==
 
שלום רב. ראיתי שמחקת את דף המשתמש:חבד חבד חבד חבד. מדוע אתה משוכנע שמדובר במשתמש פיקטיבי?
 
בכלל צריך להיזהר מחדירה למרחב הפרטי של המשתמש. כל עוד אין הפרה של כללי חב"דפדיה. צריך להימנע מלערוך דף משתמש של מישהו אחר. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י"ח בשבט ה'תשע"ו 18:04, 28 בינואר 2016 (UTC)
: כיוון שבימים האחרונים נפתחו כמה משתמשים ששמותיהם היו מילים כפולות, וכל עניינים היה להעתיק דפי משתמש של אחרים. והתסמינים זהים, כיון שבדרך כלל עד שמשתמש מכניס משהו לדף משתמש שלו לוקח זמן.. • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:37, 28 בינואר 2016 (UTC)
::קיבלתי. צודק. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"א בשבט ה'תשע"ו 01:43, 31 בינואר 2016 (UTC)
 
== כל הכבוד!!! ==
 
על הסינון החשוב. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 19:24, 1 בפברואר 2016 (UTC)
 
:בהמשך לסינונים החשובים שבצעת, שים לב ל[[ניגון לר' הלל מפאריטש (פירושונים)]]. יישר כח! [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 00:45, 5 בפברואר 2016 (UTC)
 
== ארגז חול ==
 
שים לב להעברת הטיוטה על שם אחר, אני מתנצל אם נגרמו התנגשויות עריכה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בשבט ה'תשע"ו, למניינם 04:32, 8 בפברואר 2016 (UTC)
 
== מאמרי אולידורט ==
 
מאיפה הבאת את הרשימה המסודרת הזו?... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:00, 8 בפברואר 2016 (UTC)
:עבודת יד {{שכח לחתום|משהגולד}}
 
== נשמה ==
 
להלן מוגשת בפניך סדרה מרתקת של הערכים בחב"דפדיה העוסקים בנשמה האלוקית שבקרבך:
 
[[נשמות ישראל]] * [[נפש אלוקית]] * [[נשמה יתירה]] * [[תכלית ירידת הנשמה לעולם הזה]] * [[אדם (נשמות ישראל)]] * [[אברים (נשמות ישראל)]] * [[זרע אדם]] * [[זרע בהמה]] * [[עצם הנשמה]] ('''ערך דליל ביותר''')
*הדפים המפנים לערך [[נפש]]: [[עליית נשמה]], [[נשמה]], [[נשמות]], [[נפש רוח ונשמה]].
 
(אולי קשור - [[עולם הנשמות]] שמפנה ל[[עולם הבריאה]]; [[כלות הנפש]]; [[זיווג גופני]]).
 
כנס לעניין, ואולי כל זה יעזור לחב"דפדיה, וגם ובעיקר לנו - לגלות את עצם הנשמה, ולהביא תומ"י התגלות [[מלך המשיח|מלכנו משיחנו]] [[כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א]]. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 03:59, 16 בפברואר 2016 (UTC)
:על הנשמה האלוקית ניתן לכתוב ספרים רבים. כל עוד ערך מקיף פרט מסויים בחסידות אודות נשמות ישראל, איני רואה בעיה בזה. אני מאוד אוהב לקרוא ערכים רבים, יותר מאשר ערך אחד גדול וענק שקשה להשתלט עליו. איני שולל איחוד ערך אחד או שניים מהרשימה הנ"ל. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ז' באדר א' ה'תשע"ו, למניינם 05:00, 16 בפברואר 2016 (UTC)
::המילה "איחוד" לא הוזכרה כלל, כוונתי היתה לסדר שהוא דבר נחוץ וחשוב. והרב [[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] בטח יעשה זאת על הצד הטוב ביותר. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 05:54, 16 בפברואר 2016 (UTC)
:::{{כל הכבוד}}המשך כך!!! בתקוה לראות עוד ועוד ערכים מסתדרים ומתמלאים... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 03:05, 23 בפברואר 2016 (UTC)
 
