שיחה:ספר התורה של הרבי: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 23: שורה 23:


::פשוט שלהתעלם מחסידי חב"ד שאיני מסכים עם פרשנותם את השיחות והמאמרים וכו' שהם חסידים של הרבי (והניסיון על ידי כמה וכמה מבננו להפוך אותם לכופרים אפיקורסים וכו' טיפשית ומזכירה את דרכם של המתנגדים כשרצו להתנגח בחב"ד וכו') ותוכן ופנימיות דבריהם הוא שהם עושים רצונו של הרבי (ותא חזי, תראה שכל אחד דברי הרבי בגרונו הללו אומרים שכל החולק הרי הוא כו' וכו' והללו אומרים שההיפך הנכון...) וא"כ באנציקלופדיה או כרצונו של הרבי (באחד השיחות איני זוכר היכן) באתר "ערכים", פשוט שאין מקום להשמיט דברי השני, ואמנם נראה שמייסדי האתר לא כל כך השכילו להבין זאת שנראה מכמה וכמה ערכים ודעות כאן שתכלית אתר זה הוא להפיץ המעינות בכתיבת ערכים בסגנון מאמרי דעה ושיטה, וא"כ יכלו לקרוא לאתר זה "חב"ד אינפו 2" - מקבץ מאמרים. ואילו אופן הפצת המעיינות באתר זה מיוסד אך ורק על יסוד '''אמינות''' ואדרבה דווקא בדרך זו השכנוע וההכרה עמוקים יותר. הרצון להתעלם מהשיטות באנ"ש אודות ג' תמוז הרצון להתעלם אודות פירושי השיחות של הרבי פרשנות הימים ההם שנאמרים על ידי גדולי החסידים והמקושרים מביאה לחוסר אמינות ומפספסת את המטרה ואינה משכנעת וכל המעיין בחבדפדיה יציין אותה כמקור לשיטת המשיחיסתים (ולא כדבר הפשוט) וא"כ מה לי חבדפדיה מה לי חב"ד אינפו וכיו"ב לא הרווחנו שום דבר.... '''ועוד והוא העיקר''' שסוף סוף חבדפדיה הינה האנציקלופדיה היהודית היחידה ברשת (למיטב ידיעתי.. הלוואי והתבדה) ולכאורה ההשקעה היתה צריכה להיות ב'''"ערכים"''' (לדעתי מכל ענייני התורה כולה ועכ"פ החבדיים מתורת החסידות ולפועל שורה בזה ההעניות באופן '''הכי מבהיל''' וגם זה קשור להנ"ל שהאתר לא אמין ואינו חותר למטרה זו זה גורם להעדר הרצון לתרום...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:53, 26 במרץ 2015 (UTC)
::פשוט שלהתעלם מחסידי חב"ד שאיני מסכים עם פרשנותם את השיחות והמאמרים וכו' שהם חסידים של הרבי (והניסיון על ידי כמה וכמה מבננו להפוך אותם לכופרים אפיקורסים וכו' טיפשית ומזכירה את דרכם של המתנגדים כשרצו להתנגח בחב"ד וכו') ותוכן ופנימיות דבריהם הוא שהם עושים רצונו של הרבי (ותא חזי, תראה שכל אחד דברי הרבי בגרונו הללו אומרים שכל החולק הרי הוא כו' וכו' והללו אומרים שההיפך הנכון...) וא"כ באנציקלופדיה או כרצונו של הרבי (באחד השיחות איני זוכר היכן) באתר "ערכים", פשוט שאין מקום להשמיט דברי השני, ואמנם נראה שמייסדי האתר לא כל כך השכילו להבין זאת שנראה מכמה וכמה ערכים ודעות כאן שתכלית אתר זה הוא להפיץ המעינות בכתיבת ערכים בסגנון מאמרי דעה ושיטה, וא"כ יכלו לקרוא לאתר זה "חב"ד אינפו 2" - מקבץ מאמרים. ואילו אופן הפצת המעיינות באתר זה מיוסד אך ורק על יסוד '''אמינות''' ואדרבה דווקא בדרך זו השכנוע וההכרה עמוקים יותר. הרצון להתעלם מהשיטות באנ"ש אודות ג' תמוז הרצון להתעלם אודות פירושי השיחות של הרבי פרשנות הימים ההם שנאמרים על ידי גדולי החסידים והמקושרים מביאה לחוסר אמינות ומפספסת את המטרה ואינה משכנעת וכל המעיין בחבדפדיה יציין אותה כמקור לשיטת המשיחיסתים (ולא כדבר הפשוט) וא"כ מה לי חבדפדיה מה לי חב"ד אינפו וכיו"ב לא הרווחנו שום דבר.... '''ועוד והוא העיקר''' שסוף סוף חבדפדיה הינה האנציקלופדיה היהודית היחידה ברשת (למיטב ידיעתי.. הלוואי והתבדה) ולכאורה ההשקעה היתה צריכה להיות ב'''"ערכים"''' (לדעתי מכל ענייני התורה כולה ועכ"פ החבדיים מתורת החסידות ולפועל שורה בזה ההעניות באופן '''הכי מבהיל''' וגם זה קשור להנ"ל שהאתר לא אמין ואינו חותר למטרה זו זה גורם להעדר הרצון לתרום...)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 18:53, 26 במרץ 2015 (UTC)
== "מסלוויטא ועד 770" ==
בספר 'סיפורו של חג - ל"ג בעומר חג השבועות' להרב מנחם זיגלבוים, מובא הסיפור המלא תחת השם "מסלוויטא ועד 770", ראה שם מקורותיו.
[[משתמש:פאלע|פאלע]]
67

עריכות