שיחת משתמש:אבי כהן50: הבדלים בין גרסאות בדף
שורה 118: | שורה 118: | ||
:תודה--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:31, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | :תודה--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:31, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ||
רבי עזריה היה חכם מתקופת התלמוד אבל לא היה תנא כאחיו וכבנו--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:33, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ::רבי עזריה היה חכם מתקופת התלמוד אבל לא היה תנא כאחיו וכבנו--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:33, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ||
::כמדומה שכל החכמים מאותה תקופה נקראים "תנאים", לא? משה/ אבי/ מנוח/ כהן? '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט באב ה'תשע"ג, למניינם 18:34, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | :::כמדומה שכל החכמים מאותה תקופה נקראים "תנאים", לא? משה/ אבי/ מנוח/ כהן? '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט באב ה'תשע"ג, למניינם 18:34, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ||
לא כל חכם בתלמוד נקרא תנא ודרך אגב יש הסבר שלם בספרי האחרונים על רבי עזריה - לא תנא למרות שיש דעה שכל אחד [לא כפשוטו] שמוזכר בתלמוד יכל להחיות מתים אך זה לא סותר שחייב להיות תנא--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:38, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ::::לא כל חכם בתלמוד נקרא תנא ודרך אגב יש הסבר שלם בספרי האחרונים על רבי עזריה - לא תנא למרות שיש דעה שכל אחד [לא כפשוטו] שמוזכר בתלמוד יכל להחיות מתים אך זה לא סותר שחייב להיות תנא--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:38, 5 באוגוסט 2013 (UTC) | ||
:::::ואם תוכל למחוק בינתים את הערך רב אישא אודה לך - מפני שאין שום קשר לחבד לערכים האחרים אני באמצע למצוא--[[משתמש:אבי כהן50|העורך משה]] - [[שיחת משתמש:אבי כהן50|שיחה]] 18:41, 5 באוגוסט 2013 (UTC) |
גרסה מ־20:41, 5 באוגוסט 2013
שלום אבי כהן50, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 19:04, 13 ביוני 2013 (UTC)
שמואל שפירו
תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שמואל שפירו שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה, ולשחזר את הערך. | |
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של חב"דפדיה. |
בברכה,
מתקיים כעת דיון נוסף בדף השיחה של הערך. נשמח אם תביע את דעתך שם. • שנוזעל - שיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ג 00:43, 14 ביוני 2013 (UTC)
לתשומת לבך
1. כשברצונך ליצור ערך חדש והוא עדיין לא מוכן, תוכל לפתוח ארגז חול. לדוגמא: משתמש:אבי כהן50/ארגז חול, או; משתמש:אבי כהן50/בני פרידמן.
בכל מצב, פתיחת ערך בלי מילה אחת זה ממש לא אפשרי. בתקווה להבנה.
2. סגנון העריכה והערכים בחב"דפדיה שונה משאר הויקיפדיות הנמצאות ברשת. תוכל 'לטייל' קצת במרחבי הפדיה שלנו ולהכיר את הסגנון. בהתאם לכך עשיתי שינויים מפליגים בערך שמואל שפירו, תוכל לראות שם. בברכה, • שנוזעל - שיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ג 18:54, 14 ביוני 2013 (UTC)
