תבנית:היום יום/י"א חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
ב[[תורה אור]] [[דיבור המתחיל]] [[פתח אליהו (ד"ה)|פתח אליהו]] ([[פרשת השבוע|פ']] [[וירא]]) בסעיף המתחיל "והנה ה[[צמצום]]": "שבחינת [[עינים]] היא מקור בחינת [[כלים]]", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם [[דיבור המתחיל]] "ארדה נא" בסעיף המתחיל "והנה ב[[זהר]]": "דפירוש משוטטות".
ב[[תורה אור]] [[דיבור המתחיל]] [[פתח אליהו (ד"ה)|פתח אליהו]] ([[פרשת השבוע|פרשת]] [[וירא]]) בסעיף המתחיל "והנה ה[[צמצום]]": "שבחינת [[עינים]] היא מקור בחינת [[כלים]]", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם [[דיבור המתחיל]] "ארדה נא" בסעיף המתחיל "והנה ב[[זהר]]": "דפירוש משוטטות".


לדיבור המתחיל פתח אליהו [[הגהות למאמר פתח אליהו|ישנם הגהות]] מ[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] שהתחיל לכתבם בחורף [[תרנ"ב|רנ"ב]].
לדיבור המתחיל פתח אליהו [[הגהות למאמר פתח אליהו|ישנם הגהות]] מ[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] שהתחיל לכתבם בחורף [[תרנ"ב|רנ"ב]].


[[קטגוריה:היום יום]]
[[קטגוריה:היום יום]]

גרסה מ־22:02, 26 באוקטובר 2009

בתורה אור דיבור המתחיל פתח אליהו (פרשת וירא) בסעיף המתחיל "והנה הצמצום": "שבחינת עינים היא מקור בחינת כלים", צריך להיות "שהם בחינת עינים ומקור בחינת כלים". שם דיבור המתחיל "ארדה נא" בסעיף המתחיל "והנה בזהר": "דפירוש משוטטות".

לדיבור המתחיל פתח אליהו ישנם הגהות מאבי אדמו"ר שהתחיל לכתבם בחורף רנ"ב.