== 6,000 ==
 
האם אכן יש כעת בחב"ד פדיה 6,000 ערכים? איך לא פרסמו כלום? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ז' באדר א' ה'תשע"ו, למניינם 18:20, 16 בפברואר 2016 (UTC)
:יש, אבל בעוד כמה דקות זה ירד, אם תמחק את מה שהעמדתי למחיקה..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:21, 16 בפברואר 2016 (UTC)
::[[משתמש:שלום|שלום]], אתה יכול למחוק עכשיו..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:36, 16 בפברואר 2016 (UTC)
:::הוא לא מעדכן את המחיקות! משהו מוזר... המספר נשאר כמו לפני המחיקות של אתמול, ואז 8 הערכים החדשים של להתראות השלימו 6,000. אמור להיות פחות. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 00:17, 17 בפברואר 2016 (UTC)
::::המספר המעודכן תמיד הוא המספר שיש בקישור של [[חב"דפדיה]]. כרגע זה עומד על 6,001. באמת לא כדאי לפרסם עד שיגיע ל-6,010 כדי שלא יווצר מצב מביך כפי שכתית שליט"א כתב. זה לא יקח הרבה זמן... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:57, 17 בפברואר 2016 (UTC)
 
== אני מאוד ישמח באם פעם הבאה יש לך משהו להגיב תגיד את זה בצורה רגועה! ==
[[קובץ:נהר בהאדיטש.jpg|שמאל|ממוזער|200px|"רֹגַע הַיָּם וַיֶּהֱמוּ גַלָּיו" (ירמיהו לא לד)]]
--יחי המלך המשיח ד.ר 21:17, 18 בפברואר 2016 (UTC)
:נגד מי אתה כותב??!! לא זכיתי להבין את כוונתך..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 00:50, 19 בפברואר 2016 (UTC)
::אינני מבין את ההתלהמות המוזרה בעיצומו של חודש השמחה. הריני להעיד בזאת מקרוב על היותו של ידידנו העורך הדגול [[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] אחד האנשים הרגועים והשלווים באיזור! ולמען יהיו גם שאר המשתתפים רגועים, אצרף בזאת תמונה פסטורלית זו, שתשרה עליכם רוגע ושלווה ותוריד את הסומק מלחייכם. מי שעדיין קשה לו מוזמן לבקר בערכים [[ריקוד חסידי]], [[שמחה]] וכמובן קצת [[לחיים]]. לחיים, יחי המלך המשיח... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 05:20, 19 בפברואר 2016 (UTC)
:::התכוונתי [http://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%96%D7%95%D7%A9%D7%90_%D7%A4%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%A8#.D7.90.D7.95.D7.9C.D7.99_.D7.AA.D7.9B.D7.A0.D7.99.D7.A1.D7.95_.D7.90.D7.AA_.D7.94.D7.9E.D7.90.D7.9E.D7.A8_.D7.94.D7.96.D7.94.3F.3F.3F לזה] {{לא חתם|ד.ר}}
::::טוב שנזכרת באיחור זמן כ"כ גדול, והתמיהה בעודה עומדת.. מה חשבת ששמת כמה סימני שאלה, זה עמד בדחיפות הכי גדולה?! <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 20:45, 22 בפברואר 2016 (UTC)
==שינוי==
מדוע שינית את הערך [[משה זלמנוב]]? היה שם משהו טעותי?? בדקתי היטב את הנושא...
--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 17:55, 13 במרץ 2016 (UTC)
:אני לא יודע מה בדקת, אבל ראשית לא הכל נכון, ושנית, צריך להקפיד על סגנון אנציקלופדי, ולא של כתבה בעיתון..<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:33, 13 במרץ 2016 (UTC)
==חדש==
תפסיק להציק ולנסות "לעזור" לעורכים חדשים...
--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 13:28, 14 במרץ 2016 (UTC)
אתה משנה תכנים בערכים בלי שום בדיקה קודמת! גם אם העורך מביא הוכחות!!
למשל בערך [[דובר חב"ד]] הובא מכתב המוכיח שאין דובר לחב"ד (!) ואתה בעזות מצח מוחק בלי להניד עפעפף!!!
המכתב מצורף כאן. [[קובץ:מכתב אין דובר-1-.jpg|שמאל|ממוזער|300px|צילום המכתב]]
--[[משתמש:ירוחם|ירוחם]] - [[שיחת משתמש:ירוחם|שיחה]] 13:32, 14 במרץ 2016 (UTC)
::כמים הפנים לפנים. באנחות ומלחמות לבד - לא נוושע. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 14:01, 14 במרץ 2016 (UTC)
:::אני מכיר את המכתב, אם אתה רוצה, אתה יכול לכתוב שכך כתוב במכתב, וזה לא גורע מהעובדה שהתקשורת רואה בו דובר, ושהוא דובר צא"ח. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:57, 14 במרץ 2016 (UTC)
 
