שיחה:תשע"ו: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 15: שורה 15:
::::בשנה זו - לצערנו אחרי שבשנה שעברה לא בא ממילא בוטחים אנו בשנה זו (לאמיתו של דבר שייך אולי לכתוב ביום זה אבל אין ערך משתנה על כל יום..
::::בשנה זו - לצערנו אחרי שבשנה שעברה לא בא ממילא בוטחים אנו בשנה זו (לאמיתו של דבר שייך אולי לכתוב ביום זה אבל אין ערך משתנה על כל יום..
::::המשך טענותיך צודקות כי לדעתי אין צורך כלל להיכנס לזה במשפט זה והיה צריך לכתוב : "בהתגלותו של מלך המשיח" ותל"מ!! שכמו שלא כותבים הרבי מליובאוויטש כך גם לא בכל מקום שכתוב מלך המשיח מוסיפים הרבי מליובאוויטש מלך המשיח (ההפרדה לגמרי לא מובנת לי)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:06, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
::::המשך טענותיך צודקות כי לדעתי אין צורך כלל להיכנס לזה במשפט זה והיה צריך לכתוב : "בהתגלותו של מלך המשיח" ותל"מ!! שכמו שלא כותבים הרבי מליובאוויטש כך גם לא בכל מקום שכתוב מלך המשיח מוסיפים הרבי מליובאוויטש מלך המשיח (ההפרדה לגמרי לא מובנת לי)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:06, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
::::::בטח שיש מקום להפריד, בין אמונה שהיא מיסודי הדת, ומי שאינו מאמין בה אין לו חלק לתחיית המתים, לבין אמונה בפרטי זהותו של מלך המשיח, שמבוססת על שיחותיו של הרבי אך כמובן שמי שאינו מאמין בה אינו אפיקורוס. הבטחון בביאת המשיח הוא דבר אחד, והבטחון בזהותו של מלך המשיח הוא דבר שני. גם דבריו של משתמש הנחה נכונים, כי האמת היא שאין להכנס  כלל כאן לזהותו של הרבי כמלך המשיח, ואין מקומו כאן אלא בערכים המתאימים. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ה' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 01:42, 18 באוקטובר 2015 (UTC)

גרסה מ־03:42, 18 באוקטובר 2015

בטוחים אנו

נא להביא מקור לכך שביאת מלך המשיח תלויה בהתגלותו של הרבי מליובאוויטש, או לשנות לנוסח התואם את דעת תורתנו הקדושה --יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב - שיחה 06:10, 15 באוקטובר 2015 (UTC)

המקור שהובא לא מתייחס להתגלותו של הרבי מליובאוויטש --יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב - שיחה 04:29, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
שים לב לו' שנוספה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ג' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 04:43, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
לא נעים להיכנס אחרי כל הויכוחים שהיו על המשפט הזה, אבל מה שכתבתי הי' דוגמא בעלמא לגיחוך שבמשפט, וחוסר האנצילוקפדיות שלו.
בטוחים אנו - מי הם "אנו"?
בשנה זו - ובשנה שעברה לא היו בטוחים? (צריך לעבור לסוף המשפט)
שיבוא המלך המשיח - בא וכבר בא
ובהתגלותו של הרבי - בערכים 'הרבי' ו'מלך המשיח' נכתב, שהרבי מוגדר כמלך המשיח. ומה המקום להפריד?
מליובאוויטש - סוכם שברחבי החבדפדיה יש לכתוב 'הרבי' בלבד עם קישור.
אלא שכאמור, לא רציתי לשנות בעצמי, לאחר המלחמות הרבות שניטשו על משפט זה... --יחי המלך המשיח! • דָּרַךְ כּוֹכָב - שיחה 05:56, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
בטוחים אנו - כל קוראי חב"דפדיה - כל עם ישראל (כמצויין בארות משה המובא בהערה)
בשנה זו - לצערנו אחרי שבשנה שעברה לא בא ממילא בוטחים אנו בשנה זו (לאמיתו של דבר שייך אולי לכתוב ביום זה אבל אין ערך משתנה על כל יום..
המשך טענותיך צודקות כי לדעתי אין צורך כלל להיכנס לזה במשפט זה והיה צריך לכתוב : "בהתגלותו של מלך המשיח" ותל"מ!! שכמו שלא כותבים הרבי מליובאוויטש כך גם לא בכל מקום שכתוב מלך המשיח מוסיפים הרבי מליובאוויטש מלך המשיח (ההפרדה לגמרי לא מובנת לי)--הנחה - שיחה 11:06, 16 באוקטובר 2015 (UTC)
בטח שיש מקום להפריד, בין אמונה שהיא מיסודי הדת, ומי שאינו מאמין בה אין לו חלק לתחיית המתים, לבין אמונה בפרטי זהותו של מלך המשיח, שמבוססת על שיחותיו של הרבי אך כמובן שמי שאינו מאמין בה אינו אפיקורוס. הבטחון בביאת המשיח הוא דבר אחד, והבטחון בזהותו של מלך המשיח הוא דבר שני. גם דבריו של משתמש הנחה נכונים, כי האמת היא שאין להכנס כלל כאן לזהותו של הרבי כמלך המשיח, ואין מקומו כאן אלא בערכים המתאימים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 01:42, 18 באוקטובר 2015 (UTC)