שיחה:ניגון קול ביער: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
מ (שכח) |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
מתוכן הערך נראה שהרבי לא ענה על התמיהה, ונ"ל שודאי שלא הסכים עם המענה. זה שאין תשובת האב לבנים הוא מעין צעקת "עד מתי" בה אין לאב תשובה, ולא צריך ללמד בזה זכות על הקב"ה. עוד נראה, שכל הטענה של האב אל בניו היא על עניין התשובה, ועליה הם משיבים שהשומר יושב בשער המלך - וממילא לא שייך לענות שהתשובה מועילה לכל. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"ג''' = '''רחש לבי דבר טוב'''. המשך הפסוק: "אמר אני מעשי למלך" - שה[[לב]] ירחש וה[[פה]] ידבר רק למלך - ה[[מלך המשיח]].</small> א' בטבת ה'תשע"ג. | מתוכן הערך נראה שהרבי לא ענה על התמיהה, ונ"ל שודאי שלא הסכים עם המענה. זה שאין תשובת האב לבנים הוא מעין צעקת "עד מתי" בה אין לאב תשובה, ולא צריך ללמד בזה זכות על הקב"ה. עוד נראה, שכל הטענה של האב אל בניו היא על עניין התשובה, ועליה הם משיבים שהשומר יושב בשער המלך - וממילא לא שייך לענות שהתשובה מועילה לכל. ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"ג''' = '''רחש לבי דבר טוב'''. המשך הפסוק: "אמר אני מעשי למלך" - שה[[לב]] ירחש וה[[פה]] ידבר רק למלך - ה[[מלך המשיח]].</small> א' בטבת ה'תשע"ג. | ||
:למה שרים בסוף? הרי "השומר עומד בשער המלך" וגדול הצער ומה השמחה והתשובה הוא שאדרבא השמחה והשירה היא זו שתציל את המצב. {{שכח|בערלה}} |
גרסה מ־01:37, 22 במאי 2013
הבית הנוסף
מתוכן הערך נראה שהרבי לא ענה על התמיהה, ונ"ל שודאי שלא הסכים עם המענה. זה שאין תשובת האב לבנים הוא מעין צעקת "עד מתי" בה אין לאב תשובה, ולא צריך ללמד בזה זכות על הקב"ה. עוד נראה, שכל הטענה של האב אל בניו היא על עניין התשובה, ועליה הם משיבים שהשומר יושב בשער המלך - וממילא לא שייך לענות שהתשובה מועילה לכל. חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"ג = רחש לבי דבר טוב. המשך הפסוק: "אמר אני מעשי למלך" - שהלב ירחש והפה ידבר רק למלך - המלך המשיח. א' בטבת ה'תשע"ג.
- למה שרים בסוף? הרי "השומר עומד בשער המלך" וגדול הצער ומה השמחה והתשובה הוא שאדרבא השמחה והשירה היא זו שתציל את המצב. -- נכתב ע"י בערלה ששכח לחתום את שמו.