ניגונים על פרקי אדמו"ר שליט"א: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 7: שורה 7:
א. כבר בשנים הראשונות, כשהיה ניגון קיים המתאים למילות הפרק של הרבי, היו מנגנים אותו רבות ב[[התוועדות|התוועדויות]] של הרבי באותה שנה. לדוגמא: הניגון על המילים “[[ימים על ימי מלך תוסיף (ניגון)|ימים על ימי מלך תוסיף]]” שבפרק ס”א; הניגון על המילים “[[אך לאלוקים דומי נפשי (ניגון)|אך לאלוקים דומי נפשי]]” שבפרק ס”ב; הניגון על המילים “[[צמאה לך נפשי (ניגון)|צמאה לך נפשי]]” שבפרק ס”ג, וכיו”ב.
א. כבר בשנים הראשונות, כשהיה ניגון קיים המתאים למילות הפרק של הרבי, היו מנגנים אותו רבות ב[[התוועדות|התוועדויות]] של הרבי באותה שנה. לדוגמא: הניגון על המילים “[[ימים על ימי מלך תוסיף (ניגון)|ימים על ימי מלך תוסיף]]” שבפרק ס”א; הניגון על המילים “[[אך לאלוקים דומי נפשי (ניגון)|אך לאלוקים דומי נפשי]]” שבפרק ס”ב; הניגון על המילים “[[צמאה לך נפשי (ניגון)|צמאה לך נפשי]]” שבפרק ס”ג, וכיו”ב.


ב. כתוצאה מכך החלו, לאחר כמה שנים, לבחור במיוחד מילים מהפרק ו”להלביש” עליהם מנגינה חבדי”ת ישנה. כלומר: לקחו מנגינה של אחד מ[[פורטל:ניגוני חב"ד|ניגוני חב”ד]] מדורות עברו שהיתה תמיד מושרת בלי מילים ושילבו אותה עם פסוקים מהפרק החדש. כמו למשל: “[[כי אלקים יושיע ציון (ניגון)]]” בפרק ס”ט; “[[אבוא בגבורות (ניגון)|אבוא בגבורות]]” בפרק ע”א; “ו[[ואלקים מלכי מקדם (ניגון)|ואלקים מלכי מקדם]]” בפרק ע”ד, וכיו”ב.  
ב. כתוצאה מכך החלו, לאחר כמה שנים, לבחור במיוחד מילים מהפרק ו”להלביש” עליהם מנגינה חבדי”ת ישנה. כלומר: לקחו מנגינה של אחד מ[[פורטל:ניגוני חב"ד|ניגוני חב”ד]] מדורות עברו שהיתה תמיד מושרת בלי מילים ושילבו אותה עם פסוקים מהפרק החדש. כמו למשל: “[[כי אלקים יושיע ציון (ניגון)|כי אלקים יושיע ציון]]” בפרק ס”ט; “[[אבוא בגבורות (ניגון)|אבוא בגבורות]]” בפרק ע”א; “ו[[ואלקים מלכי מקדם (ניגון)|ואלקים מלכי מקדם]]” בפרק ע”ד, וכיו”ב.  


כך היה הסדר מפרק ס”ט עד לפרק פ’ (משנת [[תש"ל]] עד שנת [[תשמ"א]] (ועד בכלל)).  
כך היה הסדר מפרק ס”ט עד לפרק פ’ (משנת [[תש"ל]] עד שנת [[תשמ"א]] (ועד בכלל)).  
משתמש אלמוני