משתמש:די העכסטע צייט: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 48: שורה 48:
'''קהילות חב"ד'''
'''קהילות חב"ד'''
* [[נתניה]]
* [[נתניה]]
 
* [[בת ים]]
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::בית החרושת לייצור ערכים: [[משתמש:די העכסטע צייט/ארגז חול|ארגז חול]]
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::בית החרושת לייצור ערכים: [[משתמש:די העכסטע צייט/ארגז חול|ארגז חול]]
<h2 id="mp-otd-h2" style="margin:0; background:#ece5ca; font-size:120%; font-weight:bold; border:1px solid #a3b0bf; text-align:right; color:#000; padding:0.2em 0.4em;">[[:תבנית:היום יום|הפתגם היומי]] - [[לוח היום יום]] - [[{{#זמןמ:xhxjj xjx}}]] [[{{#time:xhxjY}}]]
<h2 id="mp-otd-h2" style="margin:0; background:#ece5ca; font-size:120%; font-weight:bold; border:1px solid #a3b0bf; text-align:right; color:#000; padding:0.2em 0.4em;">[[:תבנית:היום יום|הפתגם היומי]] - [[לוח היום יום]] - [[{{#זמןמ:xhxjj xjx}}]] [[{{#time:xhxjY}}]]
</h2>
</h2>


  <div id="mp-otd">{{היום יום}}</div><br/>
  <div id="mp-otd">{{היום יום}}</div><br/>

גרסה מ־22:38, 22 באפריל 2014

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
תיבות משתמש
משתמש זה מאמין ובטוח שביום כ"ג באב ה'תשפ"ד הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד מתורת הגאולה
משתמש זה מפרסם בגאון את בשורת הגאולה והגואל
משתמש זה הינו צפתי גאה!
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
משתמש זה ידידותי לסביבה ונוהג לקבל את פניהם של חדשים
משתמש זה מחבב תיבות משתמש


התמונה שמלווה אותנו


ובלשון העולם: זהו הזמן הכי נעלה ("העכסטע צייט") לגאולה האמיתית והשלימה!

ולהעיר, שבלשון "הזמן הכי נעלה" ("העכסטע צייט") מרומז תוכן הגאולה-
ש"זמן", הקשור עם מדידה והגבלה (עבר הוה ועתיד), נעשה "(הזמן) הכי נעלה", באופן שאין למעלה הימנו.
ז.א. שהגבול (זמן) עצמו נעשה בלי גבון (הכי נעלה), עד שמתאחדים ממש,
דבר מלכות ש"פ בא


צייוני דרך אישיים

ערכים שתרמתי

חב"דפדיה. האנציקלופדיה החב"דית היחידה ברשת

גאולה ומשיח

מושגים

אישים

קהילות חב"ד

בית החרושת לייצור ערכים: ארגז חול

הפתגם היומי - לוח היום יום - כ"ג באב ה'תשפ"ד

לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
בחורף תרנ"ב כאשר אבי אדמו"ר למד עמי בספר התניאנפש השנית בישראל היא חלק אלקה ממעל ממש", הסביר כי הנושאים בתיבת "ממעל" ובתיבת "ממש" הם הפכים. "ממעל" תוארו רוחניות שברוחניות ו"ממש" תוארו גשמיות שבגשמיות. ויבאר כי זהו מעלה נפש השנית, שעם היותה רוחניות שברוחניות פועלת בגשמיות שבגשמיות.