שיחה:בשורת הגאולה: הבדלים בין גרסאות בדף
(←סידור מחדש: פסקה חדשה) |
|||
שורה 26: | שורה 26: | ||
בעז"ה נתחיל (אני ו[[משתמש:מ. פינחסי|פינחסי]]) בעבודת הסדר בקרוב ממש, ומי שבידו לעיין ולחוות דעה תבוא עליו הברכה. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:58, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | בעז"ה נתחיל (אני ו[[משתמש:מ. פינחסי|פינחסי]]) בעבודת הסדר בקרוב ממש, ומי שבידו לעיין ולחוות דעה תבוא עליו הברכה. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 04:58, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
::אני מתנגד לשינויים גדולים בערך לדעתי הערך מקיף את הנושא על כל צדדיו ואין סיבה לקחת ממנו פרטים. מה שכן חשוב להבחין שבעוד הפסקה "העולם מוכן לגילוי הגאולה" הוא עיקר הערך שהרי זה עיקר ההכרזה של הרבי, הרבה מהפסקאות הם 'רקע' לצורך הבנת הערך, כמו הפסקה שמבארת את עבודת הגלות, ולכן כל אחד בפני עצמו אמור לשלוח לערך בפני עצמו. ערך רחב על עבודת הבירורים ועל הפצת המעיינות וכו'. הרבה מערכים הנ"ל דינם למחיקה הם סתם ציטוטים ואינם מתאימים--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 08:18, 29 בדצמבר 2015 (UTC) |
גרסה מ־10:18, 29 בדצמבר 2015
כדי להפוך את הערך לאטרקטיבי כדאי להוסיף תמונות הקשורות לערך, וכן להוסיף מידע היסטורי על הפרסום והתגובות אליו מצד העולם. יישר כח עצום על הערך עצמו. פשוט כיף לקרוא. להתראות - שיחה 23:29, 10 בדצמבר 2014 (UTC)
- לא ברור לי כל כך כוונתך במידע היסטורי עם על המהפכות וכיו"ב הרי זה כתוב (או אמור להיות כתוב) בערכים המתאימים ואולי כוונתך למידע אודות תהליך הכרזה והודעה של הרבי כדלהלן
- שמחת תורה תרס"א - מכריז הרבי הרש"ב על כך שנמצאים שני דורות מהגאולה ובהמשך יבואו דור "אשר חרפו עקבות משיחך" כו'
- שמחת תורה תרפ"ט - מכריז הרבי הריי"צ שבני ישראל השלימו את תיקון העולם ונשאר רק לצחצח את הכפתורים.
- קיץ תש"א - מכריז הרבי הריי"צ "לאלתר לתשובה לאלתר לגאולה"
- י"א שבט תשי"א - מכריז הרבי שנמצאים ב"דור השביעי"
- (לכאורה בשנות הממ'ס היו עוד ביטוים)
- חורף (פרשת שמות) תשמ"ז - בני ישראל סיימו גם את "צחצוח הכפתורים"
- חורף (וארא?) תש"נ - נמצאים בערב שבת לאחרי חצות (או בשעה שלישית לאחריה)
- אלול תש"נ - הגיע זמן גאולתכם
- י' באלול תשנ"א - משיח צדקנו התגלה. (ומאז בחורף תשנ"ב ביאר הרבי ענין זה באריכות וכו')
אם לזה התכוונת ונראה לך שיש צורך (אף שלכאורה כלול מזה בערך עצמו) אז יש צורך לערוך זאת ברצינות. --הנחה - שיחה 12:14, 11 בדצמבר 2014 (UTC)
סידור מחדש
בהמשך להצעת האיחוד - לכאורה יש לסדר ולמפות את כל החומר הקיים בערכים הבאים המעורבבים: עבודת הגלות * סיום עבודת הגלות * התנוצצות הגאולה * טעימה מהגאולה בדורנו * בשורת הגאולה * ועוד כמה. כולם מלאים בחומר בנושא אך לאו דוקא שכל דבר כתוב במקומו.
ומכיוון שערך זה הוא המפורט והיפה מכל הנ"ל, אשר על כן הצעתי לקחת ממנו את התכנים הבאים:
- את הפסקא "פרטי ההכרזה" וכן "העולם מוכן לגילויי הגאולה" - להעביר ל"התנוצצות הגאולה" (או "טעימה מהגאולה" שייפתח).
- את הפסקא "סיום העבודה" - להעביר ל"סיום עבודת הגלות".
את הקטעים שיועברו לערכים המתאימים, יש להזכיר בערך זה רק בתמצות (ולא כבמצב הנוכחי - שכאן הם מפורטים ושם הם מאוזכרים בקושי).
בעז"ה נתחיל (אני ופינחסי) בעבודת הסדר בקרוב ממש, ומי שבידו לעיין ולחוות דעה תבוא עליו הברכה. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 04:58, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- אני מתנגד לשינויים גדולים בערך לדעתי הערך מקיף את הנושא על כל צדדיו ואין סיבה לקחת ממנו פרטים. מה שכן חשוב להבחין שבעוד הפסקה "העולם מוכן לגילוי הגאולה" הוא עיקר הערך שהרי זה עיקר ההכרזה של הרבי, הרבה מהפסקאות הם 'רקע' לצורך הבנת הערך, כמו הפסקה שמבארת את עבודת הגלות, ולכן כל אחד בפני עצמו אמור לשלוח לערך בפני עצמו. ערך רחב על עבודת הבירורים ועל הפצת המעיינות וכו'. הרבה מערכים הנ"ל דינם למחיקה הם סתם ציטוטים ואינם מתאימים--הנחה - שיחה 08:18, 29 בדצמבר 2015 (UTC)