פתיחת התפריט הראשי

שינויים

:תקרא את הפסק ותבין למה זה קשור בעיקר לבי"ד זה ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 23:51 • כ"ו באב ה'תשפ"א
::עקרונית אני מסכים עם האנונימי שסבור שהפסק הזה לא מהפסיקות של הבית דין ולכאורה צ"ל מקומו בתוך פיסקא נוספת בערך על הקבלת פנים שע"י הבד"צ אך כל עוד אין פיסקה כזו מקומו היכן שנמצא כעת--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 11:45, כ"ז באב, ה'תשפ"א 11:45, 5 באוגוסט 2021 (UTC)
::::קראתי. לא הבנתי. האם כוונתך היא בגלל שסמכות הבית הדין לקבוע בענייני הדפסת תורת הרבי ובכל זה התוארים [שזו עוד אלה בפני עצמה שלא אכנס אליה]? או שמא בגלל שההחלטה הייתה בהמשך לאספה שכינס בית הדין בקבלת הפנים לאורחים?
::::בכל אופן, תשובה אחת היא לשני הצדדים: א.זהו אינו פסק של '''בית הדין''', אלא של '''רבני חב"ד'''. הוא לא נכתב על בלנק בית הדין גם כן [פרט שולי אך חלק מהתמונה]. בדיוק כמו שהוא לא הפך להיות פסק של ועד רבני אנ"ש באה"ק כיוון שחתומים עליו הרבנים אשכנזי והכט, ולא של וועד רבני ליובאוויטש הכללי כי חתום עליו הרשנ"ז גורארי'.
::::ב.ואם יתעקש המקשן: האם בגלל שההחלטה על הפסק דין שהרבי הוא מלך המשיח התקבלה בית מנחם - פסק הדין של כל רבני ליובאוויטש בארץ ובעולם יוכנס לתוך הערך של בית מנחם? הוא שייך לערך עליו בפני עצמו, או לפסקא בערך "הרבי כמלך המשיח".
::::ועוד נקודה חשובה בזה, שעומדת לעצמה גם בלי הנכתב קודם, והנכתב קודם עומד לעצמו גם בלי הבא לקמן: בבית דין בכלל, ובכלל זה בית דין זה, יש שלושה דיינים. שניים מהם לא חתומים על הפסק - לא רק מטעמים טכניים, אלא כידוע ליודעים מה דעתם - פשוט כי הם לא מסכימים עם הפסק הזה. כך שגם אם נאמר [בדוחק] ששל היות האספה מכונסת על ידם, הרי העובדה שההחלטה היא בניגוד לדעתם מוציא את הפסק מכלל השייכות לבית דין זה.
::::מקווה שדברי ייענו בתגובה עניינית.{{אנונימי}}
משתמש אלמוני