שיחה:לוי טלזנר: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 51: | שורה 51: | ||
וללמד על כלל דרך פעולתו של שלום כולו יצא. | וללמד על כלל דרך פעולתו של שלום כולו יצא. | ||
:'''מאוד''' רציתי לדעת מיהו - אבל לא ידעתי. ערך חשוב. פלא שבכלל יש דיון. אם הוא נמנה במערכת 'חסידות מבוארת', אנשים באופן הכי טבעי רוצים להתעניין מיהו, וחבדפדיה אמור לתת את השירות הזה. [[מיוחד:תרומות/209.140.45.46|209.140.45.46]] 04:28, 28 בנובמבר 2017 (UTC) | :'''מאוד''' רציתי לדעת מיהו - אבל לא ידעתי. ערך חשוב. פלא שבכלל יש דיון. אם הוא נמנה במערכת 'חסידות מבוארת', אנשים באופן הכי טבעי רוצים להתעניין מיהו, וחבדפדיה אמור לתת את השירות הזה. [[מיוחד:תרומות/209.140.45.46|209.140.45.46]] 04:28, 28 בנובמבר 2017 (UTC) | ||
::זה באמת נראה שיש לו משהו אישי נגד שיהיה ערך. ראיתי את רשימת הטיוטות שלו, על אנשים לא מוכרים שלא מעניינים אף אחד! [[מיוחד:תרומות/209.140.45.46|209.140.45.46]] 04:33, 28 בנובמבר 2017 (UTC) |
גרסה מ־06:33, 28 בנובמבר 2017
שף ויתיב, מי אתה ומה אתה להחליט למחוק את הערך?!
- בערל, למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 13:29, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- תבנית:שף ויתיב, במחכת, ברח כסלו אמרתי גם אמרתי.
- איפה אתה היית זאת לא אדע, אבל אני עשיתי חזרה בבחי' ראש ורגל בהשוואה.
- אילו הייתי יכול להעלות תמונות הייתי מעתיק לכאן.
- לדעתי יש למחוק את הערך עד שיתחתן (שיע.ק לתשומת לבך).. • כתית למאור • בית הבד 20:07, ט' בכסלו, ה'תשע"ח (27 בנוב' למניינם), ימות המשיח
- לדעתי אין בזה שום חשיבות ורק צחוק מחבפדיה כל זמן שזה נשאר, לדעתי זה צריך מחיקה מהירה דידן נצח - שיחה 21:54, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- שלל התפקידים מאפשר את קיומו של הערך, לדעתי. - וזאת על אף שאיננו נשוי. 209.140.37.111 23:25, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- אני גם חיפשתי עליו מידע, כאשר שמעתי עליו, ולא מצאתי. אני חושב שכן זה המקום המתאים והראוי לערך אודות אדם זה. אגב, נראה לי שהוא דווקא נשוי (בחסידות מבוארת רשום עליו "הרב", על רווק היו רושמים "הת'" כמו קראץ). 209.140.37.111 23:32, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- עכשיו ראיתי שקראץ נשוי. לא כ"ש שהוא יהיה נשוי, או שאין זה מחייב? 209.140.37.111 00:32, 28 בנובמבר 2017 (UTC)
- "וזהו קל וחומר של שטות" עיין רש"י בראשית ד, כד... החותם בעילום שמו .
- עכשיו ראיתי שקראץ נשוי. לא כ"ש שהוא יהיה נשוי, או שאין זה מחייב? 209.140.37.111 00:32, 28 בנובמבר 2017 (UTC)
- אני גם חיפשתי עליו מידע, כאשר שמעתי עליו, ולא מצאתי. אני חושב שכן זה המקום המתאים והראוי לערך אודות אדם זה. אגב, נראה לי שהוא דווקא נשוי (בחסידות מבוארת רשום עליו "הרב", על רווק היו רושמים "הת'" כמו קראץ). 209.140.37.111 23:32, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- שלל התפקידים מאפשר את קיומו של הערך, לדעתי. - וזאת על אף שאיננו נשוי. 209.140.37.111 23:25, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- לדעתי אין בזה שום חשיבות ורק צחוק מחבפדיה כל זמן שזה נשאר, לדעתי זה צריך מחיקה מהירה דידן נצח - שיחה 21:54, 27 בנובמבר 2017 (UTC)
- לדעתי יש למחוק את הערך עד שיתחתן (שיע.ק לתשומת לבך).. • כתית למאור • בית הבד 20:07, ט' בכסלו, ה'תשע"ח (27 בנוב' למניינם), ימות המשיח
מפליא אותי שיש על ערך זה ויכוח. ושלל תפקידיו לדעתי לא היו מזכים אותו בערך גם לאחר חתונתו.
