שיחה:חיים וולפר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 4: שורה 4:
:::בבית רבי כתוב שלא נודע מה שמו. כמו כן ישנם פרטים שכדאי לשנוות לפי הנ"ל.--[[משתמש:צופה מהצד|צופה מהצד]] 23:31, 18 אוגוסט 2009 (IDT)
:::בבית רבי כתוב שלא נודע מה שמו. כמו כן ישנם פרטים שכדאי לשנוות לפי הנ"ל.--[[משתמש:צופה מהצד|צופה מהצד]] 23:31, 18 אוגוסט 2009 (IDT)
:::: נו אז מה עם להמן לא ידע מה שמו אני מחוייב לא לדעת ג"כ, זה לא ספר קדוש, כתב אותו אדם כמוני וכמוך!--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 01:45, 19 אוגוסט 2009 (IDT)
:::: נו אז מה עם להמן לא ידע מה שמו אני מחוייב לא לדעת ג"כ, זה לא ספר קדוש, כתב אותו אדם כמוני וכמוך!--[[משתמש:אדג|אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה]] 01:45, 19 אוגוסט 2009 (IDT)
לפלא בעיני, שכן נאמר שנפל לטיפה המרה, ואולם מקורות מקארלין ופינסק מדברים על כך שהקים בית-כנסת ובית-מדרש עצמאי, ובו לימד לתלמידים עץ-חיים וכו'. מישהו יכול לבאר את הסתירה, ולא באופן של סברת יישוב, ובטח ובטח לא באופן של מגדל הפורח באוויר רק כדי לזרוק עניין דחוק. וכן, האם מישהו מכיר כתבי-יד שנותרו ממנו? אולי בספריית חב"ד ב-770?

גרסה מ־02:21, 23 במרץ 2012

אל דאגה חבריא, עוד מעט אני אוסיף בכפל כפליים...--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 04:51, 18 אוגוסט 2009 (IDT)

ב' הערות: כרם חב"ד 4 באחד החלקים יש מאמר שלם וארוך עליו. שמו חיים וואלפער. חסיד חב"ד* אידישעפדיה* המהפכה החדשה
ידעתי בני ידעתי, לא זכרתי בדיוק מה שמו, ותכננתי לבדוק, כמו"כ ראיתי בקובץ בית אהרון וישראל של חסידי קרלין עוד כמה גילויים מרעישים שאפילו שייקה דער פייפער לא העלה ברשתו--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 19:57, 18 אוגוסט 2009 (IDT)
בבית רבי כתוב שלא נודע מה שמו. כמו כן ישנם פרטים שכדאי לשנוות לפי הנ"ל.--צופה מהצד 23:31, 18 אוגוסט 2009 (IDT)
נו אז מה עם להמן לא ידע מה שמו אני מחוייב לא לדעת ג"כ, זה לא ספר קדוש, כתב אותו אדם כמוני וכמוך!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 01:45, 19 אוגוסט 2009 (IDT)

לפלא בעיני, שכן נאמר שנפל לטיפה המרה, ואולם מקורות מקארלין ופינסק מדברים על כך שהקים בית-כנסת ובית-מדרש עצמאי, ובו לימד לתלמידים עץ-חיים וכו'. מישהו יכול לבאר את הסתירה, ולא באופן של סברת יישוב, ובטח ובטח לא באופן של מגדל הפורח באוויר רק כדי לזרוק עניין דחוק. וכן, האם מישהו מכיר כתבי-יד שנותרו ממנו? אולי בספריית חב"ד ב-770?