שיחת משתמש:חיים נהר: הבדלים בין גרסאות בדף
(←תקלה) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 165: | שורה 165: | ||
ועוד, בערך של הרב יצחק סולובייציק תיקנתי שהרב הגיב בזלזול, שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח. אתם יכולים לזלזל בזלזול של הרב הנ"ל, אבל אל תסלפו את האמת, ותשימו אור לחושך וחושך לאור. | ועוד, בערך של הרב יצחק סולובייציק תיקנתי שהרב הגיב בזלזול, שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח. אתם יכולים לזלזל בזלזול של הרב הנ"ל, אבל אל תסלפו את האמת, ותשימו אור לחושך וחושך לאור. | ||
:א. האם אתה טוען שגם לאחר ג' תמוז ניתן לראות את הרבי?! בערך חסרים הרבה פרטים, בין היתר גם השתלשלות האירועים מאותה תקופה. ב. ההוספה שלך לגבי הזלזול צריכה מקור אמין. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ה' בשבט ה'תשע"ב 13:46, 29 בינואר 2012 (UTC) | :א. האם אתה טוען שגם לאחר ג' תמוז ניתן לראות את הרבי?! בערך חסרים הרבה פרטים, בין היתר גם השתלשלות האירועים מאותה תקופה. ב. ההוספה שלך לגבי הזלזול צריכה מקור אמין. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ה' בשבט ה'תשע"ב 13:46, 29 בינואר 2012 (UTC) | ||
אתה מנסה גם לסלף מה שאני אומר? לדידי הרבי נפטר בג' תמוז. אבל אני טוען שאפילו לדעת אלו שחושבים שהוא לא נפטר, אז צריך לפחות לתאר את מה שהיה אז, ולא לכתוב רק שלושה מילים "נתכסה הרבי מעינינו". |
גרסה מ־16:02, 29 בינואר 2012
בדף שיחה זה אשמח להיות לאחיעזר ואחיסמך לכל המעוניין ובכל נושא שהוא.
למען הסדר הטוב, כיתבו רק בתחתית הדף או לחצו כאן לנושא חדש. |
ארכיון דף השיחה שלי
גודל דף זה 33.61 קילובייט
דפי ארכיון:
|
תגובות באנגלית
מישהו מציף אותנו בתגובות סתמיות באנגלית, כמו "וואו! איזה עבודה!" "עבודה נהדרת"! כו'. נראה לי די חשוד (כתובות מתחלפות, אחד מהם בגוף הערך) נעקוב בעניין. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' באלול ה'תשע"א, למניינם 22:31, 5 בספטמבר 2011 (UTC)
- זה נראה לי "ספאם ידודותי". מידי פעם הוא שולח כמה הערות. אם זה ימשיך להטריד - נטפל בבעיה. תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ז' באלול ה'תשע"א 10:53, 6 בספטמבר 2011 (UTC)
- הטרול ממשיך והפעם בריקון ערכים. צריך פשוט לחסום את כל הכתובות של שרתי פרדוקסי, על ידי חסימות טווח, כנהוג בויקיפדיה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באלול ה'תשע"א, למניינם 18:35, 6 בספטמבר 2011 (UTC)
- הבעיה ששרתי הפרוקסי מחליפים את טווחי האייפי שלהם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ז באלול ה'תשע"א 13:07, 15 בספטמבר 2011 (UTC)
- לא נכון, ראה כאן ובדף השיחה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ב באלול ה'תשע"א, למניינם 22:56, 21 בספטמבר 2011 (UTC)
- הבעיה ששרתי הפרוקסי מחליפים את טווחי האייפי שלהם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ז באלול ה'תשע"א 13:07, 15 בספטמבר 2011 (UTC)
- הטרול ממשיך והפעם בריקון ערכים. צריך פשוט לחסום את כל הכתובות של שרתי פרדוקסי, על ידי חסימות טווח, כנהוג בויקיפדיה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' באלול ה'תשע"א, למניינם 18:35, 6 בספטמבר 2011 (UTC)
דבר מלכות
בערך על דבר מלכות נכתב שהרב יעקב פלס ז"ל היה זה שהתחיל עם ההוצאה וההפצה של החוברת. מדובר בטעות. מי שהתחיל וממשיך עם זה הוא טוביה פלס -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- תודה. תיקנתי בערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ז באלול ה'תשע"א 08:15, 15 בספטמבר 2011 (UTC)
בנוגע למחיקת גירסאות קודמות של ערכים
האם התקדם משהו בנושא? חבדבד - שיחה 14:19, 16 בספטמבר 2011 (UTC)
- לא. לדעתי יש דברים נחוצים יותר, כמו למשל - לכתוב ולשכתב ערכים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז באלול ה'תשע"א 14:30, 16 בספטמבר 2011 (UTC)
העלאות ומחיקות
יש מצב שתסביר מה זה כל הנסיונות הנועזים האלו? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באלול ה'תשע"א, למניינם 03:26, 20 בספטמבר 2011 (UTC)
