6,031
עריכות
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) |
|||
שורה 51: | שורה 51: | ||
::::'''להשמיט ברור כל סיפורי מחבר הספר "משיחי השקר"''', שהוא שמועה של איש רודף מחלוקת שרוצה להכניס את הרב קנייבסקי בתוך האידאולגיא שלו ואין לו שום הוכחה, חוץ מזה שהוא טוען שהרב קנייבסקי בצד שלו. לא צריך לשווק את השטויות שלו. [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 14:52, י"ט באדר ב', ה'תשפ"ב | ::::'''להשמיט ברור כל סיפורי מחבר הספר "משיחי השקר"''', שהוא שמועה של איש רודף מחלוקת שרוצה להכניס את הרב קנייבסקי בתוך האידאולגיא שלו ואין לו שום הוכחה, חוץ מזה שהוא טוען שהרב קנייבסקי בצד שלו. לא צריך לשווק את השטויות שלו. [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 14:52, י"ט באדר ב', ה'תשפ"ב | ||
:::::אני כעת מדבר על פרטים שנמצאים בפסקת 'עם חסידי חב"ד' ולא על דברי הספר שנמצאים בפסקת 'מנגד'. אני לא רואה בהסכמתו למינוי הרב לנדא יחד עם הרב רוזנבלט משהו חיובי כתוצאה מהתחשבות ברב לנדא, המינוי היה סוג של אילוץ מתוך הבנה שלא יוכל לכהן רב ליטאי לבדו... בפרט שהקשר של הרב קנייבסקי בנושא לא ברור - עם כל הכבוד הוא לא הממנה בפועל, זה מינוי של ראש העירייה שלטענתו עבר אצל כמה רבנים וביניהם הרב קנייבסקי, בנוסף, האחרון הסכים לקבלם אחרי למעלה משבועיים בהם כיהנו כרבני העיר. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:20 • כ' באדר ב' ה'תשפ"ב | :::::אני כעת מדבר על פרטים שנמצאים בפסקת 'עם חסידי חב"ד' ולא על דברי הספר שנמצאים בפסקת 'מנגד'. אני לא רואה בהסכמתו למינוי הרב לנדא יחד עם הרב רוזנבלט משהו חיובי כתוצאה מהתחשבות ברב לנדא, המינוי היה סוג של אילוץ מתוך הבנה שלא יוכל לכהן רב ליטאי לבדו... בפרט שהקשר של הרב קנייבסקי בנושא לא ברור - עם כל הכבוד הוא לא הממנה בפועל, זה מינוי של ראש העירייה שלטענתו עבר אצל כמה רבנים וביניהם הרב קנייבסקי, בנוסף, האחרון הסכים לקבלם אחרי למעלה משבועיים בהם כיהנו כרבני העיר. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 01:20 • כ' באדר ב' ה'תשפ"ב | ||
::::::בלי להיכנס כלל לשאלה האם היה שוה לו או לא, לפועל ממש, הרבי אמר שמאז הצמח צדק עד לתוקפת אדמו"ר מהוריי"צ הי' שלום ואחדות בין חסידים ומתנגדים, ובעלי מדון באו ופתחו אותה מחדש, ובעת הזאת תודה לא-ל הולכת ונגמרת. ואחד מהדברים החשובים, זה השלום ברבנות בני ברק, והרב קנייבסקי נתן את הגושפקנא שלו לאחדות. וזה נגד כל דרך הר"י הידוע וכו'. ומי שרוצה להחזיק המחלוקת, הוא מתלמידי הר"י ההוא. [[משתמש:א' מחב"ד|א' מחב"ד]] - [[שיחת משתמש:א' מחב"ד|שיחה]], 18:44, כ' באדר ב', ה'תשפ"ב |
עריכות