שיחה:אבן השתיה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
(העברה לתוך הערך)
 
שורה 1: שורה 1:
{{ציטוט|תוכן=בְּגִין דְּאִיהוּ רָזָא עֲמִיקָא סְתִימָא דְכָל סְתִימָן. וְעַלְמָא לָא אִתְבְּרֵי, עַד דְּנָטַל אַבְנָא חָדָא, וְאִיהוּ אַבְנָא דְּאִתְקְרֵי אֶבֶן שְׁתִיָּה, וְנָטַל לָהּ קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא, וְזָרַק לָהּ לְגוֹ תְהוֹמָא, וְאִתְנְעִיץ מֵעֵילָא לְתַתָּא, וּמִנֵּיהּ אִשְׁתִּיל עַלְמָא. וְאִיהִי נְקוּדָה אֶמְצָעִיתָא דְעַלְמָא, וּבְהַאי נְקוּדָה קָיְימָא קֹדֶשׁ הַקֳּדָשִׁים.|מקור=ספר הזהר חלק א רלא, א}}--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:55, 30 ביולי 2015 (UTC)


'''"'''כמו כן עניינה הכח והתוקף שיש ליהודי "עם קשה עורף"...'''"'''
'''"'''כמו כן עניינה הכח והתוקף שיש ליהודי "עם קשה עורף"...'''"'''

גרסה אחרונה מ־10:30, 2 באוגוסט 2015

"כמו כן עניינה הכח והתוקף שיש ליהודי "עם קשה עורף"..." נראה לי שצריך להחליף את המילים "כמו כן" ב"כלומר"

'מענדי' נראה לי ש"מבחינה עניינית" הוא לא ניסוח נכון, מה אתה אומר?--הנחה - שיחה 12:55, 31 ביולי 2015 (UTC)
לדעתי- שמהיום זה יתחיל ליהיות ניסוח נכון (המשמעות שלו הרבה יותר מדוייקת), אבל לא אכפת לי אם תעשה איך שאתה חושב, או שתשאל מישהו שלישי מה הוא אומר.--212.76.99.118 19:25, 1 באוגוסט 2015 (UTC)