- ניסיונות לייבא עמוד ראשי חדש כשלבסוף הסתדר הכי העיצוב של ויקיאידיש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"א באלול ה'תשע"א 09:57, 20 בספטמבר 2011 (UTC)
אדמו"ר הזקן
למה סימנת טורים=לא? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 14:07, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- בדיקה גרידא ובאופן כללי, אם אין יותר מידי הערות (אולי 50 ומעלה), לא נראה לי שיש צורך בשני טורים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 17:50, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- וזה מפריע לך אם יש טורים ב17 הערות שוליים? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:13, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- אם זה לא משבש את הקריאה הרציפה של הערך, זה לא מפריע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:19, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- חמוד אתה. חשבתי כבר לפתוח דיון נוסף יא עקשן. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:21, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- ראיתי. בכל זאת אני חושב שצריך לקבוע גבול תחתון של לא פחות מכך וכך הערות. אחרת לא ישימו לב להערות שבטור השמאלי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:23, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- 15 זה סביר אבל לא נראה לי שצריכים לעשות תקנות מדוייקות לכל דבר, וגם קשה לסדר גבול מדוייק (בויקיפדיה למרבה הפלא לא התקיים אף ידון בעניין, וזה נתון לשיקול הדעת של כל אחד, כמו כל עריכה, וכל אחד גם יכול לבטל, ולא נראה שיש שם בעיות בנושא) --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:24, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- שים לב לשינוי הזמני שעשיתי בערך איוב. אגב, בוויקיפדיה התקיין דיון סוער בעניין וגם הצבעה כמדומני. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:26, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- בויקיפדיה התקיים דיון שקט (אתה מכיר דיון יותר שקט?). בקשר לדוגמא שלך, אני אצטט משפט מוכר מויקיפדיה, בשינוי קל: חב"דפדיה:שיקול דעת. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:29, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- יש שם ריבוי דעות וגוונים וגם שם כתוב שאין זה הדיון הראשון בעניין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:34, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- 15 זה סביר אבל לא נראה לי שצריכים לעשות תקנות מדוייקות לכל דבר, וגם קשה לסדר גבול מדוייק (בויקיפדיה למרבה הפלא לא התקיים אף ידון בעניין, וזה נתון לשיקול הדעת של כל אחד, כמו כל עריכה, וכל אחד גם יכול לבטל, ולא נראה שיש שם בעיות בנושא) --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:24, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- ראיתי. בכל זאת אני חושב שצריך לקבוע גבול תחתון של לא פחות מכך וכך הערות. אחרת לא ישימו לב להערות שבטור השמאלי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:23, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- חמוד אתה. חשבתי כבר לפתוח דיון נוסף יא עקשן. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:21, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- אם זה לא משבש את הקריאה הרציפה של הערך, זה לא מפריע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בתשרי ה'תשע"ב 18:19, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
- וזה מפריע לך אם יש טורים ב17 הערות שוליים? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:13, 11 באוקטובר 2011 (UTC)
שאלה
1. איפא יש גישה לקובצים המרכיבים את תיבת העריכה? 2. האם יש דף הסבר על פעולתם? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 01:32, 12 באוקטובר 2011 (UTC)
- 1. לא יודע. חיפשתי פעם ולא מצאתי. אם אתה צריך את האייקונים, תוכל לשמור אותם (לחיצה ימנית בעכבר) ולהעלות אותם כקובץ וכך תוכל לעשות בהם שימוש כתמונה (דוגמא). 2. עזרה:איך לערוך דף. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בתשרי ה'תשע"ב 11:13, 12 באוקטובר 2011 (UTC)
השביל.