למה שלא יכתוב מישהו ערך על בערל נמירובסקי, הוא הרי מנהל הוואטסאפ העולמי (למי שנמצא בקבוצות, זו ממש לא גוזמה).
מפליא אותי גם שהקוראים לא שמו לב ללעג הסמוי החבוי בין השיטין.
על כל פנים, אני את שלי אמרתי. למעשה, יש להניח שכל הבעיות שלכם נובעות מכך שאין אתם אומרים לחיים. ואף אם כן, מן הסתם אומרים אתם על פראסטע ולא על ריינע... עכ"פ, לחיים!!! שף ויתיב • קאנפרענץ רום 02:37, 28 בנובמבר 2017 (UTC)
אינני מבין מדוע היותו בחור הוא מניעה ליצור ערך עליו.
אולי גם אסור לעשות ערך על הת' פינטו גרינברג? ואשר פורסט?
הערך מענדי גרוזמן לא הפריע לכם. למרות שהוא בחור.
סתם אפליה נגד התמימים!
לא, הוא לא נשוי, אבל דמותו ופעולתו מספיק חשובים שיזכה לערך.
שלום, בגלל שהיו כאן כמה עקיצות יש צורך לבטל את כל הערך?! יש צורך להוציא את אותם עקיצות ותו לא.
הדוגמא שהבאת אודות בחור פלוני אינה קשורה כלל לנדו"ד. כפשוט.
קצת רקע למי שלא יודע, כמה מחבריו של שלום ביקשו מלוי טלזנר לתת לשלום עבודה ב"התמים", שיהי' לו קצת תעסוקה.
אך שלום, קראצער מהדרגה הראשונה, כמעט ולא עבד ולא הי' לו כלום מוכן בזמן. הסיפור חזר על עצמו גם בקובץ הבא.
באותה תקופה אברמל רייניץ חיפש כתבים לבית משיח, ואותם חברים דחפו את שלום שיציע את עצמו.
אברמל רייניץ עשה כמה בירורים עליו, כולל אצל לוי טלזנר, וסיפרו לו שלמרות בפוטנציאל אולי יוכל לכתוב כתבות מקצועיות עם חומר מעניין, הרי בפועל הוא קראצער גדול ולא יהי' מוכן בזמן וכו'. ע"פ דיווחים אלו כמובן לא התקבל.
ומזה בא הקנאה הגדולה של שלום ללוי טלזנר.
[אגב, שלום, דמיין לעצמך שמדובר על בחור שמסר נפשו ברוסי' הסובייטית - ג"כ היית מגיב מיד שצריך למחוק?!].
ואוי"ל, שהשנאה של שלום להבחור שהביא כדוגמא, הוא מפני ששלום כתב שטויות על א' מהקבוצות של הנ"ל, והוסר.
המורם הנ"ל שמדובר על מקרה קלאסית של "the Rebbe and me", שצועק שכבוד חבדפדי' הוא דורש, בא בשעה שכל כולו אך ורק מריבות אישיות.
וללמד על כלל דרך פעולתו של שלום כולו יצא.
- מאוד רציתי לדעת מיהו - אבל לא ידעתי. ערך חשוב. פלא שבכלל יש דיון. אם הוא נמנה במערכת 'חסידות מבוארת', אנשים באופן הכי טבעי רוצים להתעניין מיהו, וחבדפדיה אמור לתת את השירות הזה. 209.140.45.46 04:28, 28 בנובמבר 2017 (UTC)
- זה באמת נראה שיש לו משהו אישי נגד שיהיה ערך. ראיתי את רשימת הטיוטות שלו, על אנשים לא מוכרים שלא מעניינים אף אחד! 209.140.45.46 04:33, 28 בנובמבר 2017 (UTC)