שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 87: שורה 87:
וא"ת שיש סתירה בין סעיף ב' ל ג' מוכח בהדיא שזה רק רושם בלבד (כהחששא שכתבתי בסוגריים) וא"כ אתה סתם כלומניק שאינך יודע כלום. ספק אם ההנהלה דהכא ביודעם את העומד מאחורי המסך, היו נותנים לו להפעיל מערכת! (אתה מבין למה זה בדיחבדפדיה?).
וא"ת שיש סתירה בין סעיף ב' ל ג' מוכח בהדיא שזה רק רושם בלבד (כהחששא שכתבתי בסוגריים) וא"כ אתה סתם כלומניק שאינך יודע כלום. ספק אם ההנהלה דהכא ביודעם את העומד מאחורי המסך, היו נותנים לו להפעיל מערכת! (אתה מבין למה זה בדיחבדפדיה?).


ד. ומיכוון שפטור בלא כלום אי אפשר ע"כ עצתי אליך כאיש אל רעהו: ידוע מ"ש שכשיהודי עושה טובה ליהודי שני (ולא "אחר" וראה בעניין זה בסוטה גבי הבעל ש"הכתוב קראו אחר" ובפפירוש המהרש"א בזה בגיטין בערך בדפי ה-פ' או צ'.  (אופס לא התכוונתי.. אבל זה באמת). עכ"פ כשעושה טובה ליהודי שני אזי מוחו וליבו נעשים זכים אלף פעמים ככה, (אינני זוכר הלשון המדויק). ומוכח מהא שאינך הולך עכ"פ מספיק למבצעים. ועל כרחך י"ל שהינך תלמיד משועמם מברינווא (שהרי אין לך לאין ללכת למבצעים ואסמכתא לזה מצאתי מהתכתובתך התכופה עם אדג (שאף יצא נגדי חוצץ בגלגולי הקודם כאן), שידוע לנו שהוא מברינווא. עוד מעט נגיע לשלב הזהות האמיתית שלך. ואם יש לך מחשב ברשותך אז יש לנו שתי ברירות: או שאתה חבר את"ה שם או שיש לך מחשב נייד אישי ואינך קשור לאת"ה (ומזה ניתן להסיק, מ"מ בדוחק, שאתה לא צרפתי, ומהעברית שלך ניכר שישראלי אתה (ורמז אם תרצה: "ישראלי - את"ה"). אני לא ממשיך כי אני מרחם עליך (רחמנות - ירושה לנו מאבותינו), ואני לא רוצה לגרום לאאוטינג, מה גם שע"פ תורה יש הדין של אזלת לקרתא וכאן הרי אסור.
ד. ומיכוון שפטור בלא כלום אי אפשר ע"כ עצתי אליך כאיש אל רעהו: ידוע מ"ש שכשיהודי עושה טובה ליהודי שני (ולא "אחר" וראה בעניין זה בסוטה גבי הבעל ש"הכתוב קראו אחר" ובפפירוש המהרש"א בזה בגיטין בערך בדפי ה-פ' או צ'.  (אופס לא התכוונתי.. אבל זה באמת). עכ"פ כשעושה טובה ליהודי שני אזי מוחו וליבו נעשים זכים אלף פעמים ככה, (אינני זוכר הלשון המדויק). ומוכח מהא שאינך הולך עכ"פ מספיק למבצעים. ועל כרחך י"ל שהינך תלמיד משועמם מברינווא (שהרי אין לך לאין ללכת למבצעים ואסמכתא לזה מצאתי מהתכתובתך התכופה עם אדג (שאף יצא נגדי חוצץ בגלגולי הקודם כאן), שידוע לנו שהוא מברינווא. עוד מעט נגיע לשלב הזהות האמיתית שלך. ואם יש לך מחשב ברשותך אז יש לנו שתי ברירות: או שאתה חבר את"ה שם או שיש לך מחשב נייד אישי ואינך קשור לאת"ה (ומזה ניתן להסיק, מ"מ בדוחק, שאתה לא צרפתי, ומהעברית שלך ניכר שישראלי אתה (ורמז אם תרצה: "ישראלי - את"ה"). אני לא ממשיך כי אני מרחם עליך (רחמנות - ירושה לנו מאבותינו), ואני לא רוצה לגרום לאאוטינג, מה גם שע"פ תורה יש הדין של אזלת לקרתא וכאן הרי אסור.


תשכח מכל מה שכתבתי. אבל אתה רואה? ככה צריך ללמוד גמרא! כמובן תשנה את כל התוכן לפי העניין.
תשכח מכל מה שכתבתי. אבל אתה רואה? ככה צריך ללמוד גמרא! כמובן תשנה את כל התוכן לפי העניין.

