רפאל נחמן לבנוני: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 9: שורה 9:
לקראת שנת הלימודים [[תשע"ז]] נסע ללמוד בישיבת [[תומכי תמימים המרכזית]] בחצר הרבי ב-[[770]] במסגרת שנת ה'[[קבוצה]]', ונותר ללמוד בישיבה כשנה וחצי נוספות לאחר סיום שנת הקבוצה.
לקראת שנת הלימודים [[תשע"ז]] נסע ללמוד בישיבת [[תומכי תמימים המרכזית]] בחצר הרבי ב-[[770]] במסגרת שנת ה'[[קבוצה]]', ונותר ללמוד בישיבה כשנה וחצי נוספות לאחר סיום שנת הקבוצה.


בהגיעו לגיל נישואין התחתן עם רעייתו לבית הלפרין מן העיר חולון, לאחר החתונה הצטרף לשלוחי הרבי ב[[טבריה]] ראש כולל ללימוד חסידות בעיר{{הערה|[https://chabad.info/news/615466/ השלוחים החדשים לעיר טבריא]}}{{הערה|[https://col.org.il/news/126460 קבלת פני השלוחים החדשים לעיר]}} כשבמקביל הוא משמש נו"נ בישיבת [[תומכי תמימים טבריה]].
בהגיעו לגיל נישואין התחתן עם רעייתו בת הרב [[יחיאל מאיר הלפרין]] מן העיר חולון, לאחר החתונה הצטרף לשלוחי הרבי ב[[טבריה]] ראש כולל ללימוד חסידות בעיר{{הערה|[https://chabad.info/news/615466/ השלוחים החדשים לעיר טבריא]}}{{הערה|[https://col.org.il/news/126460 קבלת פני השלוחים החדשים לעיר]}} כשבמקביל הוא משמש נו"נ בישיבת [[תומכי תמימים טבריה]].


==שיטת הלימוד==
==שיטת הלימוד==

גרסה מ־21:00, 20 באפריל 2024

הרב לבנוני

הרב רפאל נחמן לבנוני (יליד שנת תשנ"ו, 1996) הוא משלוחי הרבי לטבריה.

תולדות חיים

נולד בשבט תשנ"ו לרב מאיר יעקב לבנוני ולמרת חיה צירל לבנוני.

למד בישיבות תומכי תמימים לוד ותומכי תמימים מגדל העמק כשלאחר מכן למד שנה נוספת בסניף של ישיבת מגדל העמק אשר בטבריה.

לקראת שנת הלימודים תשע"ז נסע ללמוד בישיבת תומכי תמימים המרכזית בחצר הרבי ב-770 במסגרת שנת ה'קבוצה', ונותר ללמוד בישיבה כשנה וחצי נוספות לאחר סיום שנת הקבוצה.

בהגיעו לגיל נישואין התחתן עם רעייתו בת הרב יחיאל מאיר הלפרין מן העיר חולון, לאחר החתונה הצטרף לשלוחי הרבי בטבריה ראש כולל ללימוד חסידות בעיר[1][2] כשבמקביל הוא משמש נו"נ בישיבת תומכי תמימים טבריה.

שיטת הלימוד

הרב לבנוני ידוע בידיעתו הרחבה בתורה, שיטת לימודו מעדיפה לימוד מתודי ומסודר לפי סדר הגמרא, ולא מיקוד בסוגיות קונקרטיות תוך כדי דילוג על אחרות.

חלק נכבד מלימודו מוקדש להלכות מקוואות בהם הוא בקי למן ההלכה הפסוקה ועד כדי הנהגתה למעשה; לא פעם הגן על כבוד ליובאוויטש נגד אלו שבהבנתם המוטעית טענו לחלוק על שיטת בור ע"ג בור.[3]

הערות שוליים