== אשרינו!!! ==
 
אני עוקב אחרי השינויים המופלאים בערך [[אסתר המלכה]], ולבי מתמלא אושר ושמחה של מצוה, על הזכות להשתייך לאנציקלופדיה כזו שזכתה לענקי רוח כאלו שיימנו על משתמשיה. עבודת המחקר המאומצת והמקיפה שנעשית על ידך בלימוד כל חלקי פרד"ס התורה, הגאונות המופלאה המבצבצת מכל שורה, והסדר המופתי בלשונך הזהב - מעידים על כך שגאון עולם שכל רז לא אניס ליה, סיני ועוקר הרים, אוצר בלום וגל אגוזים מתהלך בחב"דפדיה ובצניעותו הרבה שומר על היותו צדיק נסתר. חבל שאמך אינה עוקבת אחרי דף השינויים האחרונים, כי אז היתה מתמלאת נחת אינסופית מהגאון העצום שזכתה להעמיד; לפחות נתנחם בכך שהרבי מלך המשיח שליט"א עוקב בודאי אחריך, והוא רואה שהכוחות העצומים שהשקיע בך לא הולכים לריק. המשך בעבודת הקודש ותזכה להיות מהעומדים בשורה הראשונה של משתמשי האנציקלופדיה החב"דית שיעמדו נצבים בפני מלכנו משיחנו בהתגלותו המיידית, שתבוא בזכות הפצת המעיינות חוצה.
 
החותם באושר על הזכות הנפלאה לשהות במחיצתך, ומתאבק תחת עפר רגליך, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 08:04, 15 במרץ 2016 (UTC)
:אני לא הולך למות, מה אתה מספיד?! {{קריצה}} <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 08:19, 15 במרץ 2016 (UTC)
::#בחב"דפדיה כותבים הספדים גם על אנשים חיים, ואפילו אנשים שהיו ממש שמחים למחוק את הערך עליהם... זה הבסיס לערך שייכתב עליך בעז"ה, והוא לא יהיה אוטוביוגרפיה כי אני זה שיכתוב אותו, כך שלא תהיה סיבה לצנזר את זה.
::#זה בא בהשראת אוירת האחדות והאהבת ישראל ש[[משתמש:להתראות|להתראות]] מחדיר בין המשתמשים בימים האחרונים... (כמובן בלי לגרוע מנכונותם של הדברים שתקפים בכל תקופה שהיא!!!) {{קריצה}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 08:27, 15 במרץ 2016 (UTC)
 
== להסתיר תקצירי עריכה ==
 
איזה? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ט באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 22:19, 29 במרץ 2016 (UTC)
:של הערך [[פרשת וישלח]], יש שם מילים מגונות, שלא ראוי שימצאו בבדיקת הסטוריה!!. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 02:11, 30 במרץ 2016 (UTC)
::אז לא תקציר העריכה, אלא הסתרת גרסה קודמת. תקציר העריכה זה מה שנרשם בדף השינויים האחרונים לעין כל כסיבת העריכה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 03:32, 30 במרץ 2016 (UTC)
:::יישר כוח <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 04:52, 30 במרץ 2016 (UTC)
 
== אימייל ==
 
האם לא ניתן לשלוח לך אימיל דרך חב"דפדיה? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א באדר ב' ה'תשע"ו, למניינם 03:38, 31 במרץ 2016 (UTC)
:כעת ניתן לעשות זאת.<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 17:19, 31 במרץ 2016 (UTC)
::מיילתי. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א באדר ב' ה'תשע, למניינם 17:24, 31 במרץ 2016 (UTC)
 
== חתימתי ==
 
תיקנתי--[[משתמש:חבר|אהבת ישראל]] - [[שיחת משתמש:חבר|מיר '''ווילן''' משיח יעצט]] - הצטרפו למיזם של [[חב"דפדיה: א חסידישע פארבריינגען]] 09:48, 1 באפריל 2016 (UTC)
: יישר כוח. אגב, כדאי שתענה באותו מקום שבו נכתבה ההערה, זה יועיל בפיזור הנפש... {{קריצה}} <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 15:03, 1 באפריל 2016 (UTC)
 
==התעלמות==
 
כתבתי בדף השיחה של [[מגדל העמק]] על כך שצריכים לשנות מספר שינויים ואתה בלי התייחסות ובהתעלמות מכווונת לא רק שלא שינית, אלא מחקת את השינויים שעשיתי ואתה כלל לא הגבת עליהם!!!
 
