שיחת פורטל:אישי חב"ד: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (שלום העביר את הדף שיחת פורטל:פורטל:אישי חב"ד לשיחת פורטל:אישי חב"ד) |
כתית למאור (שיחה | תרומות) (←חסידים ומקושרים: פסקה חדשה) |
||
שורה 2: | שורה 2: | ||
: ה"לרשימה המלאה" של "ידידי חב"ד" מכניס אותך ל"רבנים", ולא ל"ידידי חב"ד". --[[משתמש:Shmuel Munkes|שמואל מונקס]] - [[שיחת משתמש:Shmuel Munkes|שיחה]] 07:55, 11 בנובמבר 2011 (UTC) | : ה"לרשימה המלאה" של "ידידי חב"ד" מכניס אותך ל"רבנים", ולא ל"ידידי חב"ד". --[[משתמש:Shmuel Munkes|שמואל מונקס]] - [[שיחת משתמש:Shmuel Munkes|שיחה]] 07:55, 11 בנובמבר 2011 (UTC) | ||
::תיקנתי. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ט"ז בחשוון ה'תשע"ב 08:04, 13 בנובמבר 2011 (UTC) | ::תיקנתי. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ט"ז בחשוון ה'תשע"ב 08:04, 13 בנובמבר 2011 (UTC) | ||
== חסידים ומקושרים == | |||
מתוך הערך: | |||
:בדורנו זה, דור הגאולה, חזרה עיקר ההדגשה להיות על הביטול וההתקשרות לרבי, עד שהרבי אישר כי בדורנו אין חסידים, יש רק מקושרים. הטעם הפנימי לכך הוא כיון שדורנו הוא כנגד ספירת המלכות שענינה הגבהה והתנשאות, ולכן לא נרגשת מעלתם הפרטית של העם אלא ביטולם למלך. | |||
מי לוקח אחריות על משפטים אלו?! <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 08:31, 22 באפריל 2016 (UTC) |
גרסה מ־10:31, 22 באפריל 2016
חורג מהסגנון, נופל למחמאות...פורטל אדיר, יישר כוח גדול למטפחים.--שניאור 14:53, 10 בפברואר 2010 (UTC)
- ה"לרשימה המלאה" של "ידידי חב"ד" מכניס אותך ל"רבנים", ולא ל"ידידי חב"ד". --שמואל מונקס - שיחה 07:55, 11 בנובמבר 2011 (UTC)
- תיקנתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ז בחשוון ה'תשע"ב 08:04, 13 בנובמבר 2011 (UTC)
חסידים ומקושרים
מתוך הערך:
- בדורנו זה, דור הגאולה, חזרה עיקר ההדגשה להיות על הביטול וההתקשרות לרבי, עד שהרבי אישר כי בדורנו אין חסידים, יש רק מקושרים. הטעם הפנימי לכך הוא כיון שדורנו הוא כנגד ספירת המלכות שענינה הגבהה והתנשאות, ולכן לא נרגשת מעלתם הפרטית של העם אלא ביטולם למלך.
מי לוקח אחריות על משפטים אלו?! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 08:31, 22 באפריל 2016 (UTC)