לא הסברת לי מדוע השביל אינו זכאי לערך, ושוב, תסביר לי בבקשה מהו ערך לא רלוונטי. [אם אפשר להחזיר את הערך לקדמותו ולהוריד את ההודעה שלך]. ר'ובן - שיחה 10:11, 19 באוקטובר 2011 (UTC)
- אענה לך בדף השיחה של הערך המדובר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתשרי ה'תשע"ב 20:59, 22 באוקטובר 2011 (UTC)
בנוגע לחסימה ללא הגבלת זמן
שלום וברכה,
אבקשך להפעיל הגנה לזמן בלתי מוגבל על הערך הנ"ל, כי הוא צפוי להשחתות רבות, וכפי שכתבתי לך לפני זמן רב, וחכם עדיף מנביא. ואם תאמר, תמיד יהיה אפשר להפעיל הגנה, אגלה לך שבחיפוש בגוגל על המילים "פאה נכרית" הערך הזה היה בתוצאה השניה! בעמוד הראשון, וכעת בעקבות ההשחתות החוזרות ונשנות, הוא נדחק לעמודים האחרים. וחבל מאוד על כך. מקווה שאתה מבין את המשמעות והחשיבות שבדבר. לאור זאת, אני מקוה שתענה סוף סוף לבקשתי. חבדבד - שיחה 16:21, 20 באוקטובר 2011 (UTC)
- לתשומת לבך בתאריך י"ג בתשרי הפעלתי הגנה על הערך. תיעוד לכך תוכל לראות בגרסאות הקודמות של הערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתשרי ה'תשע"ב 21:01, 22 באוקטובר 2011 (UTC)
- אגב, יש דרך למחוק גרסאות קודמות (מוחקים את הערך, ומשחזרים רק גרסאות טובות) אבל זה באמת לא חשוב. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 01:52, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- זו פעולה לא חוקית, שלום. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:17, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- לא נראה לי שיש חילוק מעשי בין הסתרת השחתה על ידי פעולת הסתרה, לבין מחיקתה כליל על ידי אי שחזורה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 20:18, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- מחיקה כליל מוחקת גם את בעלי זכויות היוצרים המפורטים בגרסאות הקודמות. שונה הדבר בדף במרחב אישי שנמחק על פי בקשת המשתמש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:35, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- לא. ניתן למחוק את הדף, ולשחזר את כל הגרסאות חוץ מגרסא אחת או שניים למשל. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 20:51, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- צודק. כדאי לבדוק שזה אכן עובד, לפני שמבצעים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 21:02, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- אני בדקתי את זה כבר בעבר, על אחד מהדפים שבמרחב המשתמש שלי. אין לי ספק, ואם יבקשו אוכל לעשות זאת לבקשתכם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 21:21, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- לא. ניתן למחוק את הדף, ולשחזר את כל הגרסאות חוץ מגרסא אחת או שניים למשל. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 20:51, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- מחיקה כליל מוחקת גם את בעלי זכויות היוצרים המפורטים בגרסאות הקודמות. שונה הדבר בדף במרחב אישי שנמחק על פי בקשת המשתמש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:35, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- לא נראה לי שיש חילוק מעשי בין הסתרת השחתה על ידי פעולת הסתרה, לבין מחיקתה כליל על ידי אי שחזורה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 20:18, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- זו פעולה לא חוקית, שלום. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בתשרי ה'תשע"ב 20:17, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
- אגב, יש דרך למחוק גרסאות קודמות (מוחקים את הערך, ומשחזרים רק גרסאות טובות) אבל זה באמת לא חשוב. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 01:52, 23 באוקטובר 2011 (UTC)
ארגז חול
איך אני עושה לעצמי ארגז חול? בתודה, "ר'ובן"... - שיחה 16:52, 25 באוקטובר 2011 (UTC)
- משתמש:ר'ובן/ארגז חול שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 17:20, 25 באוקטובר 2011 (UTC)
שעה
למה כתוב בסוף כל תגובה שעה לא נכונה? ר'ובן - שיחה 08:30, 28 באוקטובר 2011 (UTC)
- זה תלוי בהגדרות השעה בדף מיוחד:העדפות בלשונית "תאריך ושעה". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בחשוון ה'תשע"ב 08:22, 30 באוקטובר 2011 (UTC)
- מה בדיוק צריך לעשות שם??? ר'ובן - שיחה 09:28, 30 באוקטובר 2011 (UTC)
- להגדיר כאוות נפשך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בחשוון ה'תשע"ב 12:41, 30 באוקטובר 2011 (UTC)
- מה בדיוק צריך לעשות שם??? ר'ובן - שיחה 09:28, 30 באוקטובר 2011 (UTC)
משתמש חדש משחית
משתמש:לייבלה נרשם והתחיל לרוקן דפים. צריך חסימה. חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"ב = אעשה לו עזר כנגדו. אעשה - לקב"ה, לו - צדיק, עזר - בינוני, כנגדו - רשע. י' בחשוון ה'תשע"ב.
