פתיחת התפריט הראשי

שינויים

אין תקציר עריכה
החזון איש ידע את התניא מהיכן שהתניא ידעה אותו כהמעשה שחא היה ולא נברא והומצא על ידי הרחש ברוק על הרבי רבי זושא או הבעשט והרבי בעצמו שלל את האגדה במכתב להרב זוין
==סגנון הערך==
בנוגע הפסקא גבי היחסים בינו לר חיים נאה: קצת קשה לי כיצד אפשר לטייח פרשייה אפלה זו ולתת לה פרשנות והסבר כה תמים כאילו מחלוקתו על הגרח נאה נסעה מתום לב גרידא ומרצון לירד ולבוא לעומקה ואמתתה של תורה.. כפי שמשתמע מתוכן הכתוב בערך זה. והרי זה היפך האמת והיפך המציאות כפי שהיה בפועל וכידוע ליודעים.
עצם כתיבת ושיכתוב ההיסטוריה והמציאות בצורה כזו כפי שכתובנ בפנים הערך נותנת לגיטמציה לשיטת החזון איש אשר בהררי שקר יסודה וכל אמיתה וסיבתה לא היו כי אם לעמעם על האור הגדול שזרח אז מחיבוריו של הגרח. וא"ת מה הפריע לשמי יהודים אלו שראו כך לצאת במלחמת חורמה כנגד הגרח, ההסבר היחיד שישנו לכך הוא: ככל הנראה שני ליטוועקערס אלו לא יכלו לסבול עובדה זו שיהודי המשתייך לכת החסידים ולא עוד אלא שליובאוויטשער הוא מתלמידי תו"ת, מתפרסם בכל רחבי העולם החרדי ופסיקותיו ושיעוריו מתקבלים בכל תפוצות ישראל, לכך בערה בהם קנאתם ובחרו לצאת ןלהכפישו.. ואין כאן המקום להאריך בדבר המצער..
וד"ל.{{אלמ}}