נוי סוכה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
מאין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
ב[[היום יום חלק שני]] - כותב [[הרבי שליט"א]] [[הרבי כמלך המשיח|מלך המשיח]] - אשר ב[[ליובאוויטש]] לא נהגו ב'''נוי סוכה''' - לא על גבי הסכך ולא על גבי הדפנות. | ב[[היום יום חלק שני]] - כותב [[הרבי שליט"א]] [[:קטגוריה:הרבי כמלך המשיח|מלך המשיח]] - אשר ב[[ליובאוויטש]] לא נהגו ב'''נוי סוכה''' - לא על גבי הסכך ולא על גבי הדפנות. | ||
[[חסיד]]ם מסבירים שמנהג זה הוא הדגשה לעניין חביבות ה[[סוכה]] - לדגיש את הנוי הפנימי שיש לה מצד עצמה - הנוי הרוחני של המצווה. ועל כן לא שמים קישוטים גשמיים. | [[חסיד]]ם מסבירים שמנהג זה הוא הדגשה לעניין חביבות ה[[סוכה]] - לדגיש את הנוי הפנימי שיש לה מצד עצמה - הנוי הרוחני של המצווה. ועל כן לא שמים קישוטים גשמיים. | ||
[[קטגוריה:ערכים במבט החסידות]] [[קטגוריה:מנהגים לחגי השנה]] | [[קטגוריה:ערכים במבט החסידות]] [[קטגוריה:מנהגים לחגי השנה]] |
גרסה מ־20:19, 25 במאי 2009
בהיום יום חלק שני - כותב הרבי שליט"א מלך המשיח - אשר בליובאוויטש לא נהגו בנוי סוכה - לא על גבי הסכך ולא על גבי הדפנות.
חסידם מסבירים שמנהג זה הוא הדגשה לעניין חביבות הסוכה - לדגיש את הנוי הפנימי שיש לה מצד עצמה - הנוי הרוחני של המצווה. ועל כן לא שמים קישוטים גשמיים.