גרסה מ־07:34, 3 במאי 2011

ההודעה האחרונה בדף השיחה של שלום/ארכיון 14 התקבלה מהמשתמש בר מצרא בתאריך כ"ט בניסן ה'תשע"א.
תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

א - ב - ג - ד - ה - ו

לפני השקת פורטל תורת הנגלה

שלום, מספר טיפולים לפני השקת הפורטל:

  1. עריכת תוכן טקסט הפורטל.
  2. בדיקת מלאות התבניות.
  3. חיפוש קטגוריות קשורות לתורת הנגלה.
  4. עריכת ידיעת ההשקה שכתבת.

אודה לך באם תעדכן אותי לגבי סעיף 3. את השאר אני מסדר כעת. כמו כן, באם יש לך רעיונות נוספים לפורטל - עכשיו זה הזמן. בהצלחה וייש"כ רב! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:00, 28 באפריל 2011 (UTC)

נא אשר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:15, 28 באפריל 2011 (UTC)
האם ישיבות תומכי תמימים מתאימים לפורטל? אולי לא, מכיוון שהם קשורים באותה מידה גם לתורת החסידות. אני מסופק.

ערכים נוספים הקשורים: ערכי חג השבועות, סדר לימוד המסכתות בישיבות חב"ד, אנסה לחשוב על עוד. לא נראה לי שיש עוד, ולכן אןי להתעכב על זה בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם

כעת צריך רק לעבוד על הערך תורת הנגלה כדי שהפתיח לפורטל יהיה מכובד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:32, 28 באפריל 2011 (UTC)
בסדר. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם 15:33, 28 באפריל 2011 (UTC)
שוב, נא לאשר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:48, 28 באפריל 2011 (UTC)
אני לא חושב שיש מקום לעכב את הפרסום, שהרי תמיד יש מקום לתקן עוד ועוד וכו' ואין לדבר סוף. אפשר כבר לשלוח לאינפו. רק הערה קטנה, אולי אנסה לתקן אותה: הפתיח של הפורטל, אמור לעסוק בתורת הנגלה, ולא בתורה בכללות. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם 21:02, 28 באפריל 2011 (UTC)
שלחתי ידיעה. מקווה שיענו בקרוב. לגבי הפתיחה, זו באמת בעיה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 21:04, 28 באפריל 2011 (UTC)

גור

אל תסנגרו על גור! היום הם ממש לא חב"ד על כל המשתמע מכך!

תבניות - תנאים ואמוראים

היה טוב מאוד, באם היית מסדר בתבניות (לא בפורטל) את הרשימה המלאה של התנאים והאמוראים, גם אלו שאין עליהם ערך וללא קישור. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"א 14:04, 29 באפריל 2011 (UTC)

אקווה אי"ה לעשות זאת בהזדמנות. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בניסן ה'תשע"א, למניינם 14:05, 29 באפריל 2011 (UTC)
תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"א 14:07, 29 באפריל 2011 (UTC)

תבנית:צצ

תודה על התבנית החשובה. למה אין הבדל בין האופציות בקודי הוויקי בתבנית? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ז בניסן ה'תשע"א 19:48, 1 במאי 2011 (UTC)

אני לא מבין כ"כ גדול, ישנן תבניות רבות שמתאימות גם אצלינו, כמו {{ציטוט}}, {{ציטוטון}}, {{הערה}}, {{הערות שוליים}}, ויש שלא.
בכל אופן, ברור שמדובר בתבנית מועילה ביותר, ושניתן לנצל אותה לכל קישור קבוע לאיזה ספר שהוא בכל אתר שהוא, גם ספר עם מספר כרכים. כך למשל, ניתן לייצר תבנית כזו לקישורים לליקוטי שיחות, אם היה לנו גמד שמעביר את כל הקישורים לתבנית החדשה.
אבקש את דעתך, האם הקישור המרכזי יהיה "מסכת ברכות" (כמו עכשיו), או "חידושים על מסכת ברכות".--בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:51, 1 במאי 2011 (UTC)
לדעתי, כמה שיותר צמוד למקור: "חידושים על הש"ס - מסכת ברכות". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ז בניסן ה'תשע"א 20:20, 1 במאי 2011 (UTC)
לא מוצא חן בעיני. נמתין לדעתו של שיע ו/או חסיד. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בניסן ה'תשע"א, למניינם 20:24, 1 במאי 2011 (UTC)

מי

אני לא יגיד לך מי אני באמת, כי הייתי כאן פעם. ולכן אינני צריך את הברוך הבא. אבל אני חושב שאם יש לך קצת שכל תוכל להבין מהנ"ל מי אני. בר מצרא - שיחה 04:09, 3 במאי 2011 (UTC)

