משתמש:מוקצן של המלך: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מוקצן של המלך (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
מוקצן של המלך (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 22: | שורה 22: | ||
{{תיבות משתמש|{{משתמש - יחי}} | <small>[[קובץ:הדגל.jpg|דגל משיח]] | ||
</small>{{תיבות משתמש|{{משתמש - יחי}} | |||
{{משתמש - התגלות היום}} | {{משתמש - התגלות היום}} | ||
{{משתמש - מאמין בנצחיות חייו של הרבי}} | {{משתמש - מאמין בנצחיות חייו של הרבי}} | ||
שורה 31: | שורה 32: | ||
{{משתמש - מוקצן מתוסבך}} | {{משתמש - מוקצן מתוסבך}} | ||
{{משתמש - כיפת יחי}} | {{משתמש - כיפת יחי}} | ||
{{משתמש - דגלון}} | {{משתמש - דגלון}} | ||
{{משתמש - נוסע לרבי}} | {{משתמש - נוסע לרבי}} |
גרסה מ־17:48, 21 במאי 2021
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!
משיחת שבת פרשת ויקהל הי' תהא שנת נפלאות בכל מכל כל
וכדי למהר ולזרז ולהביא בפועל תיכף ומיד ממש – יש להוסיף ביתר שאת וביתר עוז באהבת ישראל ואחדות ישראל (ביטול סיבת הגלות), ע"י הדגשת מעלתו של כאו"א מישראל שהוא "חלק אלקה ממעל ממש".
ופשיטא – שלילת הפכו, ואפילו לא ע"י אמירת דברי-מוסר – כפי שרואים במוחש שכדי להשפיע על יהודים בעניני יהדות צריכים לדבר אליהם (ועליהם) בדרכי נועם ובדרכי שלום, ובדברי אהבה וחיבה.
וזה שמצינו שלפעמים צ"ל הנהגה הפכית, ע"ד מ"ש "חושך שבטו שונא בנו" – ה"ז דוקא באב ובן, שבדרך כלל היחס שביניהם הוא באופן של אהבה וחיבה, ועד לאהבה עצמית כו', ואז גם ההכאה (בזמן ומצב מיוחד כשיש הכרח בדבר) היא מתוך אהבה.
תיבות משתמש | ||||||||||||||||||||||||||||||||
(כשאני אצל המלך)
|