מקורות ידידי
כאשר הינך משנה ערכים ומוסיף בהם פרטים מהותיים הסותרים את הדברים שהיו כתובים קודם לכן, יש לציין מקורות באמצעות הערות שוליים. יש לזכור שזו אנציקלופדיה. בינתיים אני משחזר את מה שערכת, עד שתוסיף מקור מהימן. • זוננשיין - תמיד בשמחה • י' בתמוז ה'תשע"ג • 13:51, 18 ביוני 2013 (UTC)
- כמו כן, כאשר נמצאים בדף הערך עצמו, אין ענין לקשר קישור פנימי לאותו ערך. • זוננשיין - תמיד בשמחה • י' בתמוז ה'תשע"ג • 13:54, 18 ביוני 2013 (UTC)
- אגב, חבל שאינך חוזר לאחד משמות המשתמש הקודמים שלך. תרמת כאן הרבה וכדאי שיתייחסו אליך בהתאם, כתורם מועיל וחשוב. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 05:43, 19 ביוני 2013 (UTC)
- אם הוא שכח את הסיסמא יש דרך למפעילי המערכת להחזיר לו אותה? או לשנות אותה בהתאם לבקשתו? • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"א בתמוז ה'תשע"ג • 12:52, 19 ביוני 2013 (UTC)
- למפעיל לא. לביורוקרט - אם זה כמו בויקיפדיה, אז כן. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 22:43, 19 ביוני 2013 (UTC)
- אם הוא שכח את הסיסמא יש דרך למפעילי המערכת להחזיר לו אותה? או לשנות אותה בהתאם לבקשתו? • זוננשיין - תמיד בשמחה • י"א בתמוז ה'תשע"ג • 12:52, 19 ביוני 2013 (UTC)
- אגב, חבל שאינך חוזר לאחד משמות המשתמש הקודמים שלך. תרמת כאן הרבה וכדאי שיתייחסו אליך בהתאם, כתורם מועיל וחשוב. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 05:43, 19 ביוני 2013 (UTC)
הרשאה
תבנית:הרשאותבהצלחה. --chabadnik - שיחה 19:08, 19 ביוני 2013 (UTC)
מוקרט
שים לב לדיון כאן שיחה:מוקרט. • שנוזעל - שיחה • י"א בתמוז ה'תשע"ג 20:58, 19 ביוני 2013 (UTC)
תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך מוקרט שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה, ולשחזר את הערך. | |
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של חב"דפדיה. |
בברכה, --chabadnik - שיחה 19:07, 1 ביולי 2013 (UTC)
קצת בהירות בדברים
שמחים אנו מאוד על פועלך הטוב ומאמציך לשיפור האתר הנפלא הזה: חב"דפדיה. נראה שהמשתמשים כאן שחוקים מעבודה, ולא נמנעים מלהעיר ולהאיר בלי סוף, גם לאלו שכוונתם טובה. אין כאן לאף אחד דבר נגד תרומותיך, אך הבן את השחיקה אותה עוברים כאן המשתמשים. קבל את הערותינו בהבנה ובשמחה, ואהוב את הביקורת כי היא תעמידך על הגובה האמיתי.
בידידות, שנוזל. • שנוזעל - שיחה • י"א בתמוז ה'תשע"ג 21:00, 19 ביוני 2013 (UTC)
נא ליצור עימי קשר במייל
אני צריך ממך טובה --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:57, 2 ביולי 2013 (UTC)
במה העניין--העורך משה - שיחה 19:58, 2 ביולי 2013 (UTC)
- ערכית ערכי תנאים ואמוראים --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:59, 2 ביולי 2013 (UTC)
דרך אגב הכרת מישהו בעבר שכתב בחבדפדיה בשם מנוח זכור לך--העורך משה - שיחה 20:07, 2 ביולי 2013 (UTC)
- וודאי, זה אתה שנרשמת בשם מנוח, ואח"כ ד"ח ודד"ח. ללא ספק . \שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 20:10, 2 ביולי 2013 (UTC)
ערכי התנאים ואמוראים
- אין אפילו לא מקור אחד.
- הם לא ערוכים בצורה מינימלית.
- אין להם שמץ של קשר לחב"דפדיה.
