תבנית:היום יום/י"ז תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
על ידי העבודה דנסיונות מתגלה בחינת [[יחידה]] שב[[נפש]], כמאמר 'חבוקה ודבוקה בך' - התקשרות הנשמה ב[[אלוקות]], ועל ידי זה - 'טוענת עולך' - בקיום ה[[תורה]] וה[[מצוות]] ב[[מסירות נפש]], הנה - 'יחידה ליחדך' - שמתגלה בחינת יחידה שבנפש, דעל ידי התגלות זו נהפך יחידה שב[[נפש הבהמית]] לאלקות, שהוא ענין התוקף בקיום התורה ומצוות ב[[חיות]] [[פנימי]], ובהרגש [[תענוג]] גדול והנאה מרובה ב[[עבודת ה']], ובכל עניני ה[[עולם]] הן ולאו שוין אצלו בהשוואה אמיתית, כי נלקח ממנו התענוג וטוב טעם שבענינים ה[[גשמיות|גשמיים]]. | ''גם בשמחה ובצהלה. שלום עליכם, אשת חיל, מזמור לדוד, דא היא סעודתא, ויתן לך אומרים בלחש. במוסף ומנחתם ונסכיהם אחרי פסוקי כל יום ויום. בשבת אין אומרים הושענות. | ||
<noinclude> | |||
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ט"ז תשרי|ט"ז תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ח תשרי|י"ח תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]] | על ידי העבודה דנסיונות מתגלה בחינת [[יחידה]] שב[[נפש]], כמאמר 'חבוקה ודבוקה בך' - התקשרות הנשמה ב[[אלוקות]], ועל ידי זה - 'טוענת עולך' - בקיום ה[[תורה]] וה[[מצוות]] ב[[מסירות נפש]], הנה - 'יחידה ליחדך' - שמתגלה בחינת יחידה שבנפש, דעל ידי התגלות זו נהפך יחידה שב[[נפש הבהמית]] לאלקות, שהוא ענין התוקף בקיום התורה ומצוות ב[[חיות]] [[פנימי]], ובהרגש [[תענוג]] גדול והנאה מרובה ב[[עבודת ה']], ובכל עניני ה[[עולם]] הן ולאו שוין אצלו בהשוואה אמיתית, כי נלקח ממנו התענוג וטוב טעם שבענינים ה[[גשמיות|גשמיים]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ט"ז תשרי|ט"ז תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ח תשרי|י"ח תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude> | ||
</noinclude> |
גרסה אחרונה מ־17:01, 23 בפברואר 2016
גם בשמחה ובצהלה. שלום עליכם, אשת חיל, מזמור לדוד, דא היא סעודתא, ויתן לך אומרים בלחש. במוסף ומנחתם ונסכיהם אחרי פסוקי כל יום ויום. בשבת אין אומרים הושענות.
על ידי העבודה דנסיונות מתגלה בחינת יחידה שבנפש, כמאמר 'חבוקה ודבוקה בך' - התקשרות הנשמה באלוקות, ועל ידי זה - 'טוענת עולך' - בקיום התורה והמצוות במסירות נפש, הנה - 'יחידה ליחדך' - שמתגלה בחינת יחידה שבנפש, דעל ידי התגלות זו נהפך יחידה שבנפש הבהמית לאלקות, שהוא ענין התוקף בקיום התורה ומצוות בחיות פנימי, ובהרגש תענוג גדול והנאה מרובה בעבודת ה', ובכל עניני העולם הן ולאו שוין אצלו בהשוואה אמיתית, כי נלקח ממנו התענוג וטוב טעם שבענינים הגשמיים.
הקודם: ט"ז תשרי |
{{{רשימה}}} | הבא: י"ח תשרי |