- המשתמש הוזהר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א בחשוון ה'תשע"ב 09:28, 8 בנובמבר 2011 (UTC)
חב"ד רמת שלמה
אני מתפלא עליך שעל כתיבת האמת ורק האמת אתה כותב השחתות חוזרות ונשנות? ביכולתך עדיין לברר את האמת ולתקן. -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- עניתי לך בדף השיחה של הערך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א בחשוון ה'תשע"ב 09:29, 8 בנובמבר 2011 (UTC)
ערכים מומלצים
לאחר שיטוט מסויים ותיקון כמה טעויות במרחב החב"דפדי. הגעתי למסקנא שמאוד כדאי להקים מיזם של ערכים מומלצים.
כמו כן על מנת לייצור ערכים מושלמים יותר. מומלץ לבנות מודל מושלם של ערך שאותו ואת תבניתו יחקו. ז"א לדוגמא רוצים לייצור ערכים מושלמים בתחום אישיים אז בוחרים ערך שעשוי הייטב וכל השאר נבנה ע"פ. מה אתה אומר? פרידבערג - שיחה 03:51, 13 בנובמבר 2011 (UTC)
- ראה חב"דפדיה:מיזמי חב"דפדיה/ערכים מומלצים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 07:02, 13 בנובמבר 2011 (UTC)
- צודק ביותר. אם תמשיך לשוטט גם בדפי השיחה תראה שהיו הרבה דיונים על ערכים מומלצים ואף נפתח מיזם כזה. בינתיים הערך שמחה עלברג הוכרז כמומלץ ומחפשים משתמשים בעלי כשרון ניסוח ועריכת תוכן לקידום ערכים מומלצים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ז בחשוון ה'תשע"ב 08:01, 13 בנובמבר 2011 (UTC)
ברירת מחדל
מה פשר הקובץ הזה ומדוע הוא מופיע כברירת מחדל? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ג בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 04:21, 20 בנובמבר 2011 (UTC)
- או.. או.. מדובר בעניין נוסטלגי.. בתחילת דרכה של חב"דפדיה, עדיין לא היה ידוע כיצד מעלים תמונות וחשבתי שצריך להעתיק את הטקסט "פיקצ'ר פייל ניים" לשם התמונה כדי שהיא תופיע וזה מה שהתקבל. התמונה הינה אקראית, מה שהיה על המחשב בו ישבתי בזמנו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ג בחשוון ה'תשע"ב 08:28, 20 בנובמבר 2011 (UTC)
בקשת מחיקה
נא למחוק אותי מהמשתמשים, בבקשה לא לחסום את האי פי , אני חולק אותו עם משתמשים אחרים, --יוסף ב, - שיחה 16:21, 22 בנובמבר 2011 (UTC)
- ניתן לחסום משתמש אבל לא למחוק אותו. חסימה גוררת חסימה אוטומטית חסימת האי פי למשך כיום. בנוסף, אין טעם לחסום את המשתמש שלך ללא סיבה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 23:56, 22 בנובמבר 2011 (UTC)
- סליחה על ההתערבות אך אני מכיר את המבקש ויודע שיש לו סיבה טובה, באם אין אפשרות, תיצור הפניה למשתמש יא"ב שקידמת בברכת ברוכים הבאים חמימה. ר'ובן - שיחה 06:45, 23 בנובמבר 2011 (UTC)
- מחקתי את דף השיחה שלך. לא ידוע לי על אפשרות למחיקת שם משתמש. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בחשוון ה'תשע"ב 11:20, 23 בנובמבר 2011 (UTC)
- סליחה על ההתערבות אך אני מכיר את המבקש ויודע שיש לו סיבה טובה, באם אין אפשרות, תיצור הפניה למשתמש יא"ב שקידמת בברכת ברוכים הבאים חמימה. ר'ובן - שיחה 06:45, 23 בנובמבר 2011 (UTC)
המייל בדף המשתמש שלך
תוכל להשתמש בתבנית החדשה. אגב בדף שיחתו של משתמש מסויים, היו פרטים אישיים. למעשה, בויקיפדיה ידוע שאסור לפרסם פרטים אישיים, בפרט של מישהו אחר, וכמובן שכך גם ראוי לנהוג אצלינו. מכיוון שעכשיו אין כל תועלת בפרסום הטלפונים והמילים של הרבנים, מחקתי את הדף ושחזרתי את הגרסא האחרונה בלבד. לא היה לי כוח לחפש את הגרסא שבה היו הפרטים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 00:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