זה אסור ע"פ חוקי חב"ד פדיה!{{לא חתם|אנונימי}}
:ראשית, זוהי לא התעלמות, אלא מחסור בזמן. שנית, על פי חוקי חב"דפדיה אסור לשנות לא תחת שם המשתמש שלך, ולעשות כאילו זה לא אתה!!! וד"ל. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 20:54, 4 באפריל 2016 (UTC)
 
== הזמנת כבוד ==
 
הריני בזאת להזמין את כת"ר הידוע בגאונותו העצומה לערוך את [[שנת הקהל]] (או להוסיפו עכ"פ לרשימת תכניותיו המרובות...). [וכפשוט, לא להתפלש ח"ו בבוץ המוזר של אתרים גיאוגרפיים בצפון ארה"ק וכד', אשר בכגון דא שייך מ"ש אד"ש בהיום יום [[כ"ה ניסן]].] • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 05:02, 5 באפריל 2016 (UTC)
:המשך יבוא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 05:46, 6 באפריל 2016 (UTC)
 
==מה נשמע?==
הרב כתית מחכים שתרענן פה את המערכת עם חשיפה של הערכים החדשים שבאמתחתך..--[[משתמש:משה מ.|מהתמימים ד770]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:משה מ.|א חסידישע פארבריינגען]] 23:30, 16 במאי 2016 (UTC)
:בהזדמנות.. אני בחופשת ויקי קצרה... <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 23:41, 16 במאי 2016 (UTC)
 
==הזמנת כבוד==
הריני להזמין את כ' לבקר בדף [[חב"דפדיה:ערכים מומלצים/דיונים]] ולציין את דעתו החשובה בנוגע לערך [[השיחה הידועה]]. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:10, י"ח באייר, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
==שאלה==
מה סיבת מחיקת הערך [[ברוקלין]]? קוצר היריעה??  [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 21:33, 2 ביוני 2016 (UTC)
:תוכל למצוא אותו בדף [[משתמש:ינון גלעדי/ברוקלין]], וכאשר הוא יהיה מלא ומכובד, תוכל להחזירו למחרב הערכים. [[משתמש:כתית למאור]]
::הוא מלא ומכובד... מוזמנים להחזירו למרחב הערכים... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 18:27, 4 ביוני 2016 (UTC)
 
== הערך ברוקלין ==
 
מה חסר בערך? היסטוריית מוזיאוני האומנות שישנם ברובע? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:32, 6 ביוני 2016 (UTC)
: הפסקה על ההתיישבות החב"דית. וכן על השלוחים וכו' ברחבי הרובע. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 14:50, 6 ביוני 2016 (UTC)
 
== הזמנת כבוד ==
 
אני מתכבד להזמינך להוסיף לתקן לערוך ולשפר את הערך [[ניצוץ משיח]] כיד כישורך הברוכים והמועילים, תודה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:36, 3 ביולי 2016 (UTC)
:אנא הבע דעתך החשובה בדיון [[חב"דפדיה:ערכים מומלצים/דיונים#ניצוץ משיח]].--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:11, 25 ביולי 2016 (UTC)
 