מה עניינם של כל אלה?! • שנוזעל - שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג 23:39, 2 ביולי 2013 (UTC)
- מצטרף לכהנ"ל. ערך בלי מקורות שאינו ערוך לא יכירנו מקומו בחב"דפדיתנו. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג • 23:43, 2 ביולי 2013 (UTC)
- לא הבנתי את פשר הדברים שאין מקורות כל הערכים עם מקורות, איזה ערך אין לו מקורות?--העורך משה - שיחה 16:09, 3 ביולי 2013 (UTC)
- מה כל כך מסובך להבין? כשאתה מביא מימרא או ציטוט, אתה צריך לציין באופן מפורט את המיקום המדוייק בו הוא מופיע. לדוגמא {{הערה|תלמוד בבלי מסכת [[בבא בתרא]] כב, א.}}. זה מלבד העריכה שמוכרחים להקפיד עליה, וההשתדלות לקשר אותם לחב"ד, אם הם מובאים בשיחות הרבי וכדומה. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 17:38, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בלי קשר, מדוע אתה קורא לעצמך 'העורך משה' אם שמך הוא אבי? אם אתה רוצה לבלבל את האויב, דע לך שאנחנו לא אויבים אלא אוהבים... • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 17:38, 3 ביולי 2013 (UTC)
- לא, רק שבאינציקלופדיות אחרות שמי כך, מפני שכבר היה כבר מישהו שקרוא לו כך פשוט!,
- ולעניין אני חוזר ואומר שאני לא שמתי לב איפה לא כתבתי מקורות אנא תגיד לי על איזה ערך מדובר, ולעניין הקשר עם חב"ד אשתדל לקשר--העורך משה - שיחה 17:47, 3 ביולי 2013 (UTC)
- א. כדאי תקפיד על הזחה בדפי השיחה. ב. תעקוב אחרי השינויים שאבצע עוד רגע בערך יוחאי אבי רשב"י, ותבין את כוונתי. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 17:50, 3 ביולי 2013 (UTC)
- ולעניין אני חוזר ואומר שאני לא שמתי לב איפה לא כתבתי מקורות אנא תגיד לי על איזה ערך מדובר, ולעניין הקשר עם חב"ד אשתדל לקשר--העורך משה - שיחה 17:47, 3 ביולי 2013 (UTC)
- לא, רק שבאינציקלופדיות אחרות שמי כך, מפני שכבר היה כבר מישהו שקרוא לו כך פשוט!,
- בלי קשר, מדוע אתה קורא לעצמך 'העורך משה' אם שמך הוא אבי? אם אתה רוצה לבלבל את האויב, דע לך שאנחנו לא אויבים אלא אוהבים... • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 17:38, 3 ביולי 2013 (UTC)
- מה כל כך מסובך להבין? כשאתה מביא מימרא או ציטוט, אתה צריך לציין באופן מפורט את המיקום המדוייק בו הוא מופיע. לדוגמא {{הערה|תלמוד בבלי מסכת [[בבא בתרא]] כב, א.}}. זה מלבד העריכה שמוכרחים להקפיד עליה, וההשתדלות לקשר אותם לחב"ד, אם הם מובאים בשיחות הרבי וכדומה. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 17:38, 3 ביולי 2013 (UTC)
- לא הבנתי את פשר הדברים שאין מקורות כל הערכים עם מקורות, איזה ערך אין לו מקורות?--העורך משה - שיחה 16:09, 3 ביולי 2013 (UTC)
באתי בהצעה רבתית - לא להעלות עשר ערכים ביום ולנסות לקשר אותם לחב"ד, אלא לעבוד אחד אחד. אחרת נאלץ לעשות משהו עם שלל הערכים האלה, זה לא הגיוני איך שהם נראים. יש אמנם עשרות ומאות ערכים שראויים למחיקה במרחבי הפדיה, אבל לפחות נמנע הוספת חדשים כאלה. • שנוזעל - שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג 18:48, 3 ביולי 2013 (UTC)
מקורות לערכים
מאיפה העתקת את כל הטקסט? באם הערך מועתק בשלימותו ממקום כלשהוא (ויקיפדיה, לדוגמא), נראה לי שצריך לבצע 'מחיקה מהירה'. (אלא אם כן הוא מועתק מספר או אתר המתיר בפירוש העתקה - וגם אז זה לא ראוי, ולו בשביל שמה הטוב של חב"דפדיה) • שנוזעל - שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג 18:51, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בסדר האם ראית את הערך אבא יוסף הבנאי?--העורך משה - שיחה 18:53, 3 ביולי 2013 (UTC)
- הוא משתפר.. תנו מחמאות! --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:41, 3 ביולי 2013 (UTC)
זהירות!!
העריכות האחרונות שלך נוגעות בחוט דק של השחתה בחב"דפדיה, ואסביר: באם משתמש כותב ערך חדש, על הערך לעמוד בקריטריונים הבסיסיים: 1.ערוך בצורה נאותה, מלווה במקורות 2. והוא העיקר בנוגע לעניננו: על הערך להיות קשר לחסידות חב"ד.
בערכים האחרונים שהכנסת חסר את התנאים הנ"ל ובמיוחד את התנאי השני. במצב שכזה, שערכים רבים שאין להם שום קשר לחב"ד נכנסים בזה אחר זה - זהו זריעת הרס בחב"דפדיה, לא פחות!!