- אך היה ניתן לבקש מאותו משתמש, למחוק בעצמו את הפרטים האישיים שכתב.--יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 02:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
- אין כאן כל טרוניה כלפי אותו משתמש, שלא עבר על שום כלל כתוב. בסך הכול ניסיתי להסביר את פעולתי (מחיקת הדף ושחזורו). היה רגוע 28 יקר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 03:46, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
- בינתיים אני לא מקבל ספאמים לכתובת הזו. לגבי הפרטיים האישיים. אם המשתמש עצמו פרסם זאת - אין בכך כל בעיה ואם משתמש אחר פרסם - יש להזהיר את המפרסם באזהרה חמורה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בכסלו ה'תשע"ב 10:12, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
- אני מקווה ש28 לא עוקב אחרי דף השיחה הזה. הוא בסך הכול פרסם מספרי טלפון של הוועד הרוחני של חב"דפדיה לבקשתי, ובכך גרם לנו להתקדם צעד אחד קדימה, כל הכבוד לו. בכל זאת חשבתי שמן הראוי להסתיר את הטלפונים. בכל אופן הצלחה לכולם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 17:19, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
- אני לא חושב שזו בעיה. בערך חב"ד אינפו וכן באתר "חב"ד בישראל" מתנוססים שמות חברי הוועדה ואת המספר שלהם, ממש לא קשה להשיג. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ז' בכסלו ה'תשע"ב 19:18, 3 בדצמבר 2011 (UTC)
- אין כאן כל טרוניה כלפי אותו משתמש, שלא עבר על שום כלל כתוב. בסך הכול ניסיתי להסביר את פעולתי (מחיקת הדף ושחזורו). היה רגוע 28 יקר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 03:46, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
עיטור החב"דפד העסוק
עיטור זה ניתן למשתמש שעל אף שהוא מאוד עסוק, הוא מבקר בחב"דפדיה עקב החשיבות הרבה שהוא מקדיש לה!
שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:44, 7 בדצמבר 2011 (UTC)
- תודה. מעניין מי לחש לך שהנני עסוק.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב בכסלו ה'תשע"ב 16:48, 8 בדצמבר 2011 (UTC)
- מקורות חסויים.. למה מחקת את התבנית המייל בדף המשתמש? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:37, 12 בדצמבר 2011 (UTC)
שמואל לייב פאריטשער
מצטער אבל בשמואל לייב לוין הוא לא שמואל לייב מפריטש, בדיוק כמו שבצלאל ווילשאנסקי לא נקרא בצלאל מן העיר חרסון אלא צאלקע חרסונער, פשוט כך הוא מכונה, כמו זלמן זזמר וכו', כי אם כך אפשר גם לכתוב שמואל אריה מן העירה פאריצ... מה שכן אפשר לשנות הכתיב לעברית מודרנית, כשמואל לייב פַּריצֶ'ר והדומה פרידבערג - שיחה 00:21, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
- צודק. מה שגרם לעברת הוא הצורך להבהיר את המשמעות. תיקנתי כהערתך והוספתי הבהרה. לדעתי כך ראוי לעשות בכולם. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז בכסלו ה'תשע"ב 08:01, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
- אכן, ידידינו הרב חיים לדעתי כך צריך לעשות, ואגב כאן המקום להציע לבנות סוג של שו"ע (בו נגדיר את כללי הכתיבה בחב"ד פדיה) מה אתה אומר? כלל ראשון: שמות כותבים בכתיב עברי ובאם יש כינוי תרגומו לעברית כתובה מצויה.. (בניקוד במידת הצורך וללא אותיות ניקוד "אידישיות"), מה דעתך? אגב הרבה זמן לא שמענו ממנו... פרידבערג - שיחה 18:57, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