== מקור ==
 
[http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A5_%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%97&diff=242421&oldid=242372 מה המקור לזה?] --[[משתמש:שלום בוט2|שלום בוט2]] - [[שיחת משתמש:שלום בוט2|שיחה]] 02:26, 26 ביולי 2016 (UTC)
: משפיעים. וכמדומני שהובא בפניני התניא. אשתדל למצוא מקור יותר ברור בלנבעז"ה. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 03:46, 26 ביולי 2016 (UTC)
:: ותשתדל להגיב במשתמש הראשי שלך, כי זה לא נראה בשינויים האחרונים.. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 03:48, 26 ביולי 2016 (UTC)
:::::בכל אופן זה חידוש גדול מאוד. כי בעיקרון דרגת החכמה היא החיה כידוע. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 14:23, 26 ביולי 2016 (UTC)
::::::בלקוטי תורה ד"ה ולא תשבית ([http://www.chabadlibrary.org/books/adhaz/lkutey/4/4b.htm ויקרא ד,ב]): "הנה בס' של בינונים פ"ג נתבאר בענין הנפש שהיא כלולה מעשר בחינות כנגד ע"ס עליונות כו', וכן פי"ב נת' מהות ועצמות נפש האלהית שהן עשר בחינותיה כו'. אך באמת חסר שם ולא נתבאר איך שגם החכמה שהיא ראשית שבעשר בחינות הנ"ל הוא רק בחי' כלי בלבד לעצמיות ומהות הנפש..." וכנראה הוא אחד המקורות לקבלה של חסידים שאדה"ז בתניא מדבר עד החכמה. (ולהעיר שהמדובר כאן הוא על אגה"ק, ואולי הוא לאו דווקא לקו"א).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 14:35, 27 ביולי 2016 (UTC)
::::::: וכאן אתה יכול לראות שבעצם הכוונה היא ליחידה, והוא השתמש במושג חכמה. ואתי שפיר כדברי. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 15:05, 27 ביולי 2016 (UTC)
:::::::עדיין לא מצאתי כאן מקור לכינוי בשם "יחידה", לחכמה, אלא לשם "עצם הנפש". --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"א בתמוז ה'תשע, למניינם 17:26, 27 ביולי 2016 (UTC)
::::::::בדיוק הפוך הרי כתב הצ"צ "אך באמת '''חסר שם'''.." כלומר כשהאדה"ז בא להפליא את התקשרותו של יהודי בתניא הנה למרות שישנם דרגות גבוהו יותר בנפשו הוא מתייחס רק עד דרגת החכמה למרות שיש למעלה ממנה. (לבד זאת, לא התנגדתי שתיישב הסתירה בין המבואר באגה"ק עם הידוע בעניין היחידה, רק שציינתי שני פרטים א. שההסבר הוא :שלהיות שהאדה"ז כותב עד החכמה, לכן מייחסה לחכמה אף שבאמת היא למעלה מזה (ובהנחה שעניין האמור בלקוטי תורה תקף גם לאגה"ק כנ"ל) ב. שציינתי שאין לכתוב סתם אלא יש לציין המקור).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:58, 27 ביולי 2016 (UTC)
:::::::::אין לי כעת אפשרות לזה, אך אם [[משתמש:הנחה|תוכל]], בבקשה תוסיף שם כך: "החכמה שבנפש, ובפרטיות יותר (ראה הגהת הצ"צ) דרגת היחידה שבנפש", והכל על מקומו יבוא בשלום, כי אם לא זה משפט חסר הקשר. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 20:07, 27 ביולי 2016 (UTC)
 
== מבקר המדינה ==
 
למה כל הקשקושים שלך בערך [[מגדל העמק]] וגרורותיו הם דברים מועילים? הא?--[[משתמש:יוצר אור|יוצר אור]] - [[שיחת משתמש:יוצר אור|שיחה]] 20:16, 9 באוגוסט 2016 (UTC)
:ראשית כל מר [[משתמש:יוצר אור|יוצר]], נהוג לשמור על שפה מכובדת! שנית, אם אתה נכנס לחב"דפדיה, ומיד מתחיל בעריכה שנעשתה בעבר והיה עליה דיון, ואתה משנה ומתחיל להלחם, זה אומר שחסרה לך תעסוקה. שלישית, אני לא מעוניין להתערב בהחלטה בערך הנ"ל, אך אוכל לומר לך בודאות שאם תשאל אותו הוא יאמר לך שהוא '''לא''' משפיע ב-770! ואם יורשה לי לשער, יש לך כאן עוד שם משתמש א' לפחות.. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:49, 9 באוגוסט 2016 (UTC)
::ואם [[משתמש:יוצר אור|אתה]] טוען שאתה נקי מכל רבב, מפני מה לא רואים את תרומותיך בערכים תוכניים כמו [[עדן]], [[דור הפלגה]] וכיו"ב בעוד אלפי ערכים. <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:52, 9 באוגוסט 2016 (UTC)

גרסה מ־01:24, 1 בספטמבר 2016

תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

קיץ תשע"ג  •  ע"ד - ע"ו