ניח"ח – הבדלי גרסאות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
| שורה 15: | שורה 15: | ||
"נוסף להדברים שבכתב, קיבלתי הוראות מיוחדות בעל פה, מפי כ"ק אדמו"ר שליט"א [הריי"צ] איך לסדר העניין על צד היותר טוב בעזרת השם יתברך". | "נוסף להדברים שבכתב, קיבלתי הוראות מיוחדות בעל פה, מפי כ"ק אדמו"ר שליט"א [הריי"צ] איך לסדר העניין על צד היותר טוב בעזרת השם יתברך". | ||
ואכן, לפי הוראות אדמו"ר הריי"צ בחר ר' שמואל כמה מחשובי החסידים שלמדו [[תומכי תמימים ליובאוויטש|בישיבה בליובאוויטש]], והם היו 'ועד המבקר' של החברה. בין חברי הוועד היו: הרה"ח [[דובער ריבקין]], הרה"ח [[דובער חסקינד]], הרה"ח [[יוחנן גורדון]], הרה"ח [[שלמה אהרן קזרנובסקי]], החזן ר' [[שמואל קנטרוף]], הרה"ח [[שמעון לייב גרינברג]]. מהדור הצעיר יותר של תלמידי התמימים נבחרו: הרה"ח [[בנימין לויטין]], הרה"ח [[ | ואכן, לפי הוראות אדמו"ר הריי"צ בחר ר' שמואל כמה מחשובי החסידים שלמדו [[תומכי תמימים ליובאוויטש|בישיבה בליובאוויטש]], והם היו 'ועד המבקר' של החברה. בין חברי הוועד היו: הרה"ח [[דובער ריבקין]], הרה"ח [[דובער חסקינד]], הרה"ח [[יוחנן גורדון]], הרה"ח [[שלמה אהרן קזרנובסקי]], החזן ר' [[שמואל קנטרוף]], הרה"ח [[שמעון לייב גרינברג]]. מהדור הצעיר יותר של תלמידי התמימים נבחרו: הרה"ח [[בנימין לויטין]], הרה"ח [[יצחק דוב אושפאל]] והרה"ח [[מענדל טננבוים]]. כולם היו בעלי חוש בנגינה, וכאמור, חלקם עוד למדו בליובאוויטש וזכרו את הניגונים כפי שנוגנו בישיבת 'תומכי תמימים'. | ||
לאחר עבודה רבה ומייגעת, אספו חברי הועד 175 ניגונים. כולם יחד עבדו כדי להחזיר כל צליל ותנועה לתבנית המקורית. בשלב הבא נוגנו כל הניגונים כמו בהתוועדות חסידית, בפני החזן מר יהושע וויסער - מומחה מפורסם בכתיבת תווי נגינה. הוא השקיע עמל רב לכתוב תווי נגינה תחת פיקוחם של חברי הוועד. | לאחר עבודה רבה ומייגעת, אספו חברי הועד 175 ניגונים. כולם יחד עבדו כדי להחזיר כל צליל ותנועה לתבנית המקורית. בשלב הבא נוגנו כל הניגונים כמו בהתוועדות חסידית, בפני החזן מר יהושע וויסער - מומחה מפורסם בכתיבת תווי נגינה. הוא השקיע עמל רב לכתוב תווי נגינה תחת פיקוחם של חברי הוועד. | ||