שיחה:כפר חב"ד (שבועון): הבדלים בין גרסאות בדף
(←פעעעעע... אין לכם מה לעשות?: פסקה חדשה) |
|||
שורה 25: | שורה 25: | ||
תתיעצו בחברי הועדה הרוחנית של החבדפדיה ונראה מה תהיה תגובתם??? {{אנונימי}} | תתיעצו בחברי הועדה הרוחנית של החבדפדיה ונראה מה תהיה תגובתם??? {{אנונימי}} | ||
:והיכן כתוב שמאמינים לו? --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 12:43, 27 במאי 2011 (UTC) | :והיכן כתוב שמאמינים לו? --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 12:43, 27 במאי 2011 (UTC) | ||
== פעעעעע... אין לכם מה לעשות? == | |||
ורובא דרובא של הערך הוא במקום אובייקטיביות עוסק באם כן היה יחי ומתי ולמה ולטעמייהו ולשטתייהו אין לכ מה לעשות? איכסססססס פוליטיקה!!! [[משתמש:יש נוחלין|יש נוחלין]] - [[שיחת משתמש:יש נוחלין|שיחה]] 01:57, 29 במאי 2011 (UTC) |
גרסה מ־03:57, 29 במאי 2011
אם אינני טועה, כתב העת הראשון שיצא בהכרזת הקודש "יחי" על השער היה העיתון "ישראל שלנו" של שמואל שמואלי, כבר בחודש אייר בשנת תנש"א
קצת מוזר
זה קצת מוזר העסק הזה הרי יצחק יהודה הולצמן עזב את העיתון. אז איך הוא רשום בתור עורך של חדשות חב"ד?
עזב - לא ידעתי אני פשוט לא כ"כ מתמצא שם. חסיד חב"ד* הצטרפו למיזם כולל חב"ד* אידישעפדיה*
תמונה?
איזה תמונה להעלות לערך - לוגו, שער, מכתב הרבי?
- אבקש דעתכם. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
שופר של הרבי
הצעתי לרשום בקצרה את המקור לביטוי, מבלי להיכנס למחקר עיוני בנושא. יהיה בזה מספיק כדי לבטא את ההסתייגות המתאימה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' באדר א' ה'תשע"א 01:47, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- ככה יותר טוב? --שיע 02:35, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- הייתי מוריד גם את הילים "ישנה טענה בלתי מוכחת" וכתוב בפשטות: "הרב הלפרין, מייסד העיתון, סיפר שהרבי אמר לו ביחידות שהעיתון הוא השופר שלי{מקור}". לדעתי, כך הוא תיאור העובדה לאשורה, מבלי להביע דאות מחקריות. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' באדר א' ה'תשע"א 12:38, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- צודק. אסור לערבב רגשות עם עובדות. עדיין אני חושב שחשוב לציין את העובדה, שהרעיון צץ רק לאחר ג' תמוז ופתיחת 'בית משיח'. לפחות בהערה. מה דעתך? --שיע 16:43, 11 בפברואר 2011 (UTC)
- הטוב ביותר הוא להיצמד לעובדות ולרשום "בשנת ??? כתב הרב הלפרין..." וכו'. ההיקשים והמשמעויות יהיו ברורים לכל מעין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' באדר א' ה'תשע"א 13:42, 13 בפברואר 2011 (UTC)
- צודק, אבל אני לא יודע באיזו שנה נכתבה הטענה לראשונה. --שיע 00:24, 17 בפברואר 2011 (UTC)
- בינתיים זה בסדר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג באדר א' ה'תשע"א 02:48, 17 בפברואר 2011 (UTC)
- צודק, אבל אני לא יודע באיזו שנה נכתבה הטענה לראשונה. --שיע 00:24, 17 בפברואר 2011 (UTC)
- הטוב ביותר הוא להיצמד לעובדות ולרשום "בשנת ??? כתב הרב הלפרין..." וכו'. ההיקשים והמשמעויות יהיו ברורים לכל מעין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' באדר א' ה'תשע"א 13:42, 13 בפברואר 2011 (UTC)
- צודק. אסור לערבב רגשות עם עובדות. עדיין אני חושב שחשוב לציין את העובדה, שהרעיון צץ רק לאחר ג' תמוז ופתיחת 'בית משיח'. לפחות בהערה. מה דעתך? --שיע 16:43, 11 בפברואר 2011 (UTC)
- הייתי מוריד גם את הילים "ישנה טענה בלתי מוכחת" וכתוב בפשטות: "הרב הלפרין, מייסד העיתון, סיפר שהרבי אמר לו ביחידות שהעיתון הוא השופר שלי{מקור}". לדעתי, כך הוא תיאור העובדה לאשורה, מבלי להביע דאות מחקריות. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' באדר א' ה'תשע"א 12:38, 10 בפברואר 2011 (UTC)
נר החמישי
אהרון דוב בעצמו הודה בפה מלא בזמנו אז שכל הסיפור של סוד הנר החמישי מצוץ ושהוא רצה לעורר את הקהל אחרי ג' תמוז, הוא אמר את זה מיד אחרי שפירסמו את הכתבה נגד הסיפור בבית משיח היום הוא כבר לא מודה בזה אבל יש עדים ששמעו ממנו שהוא המציא את זה. איך אפשר להאמין לו על ה"שופר" המסכן?! תתיעצו בחברי הועדה הרוחנית של החבדפדיה ונראה מה תהיה תגובתם??? -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- והיכן כתוב שמאמינים לו? --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 12:43, 27 במאי 2011 (UTC)
פעעעעע... אין לכם מה לעשות?
ורובא דרובא של הערך הוא במקום אובייקטיביות עוסק באם כן היה יחי ומתי ולמה ולטעמייהו ולשטתייהו אין לכ מה לעשות? איכסססססס פוליטיקה!!! יש נוחלין - שיחה 01:57, 29 במאי 2011 (UTC)