שינון תניא בעל פה: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "התבוננות " ב־"התבוננות "
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ")
מ (החלפת טקסט – "התבוננות " ב־"התבוננות ")
שורה 44: שורה 44:


===עצה למחשבות זרות===
===עצה למחשבות זרות===
במקום אחר באגרות-קודש{{הערה|חט"ז עמ' רסג.}} כותב הרבי לא' שמתלונן על [[מחשבות זרות]] המבלבלות אותו: '''"כבר מלתו אמורה בראשית והתחלת כל הארבעה חלקי שולחן ערוך, "שיויתי ה' לנגדי תמיד".. ומהנכון בכדי לחזק פעולת ההתבוננות בהאמור, שילמוד עד שידע בעל פה ריש פרק מ"א אשר בספר תניא קדישא, עד לדף נ"ו עמוד ב, תיבות "לפני המלך""'''.
במקום אחר באגרות-קודש{{הערה|חט"ז עמ' רסג.}} כותב הרבי לא' שמתלונן על [[מחשבות זרות]] המבלבלות אותו: '''"כבר מלתו אמורה בראשית והתחלת כל הארבעה חלקי שולחן ערוך, "שיויתי ה' לנגדי תמיד".. ומהנכון בכדי לחזק פעולת ה[[התבוננות]] בהאמור, שילמוד עד שידע בעל פה ריש פרק מ"א אשר בספר תניא קדישא, עד לדף נ"ו עמוד ב, תיבות "לפני המלך""'''.


בנוסף לאמור לעיל, מביא הרבי את לימוד התניא כסגולה לענינים נוספים כגון תיקון המידות{{הערה|[[אגרות קודש]] ח"ו עמ' שט.}}, זיכוך הנפש והיפטרות מכף הקלע{{הערה|לוח "היום-יום...", ז' טבת.}}, הינצלות ממידת הכעס{{הערה|[[אגרות קודש]] ח"ו עמ' שנז (באידיש).}}, תיקון לחטאות נעורים{{הערה|[[אגרות קודש]] חלק י"ד עמ' ריב.}}, ועוד.
בנוסף לאמור לעיל, מביא הרבי את לימוד התניא כסגולה לענינים נוספים כגון תיקון המידות{{הערה|[[אגרות קודש]] ח"ו עמ' שט.}}, זיכוך הנפש והיפטרות מכף הקלע{{הערה|לוח "היום-יום...", ז' טבת.}}, הינצלות ממידת הכעס{{הערה|[[אגרות קודש]] ח"ו עמ' שנז (באידיש).}}, תיקון לחטאות נעורים{{הערה|[[אגרות קודש]] חלק י"ד עמ' ריב.}}, ועוד.