סליחה על המילים הקשות, אבל לענ"ד זה המצב. אשר על כן, אנא מכבודך, בפעם הבאה לפני שאתה מכניס ערך תעשה זאת בארגז החול הפרטי שלך, עד שזה ילבש צורה מינימלית. תודה! --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 20:03, 3 ביולי 2013 (UTC)
- לא הבנתי לדעתך מה הבעיה בערכים שלי--העורך משה - שיחה 21:11, 3 ביולי 2013 (UTC)
- אין שום בעיה! ערכים טובים שללא ספק מוסיפים ידע רב. אך הבעיה היא שבמצב הנוכחי הם יכולים להכנס לויקפדיה ואין מקומם בחב"דפדיה מכיוון שכאן נכנסים רק ערכים שיש בהם קשר לחב"ד. מקווה שתקבל את דברי בהבנה וברוח טובה.--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 21:57, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בסדר אבל יש עוד הרבה ערכים לא שלי של תנאים גם הם ימחקו--העורך משה - שיחה 22:17, 3 ביולי 2013 (UTC)
- לענ"ד - כן.--בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 22:18, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בסדר אבל יש עוד הרבה ערכים לא שלי של תנאים גם הם ימחקו--העורך משה - שיחה 22:17, 3 ביולי 2013 (UTC)
- טוב אבל למשל ערך רבי יעקב הלוי ממרויש שו"ת מן השמים הבאתי קשר לחב"ד--העורך משה - שיחה 22:20, 3 ביולי 2013 (UTC)
- מהו הקשר, (לא מוזכר בערך), אולי כוונתך לשו"ת מן השמים? מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל 22:22, 3 ביולי 2013 (UTC)
- טוב אבל למשל ערך רבי יעקב הלוי ממרויש שו"ת מן השמים הבאתי קשר לחב"ד--העורך משה - שיחה 22:20, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בדיוק יצרתי את הערך על בעל הספר שלא היה מקודם--העורך משה - שיחה 22:24, 3 ביולי 2013 (UTC)
- אבל 1. הערך עליו לא מושלם. 2. לא את היצרת את הערך על ספרו.... מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל 22:29, 3 ביולי 2013 (UTC)
- בדיוק יצרתי את הערך על בעל הספר שלא היה מקודם--העורך משה - שיחה 22:24, 3 ביולי 2013 (UTC)
התעניינות
האם קראת את התיבה הראשונה המופיע בדף זה, אותה הציבו לפניך עם הצטרפותך לתרום לחב"דפדיה? - אני חושב שכדאי שתחזור ותקרא אותה שוב, תפנים את הנאמר בה, ותשתדל ליישם. אבל אני רוצה שבעיקר תשים דגש על עיקר העיקרים שמופיע שם מטרתה של חב"דפדיה הינה הפצת תורת חסידים חב"ד! - לתשומת ליבך. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:30, 3 ביולי 2013 (UTC)
- כן אבל אני לא מבין יש הרבה ערכים מלפני הרבה זמן שקיימים על תנאים ולא נמחקו--העורך משה - שיחה 22:44, 3 ביולי 2013 (UTC)
- א. לא קיבלתי תשובה לשאלתי, קראת בעיון או לא?. ב. תכל'ס, אתה עושה את זה כי אתה חושב שכך מפיצים את מעיינות תורת החסידות, או בגלל שאתה מחפש מקום להתבטא? - זה שאחרים הוסיפו ערכים שונים ומשונים, לא הופך אותם לראויים לכך. אני לא בא כאן לקבוע מדיניות, אלא פונה אליך כחסיד אל חסיד, ומתאונן על כך שזמן שהיה יכול להיות מנוצל להפצת המעיינות מתבזבז להוספת ערכים ודיונים שאינם קשורים להפצת המעיינות, וזה חבל! • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:48, 3 ביולי 2013 (UTC)
- אני מסכים איתך, אבל המינימום, התנאים, זה לא סתם ערכים ונראה לי שאני לא צריך לומר לך שהרבי מזכיר אין ספור פעם את התנאים הקדושים--העורך משה - שיחה 22:53, 3 ביולי 2013 (UTC)
