שיחה:טעמי המצוות: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
(במחילת כבוד תורתו)
אין תקציר עריכה
שורה 3: שורה 3:
::לא, סתם טעמיהם של המצוות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC)
::לא, סתם טעמיהם של המצוות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ט בתמוז ה'תשע"ג, למניינם 19:33, 27 ביוני 2013 (UTC)
:::ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך [[חב"דפדיה/דפים מיוחדים:דפים מבוקשים]]  •  '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]'''  •  י"ט בתמוז ה'תשע"ג  •  19:40, 27 ביוני 2013 (UTC)
:::ומה נראה לך, שצריך לכתוב כאן את המחלוקת האם צריך לעסוק בטעמי המצוות או לקיים אותן בתמימות? - במחכ"ת, אני חושב שאתה צריך להעלות רעיונות הגיוניים יותר. אתה יכול לשאוב מתוך [[חב"דפדיה/דפים מיוחדים:דפים מבוקשים]]  •  '''[[משתמש:זוננשיין|זוננשיין]] - [[שיחת משתמש:זוננשיין|תמיד בשמחה]]'''  •  י"ט בתמוז ה'תשע"ג  •  19:40, 27 ביוני 2013 (UTC)
::::אפשר לכתוב על כך שיש מצוות שנתנו בטעמים ויש שלא, שהאריזל גילה טעמים ע"פ קבלה, והצ"צ ע"פ חסידות. על כך שהם מוסיפים בחיות של קיום המצווה, ובפרט שמצוות אלו חובה לקימם עם כוונה על טעמן. [[משתמש:כתית למאור|מ'דארף צוטרייסלט זיך א ביסל]] - [[שיחת משתמש:כתית למאור|לאמיר פארבריינגען א ביסל]]