הבנתי כבר. אני מתכבד להזמין אותך בברכה, להמשיך בפועלך המבורך בחב"דפדיה, ולהוסיף בפתיחת ערכים חדשים אנציקלופדיים --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:11, 3 במאי 2011 (UTC)

ולהוסיף בפתיחת ערכים חדשים אנציקלופדיים

בזה שיכנעת אותי שהבנת. ועיין בדף משתמש כשלהוא ע"פ הבנתך לעיל... בר מצרא - שיחה 04:16, 3 במאי 2011 (UTC)

אכן הבנתי, ואכן הרמז אודות ההשוואה לדף המשתמש הישן שלך מובן. ועכשיו - לעבודה! --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:18, 3 במאי 2011 (UTC)

תקשיב. אל תתהדר בכך שאתה אוהב נגלה, ובפרט שפעלת רבות בפורטל זה אם אתה לא משקיע בחסידות אתה לא שווה כלום. לך תהיה 'מתנגד' יותר ממתאים לך. (למרות שאצלינו לומדים יותר טוב, בתנאי שביודע ספר עסקינן) שהרי מתוקף העבודה שאתה "בן תורה" (או בן...) אתה מרגיש איזה מפעיל מערכת, אחראי וכיו"ב, ועוד מרשה לעצמך לומר לי "לעבודה"... משל הייתי עובד אצלך. לך לישון (או אם אתה בארץ ישראל, לך למקווה תלמד איזה שטיקל מאמר (ממולץ מלוקט ד' או תורת מנחם) תתפלל באריכות (ש הרי האדה"ז מסר את נפשו על זה, וכידוע למי שיודע) ואז תלמד קצת ש"ס ופוסקים באופן דאסוקיה שמעתיה אליבא דהלכתיה. ואל תשכח לקנח את לימוד הנגלה עם שיחה של הרבי על העניין, או את הלימוד ע"פ תורת הסוד (למשל בסוטה דהזמן גרמא, לאחר שלמדת כדבעי (הרי את אוהב נגלה) את הגפ"ת עם מהרש"א לפחות, תלמד את השיחה של הרבי בלקו"ש ח"ד פ' נשא דקאי על אשה ובעלה שהם הקב"ה וכנס"י ועי"ש) בר מצרא - שיחה 04:29, 3 במאי 2011 (UTC)

דברים כדורבנות. אני מתנצל אם בדברי נשמע שמץ של יהירות, שכן לא לכך הייתה הכוונה כלל וכלל. אין לי שום עדיפות כאן בתור מפעיל מערכת, ואיני אחראי כאן על שום דבר, יש לי סך הכול כמה הרשאות טכניות, שהם שעבוד ולא עול, ואינן מעניקות לי שום עדיפות על פני כל משתמש אחר.
אגב: אתה אישית נשמע לי בחור מאוד לעניין, וניכר שאתה בחור משכמך ומעלה. אני בטוח שיש לך גם גישמאק לתורת הנגלה (שחשיבותה אינה נופלת מתורת החסידות ח"ו) ואני בטוח שמצאת עניין כל שהוא - או יותר - בפורטל שלי. מה אתה אומר עליו? הועיל לך? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:34, 3 במאי 2011 (UTC)

כתיב

ואיני אחראי כאן על שום דבר... ואינן מעניקות לי שום עדיפות...

ותימא לי שהרי כתיב גבי משתמשא דמתקרי "שלום" דמפעיל מערכת הויא?

ועוד

אני בטוח שמצאת עניין כל שהוא - או יותר - בפורטל שלי. מה אתה אומר עליו? הועיל לך?

מדכתיב ב"פוטל שלי". בפורטל הנגלה של חב"דפדיה מיבעיא ליה? וקשה עוד מדכתבת "אני בטוח שתמצא ענין וגו'" הרי מר בעצמו כתב ש"אני מתנצל אפי' על שמץ של יהירות"? ולא זכיתי להבין דברים על בוריים. ומצד אזלת לקרתא צריכא לאחתמא בהא בר מצרא - שיחה 05:00, 3 במאי 2011 (UTC)

בשהו"ג: חיכתי לתשובה ממך במ"א, ומוכח שהיה זה לעיכובא. ועוד נראה לך שבזמנם היה המושג "פורטל"?)

