תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ"ג-כ"ה: הבדלים בין גרסאות בדף

(יצירת דף עם התוכן "{| class="{{#תנאי:{{{מוסתר|}}}|mw-collapsible mw-collapsed autocollapse|{{#תנאי:{{{הסתרה|}}}|mw-collapsible autocollapse}}}}" style="border: 1p...")
 
אין תקציר עריכה
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 5: שורה 5:
{| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0"
{| style="width: 98%; background-color: transparent; margin: auto; padding: 0; text-align: {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | ימין | right | {{#שווה: {{{יישור טקסט|}}} | שמאל | left | center }}| center }};" cellpadding="0" cellspacing="0"
{{#תנאי: {{{תמונה|}}}}}
{{#תנאי: {{{תמונה|}}}}}
לאחר ש[[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ'-כ"ב|בפרקים הקודמים]] הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם ועבודה זרה, חוזר הרבי לבאר (מה שאמר בתחילת [[תניא - פרק כ'|פרק כ']]) כיצד כל התורה והמצוות הם "פרטים" של שתי המצוות הראשונות "אנוכי" ו"לא יהיה לך":
לאחר ש[[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ'-כ"ב|בפרקים הקודמים]] הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם ועבודה זרה, חוזר הרבי לבאר (מה שאמר בתחילת [[תניא - פרק כ'|פרק כ']]) כיצד כל התורה והמצוות הם "פרטים" של שתי המצוות הראשונות "אנוכי" ו"לא יהיה לך":
{{ש}}{{ש}}
{{ש}}{{ש}}
{{יישור טקסט| ימין|
{{יישור טקסט| ימין|
שורה 14: שורה 14:
|-
|-
|
|
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים יג-כה|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י"ח-כ"ה|חזרה למבט הכולל על העבודה בדרך הקצרה]] || || | [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י-כ"ה|חזרה למבט הכולל על כל עבודת הבינוני]] ||
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים יג-כה|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י"ח-כ"ה|להסבר הקודם]] || [[תניא - פרק כ|לפרק כ"ג]]


[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]
[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]

גרסה אחרונה מ־00:22, 3 בדצמבר 2020

גילוי האהבה המסותרת (פרקים כ"ג - כ"ה)
לאחר שבפרקים הקודמים הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם ועבודה זרה, חוזר הרבי לבאר (מה שאמר בתחילת פרק כ') כיצד כל התורה והמצוות הם "פרטים" של שתי המצוות הראשונות "אנוכי" ו"לא יהיה לך":

  • פרק כ"ג - מסביר, שעל ידי כל מצווה מתאחד יהודי עם הקב"ה כמו במצוות קידוש ה'.
  • פרק כ"ד - מסביר, שעל ידי כל עבירה נפרד יהודי מאלוקות כמו באיסור עבודה זרה.
  • פרק כ"ה - מסכם, שמספיק רק להזכר בשני אלו כדי לא להכשל לעולם לא בעבירה ולא בביטול מצווה.

חזרה לעץ להסבר הקודם לפרק כ"ג