- ראה חב"דפדיה:מדיניות חב"דפדיה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט בכסלו ה'תשע"ב 09:33, 15 בדצמבר 2011 (UTC)
- אכן, ידידינו הרב חיים לדעתי כך צריך לעשות, ואגב כאן המקום להציע לבנות סוג של שו"ע (בו נגדיר את כללי הכתיבה בחב"ד פדיה) מה אתה אומר? כלל ראשון: שמות כותבים בכתיב עברי ובאם יש כינוי תרגומו לעברית כתובה מצויה.. (בניקוד במידת הצורך וללא אותיות ניקוד "אידישיות"), מה דעתך? אגב הרבה זמן לא שמענו ממנו... פרידבערג - שיחה 18:57, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
פורטל בית רבי
בפורטל בית רבי בחלק של האדמו"ר האמצעי מופיעה פעמיים אותה אחת. שרה (השני') בתו, פעם אחת תחת השם שרה ופעם שני' תחת השם (המלא) חנה חיה שרה. לכאו' צריך למחוק את שרה לבד, (כבר יש ערך שרה לבד, זו שנפטרה). פרידבערג - שיחה 18:44, 24 בינואר 2012 (UTC)
- מדובר בשני נשים שונות, חנה חיה שרה נקראה, כפי שכתוב בערך, על שם אחותה שנפטרה בצעירותה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בשבט ה'תשע"ב, למניינם 03:21, 25 בינואר 2012 (UTC)
- לא הובנתי, בסוף כל ערך מ"בית רבי" יש באקס בית רבי, תחת הרבי האמצעי יש ג' פעמים השם: שרה, שרה וחנה חי' שרה. שרה הא' נפטרה בנעורי' שרה הב' וחנה חיה שרה (הג') זה אותה אחת. וכנראה מכיון שייצרו דף הפני' משרה הב' לחנה חיה שרה, מופיע בבאקס פעמיים השם שרה ועוד פעם א' השם חי' חנה שרה. הפעם אני מקווה שהובנתי. פרידבערג - שיחה 23:36, 25 בינואר 2012 (UTC)
- ייש"כ גדול על שימת לב הדקה. תיקנתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ב 07:50, 26 בינואר 2012 (UTC)
- לא הובנתי, בסוף כל ערך מ"בית רבי" יש באקס בית רבי, תחת הרבי האמצעי יש ג' פעמים השם: שרה, שרה וחנה חי' שרה. שרה הא' נפטרה בנעורי' שרה הב' וחנה חיה שרה (הג') זה אותה אחת. וכנראה מכיון שייצרו דף הפני' משרה הב' לחנה חיה שרה, מופיע בבאקס פעמיים השם שרה ועוד פעם א' השם חי' חנה שרה. הפעם אני מקווה שהובנתי. פרידבערג - שיחה 23:36, 25 בינואר 2012 (UTC)
תקלה
הפתגם היומי מלוח היום יום המופיע בעמוד הראשי, שייך לא' טבת במקום לא' שבט, לטיפולך. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 22:27, 25 בינואר 2012 (UTC)
- טופל מיידית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:18, 29 בינואר 2012 (UTC)
תיקונים
שלום רב
אני תיקנתי בערך של האדמו"ר שבג' תמוז הוא נפטר.
למה אתם כותבים ומסלפים "נתכסה הרבי מעינינו" ואפילו אם אתם מאמינים שהאדמו"ר עדיין חי לפחות תכתבו בארוכה את הטקסים והאירועים שהיו אז. הרי לא תכחישו שרבבות חסידי חב"ד השתתפו ב"התכסות" הזאת. אז למה אתם מעלימים את זה לגמרי?
ועוד, בערך של הרב יצחק סולובייציק תיקנתי שהרב הגיב בזלזול, שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח. אתם יכולים לזלזל בזלזול של הרב הנ"ל, אבל אל תסלפו את האמת, ותשימו אור לחושך וחושך לאור.
- א. האם אתה טוען שגם לאחר ג' תמוז ניתן לראות את הרבי?! בערך חסרים הרבה פרטים, בין היתר גם השתלשלות האירועים מאותה תקופה. ב. ההוספה שלך לגבי הזלזול צריכה מקור אמין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:46, 29 בינואר 2012 (UTC)
אתה מנסה גם לסלף מה שאני אומר? לדידי הרבי נפטר בג' תמוז. אבל אני טוען שאפילו לדעת אלו שחושבים שהוא לא נפטר, אז צריך לפחות לתאר את מה שהיה אז, ולא לכתוב רק שלושה מילים "נתכסה הרבי מעינינו".