שיחת משתמש:31.44.128.92: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 2: שורה 2:


תבדוק מה כתוב בבבא בתרא על שמו של משיח לעתיד לבוא (ה' צדקנו). תבדוק מה הפירוש הפנימי בדברי רב הלל שהקב"ה גואל את ישראל (ישועות משיחו לאברבנאל). תבדוק מה פירוש עתידים צדיקים שיאמרו לפניהם קדוש לעת"ל. תבדוק מה פירוש מאן פני האדון דא רשב"י. תבדוק מה פירוש 'והוי' בהיכל קדשו דא ר' אלעזר בבית כנישתא דקיסרין'. תעיין בקובץ של אסף פרומר 'עתידים צדיקים שיקראו בשמו של הקב"ה'. בספר 'על אבותינו ועל יחוסם' לחיים עוזר מרינובסקי. בלקו"ש חלק ב'. בתניא פרק ב'. פרק מ"ב ובהערת הרבי שליט"א שם. בפנים בפנים תרנ"ט. ואז תדבר על מינות!! ואין בדר סתירה לי"ג עיקרים ודמיון לנצרות כפשוט!
תבדוק מה כתוב בבבא בתרא על שמו של משיח לעתיד לבוא (ה' צדקנו). תבדוק מה הפירוש הפנימי בדברי רב הלל שהקב"ה גואל את ישראל (ישועות משיחו לאברבנאל). תבדוק מה פירוש עתידים צדיקים שיאמרו לפניהם קדוש לעת"ל. תבדוק מה פירוש מאן פני האדון דא רשב"י. תבדוק מה פירוש 'והוי' בהיכל קדשו דא ר' אלעזר בבית כנישתא דקיסרין'. תעיין בקובץ של אסף פרומר 'עתידים צדיקים שיקראו בשמו של הקב"ה'. בספר 'על אבותינו ועל יחוסם' לחיים עוזר מרינובסקי. בלקו"ש חלק ב'. בתניא פרק ב'. פרק מ"ב ובהערת הרבי שליט"א שם. בפנים בפנים תרנ"ט. ואז תדבר על מינות!! ואין בדר סתירה לי"ג עיקרים ודמיון לנצרות כפשוט!
:מכל הציטוטים ברור שמדובר בסוג של השראת השכינה על ידי הצדיק שבטל לשכינה הק', ולא כמהות בפני עצמו. שהרי אנו מאמינים שהבורא יתברך שמו הוא יחיד ואין יחידות כמוהו בשום פנים והוא לבדו אלקינו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ז' בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 22:16, 5 באוקטובר 2011 (UTC)
:מכל הציטוטים ברור שמדובר בסוג של השראת השכינה על ידי הצדיק שבטל לשכינה הק', או שהצדיק בטל לגמרי עד שנכלל בו ית"ש ואינו נחשב כמציאות בפני עצמה, ולא ח"ו כמהות בפני עצמו. שהרי אנו מאמינים שהבורא יתברך שמו הוא יחיד ואין יחידות כמוהו בשום פנים והוא לבדו אלקינו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ז' בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 22:16, 5 באוקטובר 2011 (UTC)

גרסה מ־01:18, 6 באוקטובר 2011

כתיבת דברים החשודים כמינות ואפיקורסות ומנוגדים לי"ג עיקרים אינה מקובלת בחב"דפדיה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:47, 5 באוקטובר 2011 (UTC)

תבדוק מה כתוב בבבא בתרא על שמו של משיח לעתיד לבוא (ה' צדקנו). תבדוק מה הפירוש הפנימי בדברי רב הלל שהקב"ה גואל את ישראל (ישועות משיחו לאברבנאל). תבדוק מה פירוש עתידים צדיקים שיאמרו לפניהם קדוש לעת"ל. תבדוק מה פירוש מאן פני האדון דא רשב"י. תבדוק מה פירוש 'והוי' בהיכל קדשו דא ר' אלעזר בבית כנישתא דקיסרין'. תעיין בקובץ של אסף פרומר 'עתידים צדיקים שיקראו בשמו של הקב"ה'. בספר 'על אבותינו ועל יחוסם' לחיים עוזר מרינובסקי. בלקו"ש חלק ב'. בתניא פרק ב'. פרק מ"ב ובהערת הרבי שליט"א שם. בפנים בפנים תרנ"ט. ואז תדבר על מינות!! ואין בדר סתירה לי"ג עיקרים ודמיון לנצרות כפשוט!

מכל הציטוטים ברור שמדובר בסוג של השראת השכינה על ידי הצדיק שבטל לשכינה הק', או שהצדיק בטל לגמרי עד שנכלל בו ית"ש ואינו נחשב כמציאות בפני עצמה, ולא ח"ו כמהות בפני עצמו. שהרי אנו מאמינים שהבורא יתברך שמו הוא יחיד ואין יחידות כמוהו בשום פנים והוא לבדו אלקינו. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ז' בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 22:16, 5 באוקטובר 2011 (UTC)