- שוב, אני לא בא לדון האם צריך שיהיה גם את זה. מקומו של דיון מעין זה הוא באולם הדיונים, (ולא נראה לי שכדאי לפתוח אותו כי ברור מראש מה תהיה התוצאה...), אבל השאלה היא למה להשקיע בדברים שחשיבותם מוטלת בספק, ולא להשקיע בדברים וודאיים שכולם רוצים בהם ומשקיעים בהם, וחשיבותם עולה לאין ערוך על ערכי התנאים (ושוב, במקום אחר אסביר למה, אבל עצם זה שאתה רואה שרוב המשתמשים מביעים את דעתם הנחרצצת נגד, כנראה שיש להם סיבה). להזכיר את דברי הרבי הריי"צ (ראה בקישור המצורף בהרחבה): "אף שמלאכת אפיית לחם היא "מלאכה הצריכה במאד", שאין העולם יכול להתקיים בלעדי' כו' – מ"מ, מי שמוכשר להיות "נוקב מרגליות" ונעשה "אופה לחם", אינו ממלא את תפקידו". בברכת חסידים • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:59, 3 ביולי 2013 (UTC)
- אני מסכים איתך, אבל המינימום, התנאים, זה לא סתם ערכים ונראה לי שאני לא צריך לומר לך שהרבי מזכיר אין ספור פעם את התנאים הקדושים--העורך משה - שיחה 22:53, 3 ביולי 2013 (UTC)
- א. לא קיבלתי תשובה לשאלתי, קראת בעיון או לא?. ב. תכל'ס, אתה עושה את זה כי אתה חושב שכך מפיצים את מעיינות תורת החסידות, או בגלל שאתה מחפש מקום להתבטא? - זה שאחרים הוסיפו ערכים שונים ומשונים, לא הופך אותם לראויים לכך. אני לא בא כאן לקבוע מדיניות, אלא פונה אליך כחסיד אל חסיד, ומתאונן על כך שזמן שהיה יכול להיות מנוצל להפצת המעיינות מתבזבז להוספת ערכים ודיונים שאינם קשורים להפצת המעיינות, וזה חבל! • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ה בתמוז ה'תשע"ג • 22:48, 3 ביולי 2013 (UTC)
- האם אוכל להמשיך בערכי התנאים אך אם קשרים לשיחות וכו'--העורך משה - שיחה 23:01, 3 ביולי 2013 (UTC)
- אכן ראוי ונחוץ. ערכים כאלו נדרשים בהחלט בחב"דפדיה, שהרי זוהי מטרתה. שים לב שהתלונות לא נסבו על כתיבת ערכים על תנאים, אלא על אופן עריכתם וקשרם הלקוי לחב"ד. כשתביא את שיחותיו של הרבי (או כל אדמו"ר חב"די אחר) או התבטאויותיו וכו' על אותם תנאים, או על תורתם זה יוסיף המון - וזוהי בדיוק מטרתנו!. אך שים לב, שעבודה מסוג זה היא קשה מאוד ולא מספיק לזרוק ציטוט משיחה של הרבי אלא יש צורך לבאר את השיחה, את הקשרה וכו'.
- אך במצב הנוכחי, הייתי ממליץ לעצור מעט בשטף הערכים, לערוך את הקיימים ולקשר אותם לחב"ד. זה הכרחי! חזק ואמץ! • שנוזעל - שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשע"ג 00:03, 4 ביולי 2013 (UTC)
- האם אוכל להמשיך בערכי התנאים אך אם קשרים לשיחות וכו'--העורך משה - שיחה 23:01, 3 ביולי 2013 (UTC)
נקודות
אנא הקפד להוסיף נקודות בסיום כל קטע ובסיום כל הערת שוליים. מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל - לאמיר פארבריינגען א ביסל 13:30, 4 ביולי 2013 (UTC)
קטגורות
כבר יש קטגוריות לתנאים ואמוראים. אין טעם לקטגוריה חדשה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט באב ה'תשע"ג, למניינם 18:30, 5 באוגוסט 2013 (UTC)
- רבי עזריה היה חכם מתקופת התלמוד אבל לא היה תנא כאחיו וכבנו--העורך משה - שיחה 18:33, 5 באוגוסט 2013 (UTC)
- כמדומה שכל החכמים מאותה תקופה נקראים "תנאים", לא? משה/ אבי/ מנוח/ כהן? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט באב ה'תשע"ג, למניינם 18:34, 5 באוגוסט 2013 (UTC)
- רבי עזריה היה חכם מתקופת התלמוד אבל לא היה תנא כאחיו וכבנו--העורך משה - שיחה 18:33, 5 באוגוסט 2013 (UTC)