לאט לך. הדיוקים שכתבת נכונים, הכוונה לפורטל שערכתי בחב"דפדיה. בקשר ל"אני בטוח שתמצא עניין" אין כאן שמץ של יהירות. בקיצור: שמע, למרות שאתה מנסה לחפש ואתה בטוח שאני עומד מאחורי המסך, עם ארשת פנים מתנגדית, כל כולי מתגאה בכוחי ועוצם ידי, ואתה גם בטח חושב שאני מאותם, שכל דף שהם לומדים מוסיף להם גאווה. לאט לך. הפסק לחפש חסרונות אצל יהודים. אני חסיד בדיוק כמותך, למרות שיש לי חיסרון גדול (לפי שיטתך), שאני רח"ל אוהב לעסוק בתורת הנגלה (לצד תורת החסידות).
בקשר לתמיהתך אודות הרשאותי כמפעיל מערכת, אין כאן שום סתירה. מדובר בהרשאות טכניות לגמרי, המוענקות למשתמשים מסויימים כדי שיוכלו לעזור בעבודה השוטפת, אך אין בה כל עדיפות למשתמשים אלו, על פני כל המשתמשים.

ידידך דורש טובתך, בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)

ואגב, לא הבנתי כ"כ מה שכתבת בשוה"ג, והיכן חיכת לתשובה שלי, וכל דבריך בשורה האחרונה הם אצלי כדברים סתומים,בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)


רציתי לבחון אותך קצת והצלחתי. וניישב בעז"ה דבר דבור על אופנו. כהקדמה אכתוב שאינני יודע מי אתה אך ננסה לנתח את העניין והמסקנות הם:

א. אתה אמנם אוהב נגלה אבל אתה לומד אפי' את הגפ"ת בצורה כ"כ שיטחית שאינך יכול להבין דבר מתוך דבר (שזהו מהות עניין ה"בינה" ואכמ"ל, וראה עוד גבי יוסף במאמר ד"ה ודוד עבדי (זהו המודפס בדור דעה, אינני זוכר השנה של המאמר).

ב. אין לך את ה"סגנון" (את השטייגען הברען וכו'), ובהחלט שכנעת אותי שאינך מתנגד (עם ארשת פנים וכו' עם כל הציור קומה..)

ג. אתה בהחלט עושה רושם (לע"ע רושם בלבד וא"כ מאי לנו כי נלין) של ידען מסוים בש"ס ופוסקים, אולי אתה מעתיק ממקומות אחרים, ואולי באינטרנט וא"כ זשה אומר דרשני....

וא"ת שיש סתירה בין סעיף ב' ל ג' מוכח בהדיא שזה רק רושם בלבד (כהחששא שכתבתי בסוגריים) וא"כ אתה סתם כלומניק שאינך יודע כלום. ספק אם ההנהלה דהכא ביודעם את העומד מאחורי המסך, היו נותנים לו להפעיל מערכת! (אתה מבין למה זה בדיחבדפדיה?).

ד. ומיכוון שפטור בלא כלום אי אפשר ע"כ עצתי אליך כאיש אל רעהו: ידוע מ"ש שכשיהודי עושה טובה ליהודי שני (ולא "אחר" וראה בעניין זה בסוטה גבי הבעל ש"הכתוב קראו אחר" ובפפירוש המהרש"א בזה בגיטין בערך בדפי ה-פ' או צ'. (אופס לא התכוונתי.. אבל זה באמת). עכ"פ כשעושה טובה ליהודי שני אזי מוחו וליבו נעשים זכים אלף פעמים ככה, (אינני זוכר הלשון המדויק). ומוכח מהא שאינך הולך עכ"פ מספיק למבצעים. ועל כרחך י"ל שהינך תלמיד משועמם מברינווא (שהרי אין לך לאין ללכת למבצעים ואסמכתא לזה מצאתי מהתכתובתך התכופה עם אדג (שאף יצא נגדי חוצץ בגלגולי הקודם כאן), שידוע לנו שהוא מברינווא. עוד מעט נגיע לשלב הזהות האמיתית שלך. ואם יש לך מחשב ברשותך אז יש לנו שתי ברירות: או שאתה חבר את"ה שם או שיש לך מחשב נייד אישי ואינך קשור לאת"ה (ומזה ניתן להסיק, מ"מ בדוחק, שאתה לא צרפתי, ומהעברית שלך ניכר שישראלי אתה (ורמז אם תרצה: "ישראלי - את"ה"). אני לא ממשיך כי אני מרחם עליך (רחמנות - ירושה לנו מאבותינו), ואני לא רוצה לגרום לאאוטינג, מה גם שע"פ תורה יש הדין של אזלת לקרתא וכאן הרי אסור.

תשכח מכל מה שכתבתי. אבל אתה רואה? ככה צריך ללמוד גמרא! כמובן תשנה את כל התוכן לפי העניין.