שיחה:יוסף יצחק אהרונוב: הבדלים בין גרסאות בדף
מאין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 17: | שורה 17: | ||
:הקמת המדינה היתה כרוכה באיסור לדחוק את הקץ, ועבירה על שלוש השבועות<REF>[[כתובות]] קי"א א ד"ה ושלא.</REF> שכל הפוסקים מסכימים לה וכן היא שיטת נשיאי חב"ד<REF>[http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=4615&hilite=ef75ab4e-0256-422f-884a-543668801f1d&st=%D7%A9%D7%9C%D7%A9+%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA שיחות קודש תשל"ז ח"א עמ' י"ז (142), שם עמ' נח (201)]</REF>, ולכן "כל מאי דאמר רחמנא לא תעביד, אי עביד לא מהני! ואין לה כל דין של מדינה וכל הענין הוא חוכא וטלולא.--טראכט גוט וועט זיין גוט. [[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 16:44, 13 באפריל 2010 (UTC) | :הקמת המדינה היתה כרוכה באיסור לדחוק את הקץ, ועבירה על שלוש השבועות<REF>[[כתובות]] קי"א א ד"ה ושלא.</REF> שכל הפוסקים מסכימים לה וכן היא שיטת נשיאי חב"ד<REF>[http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=4615&hilite=ef75ab4e-0256-422f-884a-543668801f1d&st=%D7%A9%D7%9C%D7%A9+%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%AA שיחות קודש תשל"ז ח"א עמ' י"ז (142), שם עמ' נח (201)]</REF>, ולכן "כל מאי דאמר רחמנא לא תעביד, אי עביד לא מהני! ואין לה כל דין של מדינה וכל הענין הוא חוכא וטלולא.--טראכט גוט וועט זיין גוט. [[משתמש:שלום|שלום]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוכת (שיחת) שלום]] 16:44, 13 באפריל 2010 (UTC) | ||
::העובדות הן שהוא נעצר בעקבות החשש להלבנה וכו' ואת זאת יש לציין בערך. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:00, 14 באפריל 2010 (UTC) | |||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} |
גרסה מ־14:00, 14 באפריל 2010
אדג, כל עניין הלבנת הכספים נמצא עדיין בחקירה/משפטים, כך שעדיין לא התברר כמוטעה! בכ"א לדעתי, לא כ"כ נחוץ להכניס פיסקה זו (לא מוחלט).--212.76.121.180 10:59, 13 באפריל 2010 (UTC)
- אינני יודע מי אתה, אבל:
א. אין טעם למחוק את הדבר מחבדפדיה, המציאות לא תשתנה. אין טעם אמנם לפרסם סודות, אבל - זה לא סוד. העיתונות החבדי"ת עסקה ובהרחבה בעניין, כך שאין טעם לצנזר.
ב. למיטב ידיעתי, אם משחררים אדם, נותנים לו להמשיך לנהל את העמותה, יש להניח שהחקירה מעלה כיוונים חיוביים. אבל בהחלט אקבל ניסוח שונה, אך למחוק?!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 11:13, 13 באפריל 2010 (UTC)
אינני יודע כמה ניסיון יש לך בעניין (מקוה שאין לך בכלל), אבל:
א. לא כל תקופת החקירה הנאשם מוחזק במעצר!
ב. כל עוד שהעניין עדיין במשפטים (וק"ו אם החקירה עדיין לא הושלמה) לא מפרקים את העמותה וחבריה! אבל בהחלט אקבל ניסוח שונה, אך דברים לא מדויקים?!--212.76.121.180 12:47, 13 באפריל 2010 (UTC)
- השם יחזיר בתשובה שלימה את בריוני מדינת ישראל - שתבטל מיד בקרוב עם ביאת משיח צדקינו, על היסורים שהם גורמים ליהודים יקרים על לא עוול בכפם.
- הקמת המדינה היתה כרוכה באיסור לדחוק את הקץ, ועבירה על שלוש השבועות[1] שכל הפוסקים מסכימים לה וכן היא שיטת נשיאי חב"ד[2], ולכן "כל מאי דאמר רחמנא לא תעביד, אי עביד לא מהני! ואין לה כל דין של מדינה וכל הענין הוא חוכא וטלולא.--טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 16:44, 13 באפריל 2010 (UTC)
- העובדות הן שהוא נעצר בעקבות החשש להלבנה וכו' ואת זאת יש לציין בערך. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:00, 14 באפריל 2010 (UTC)
הערות שוליים
- ↑ כתובות קי"א א ד"ה ושלא.
- ↑ שיחות קודש תשל"ז ח"א עמ' י"ז (142), שם עמ' נח (201)