תבנית:היום יום/י"ח חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
(7 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] חיי שרה סוף [[דיבור המתחיל]] להבין | ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה [[זמן|שעה]]" יש [[לוח התיקון|טעות הדפוס]]. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת [[איסר]] ועיין מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי ל[[גפן]]) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל [[תכלית הכוונה]]".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|מ]]</noinclude> | ||
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}} | |||
[[קטגוריה:היום יום]] |
גרסה אחרונה מ־19:48, 19 בנובמבר 2024
בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועיין מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".
הקודם: י"ז מר-חשוון |
{{{רשימה}}} | הבא: י"ט מר-חשוון |