היכונו לביאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (קישורים פנימיים)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
 
(19 גרסאות ביניים של 12 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{עריכה}}
[[קובץ:היכונו לביאת המשיח.jpg|שמאל|ממוזער|300px|שלט הקמפיין שהופץ בכל הארץ]]
[[קובץ:היכונו לביאת המשיח.jpg|שמאל|ממוזער|300px|שלט הקמפיין שהופץ בכל הארץ]]
[[קובץ:מדבקת היכונו.jpg|שמאל|ממוזער|200px|אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו]]
[[קובץ:מדבקת היכונו.jpg|שמאל|ממוזער|200px|אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו]]


בתשנ"א חסידי חב"ד בארץ ישראל יצאו בקמפיין '''היכונו לביאת המשיח''', קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של [[הרבי]] אודות כך ש[[משיח]] עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני ה[[מלך המשיח]].
'''היכונו לביאת המשיח''' הינו קמפיין שיצא בשנת [[ה'תנש"א]] על ידי ארגון [[צעירי חב"ד]] בישראל כקמפיין פרסומי אודות [[בשורת הגאולה]]. קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של [[הרבי]] אודות כך ש[[משיח]] עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני ה[[מלך המשיח]].


==מהות ההכנה==
==מהות ההכנה==
כבר [[אדמו"ר הריי"צ]], בתקופתו הוציא "קול קורא" מיוחד בו קורא לעם ישראל להכין את עצמו לקראת ביאת משיח, וכי הזמן הוא הזמן האחרון שלפני ביאתו, וכל מה שנשאר הוא כמה דברים פעוטים ביותר, כמ [[צחצוח הכפתורים]], אך הרבי בשיחותיו החל משנות המ"מים, ובפרט משנת [[תשמ"ח]] החל לדבר ללא הרף על כך שכבר סיימו את כל העבודה כולה, כולל [[צחצוח הכפתורים]] - הדברים הכי קטנים.
כבר [[אדמו"ר הריי"צ]], בתקופתו הוציא "קול קורא" מיוחד בו קורא לעם ישראל להכין את עצמו לקראת ביאת משיח, וכי הזמן הוא הזמן האחרון שלפני ביאתו, וכל מה שנשאר הוא כמה דברים פעוטים ביותר, כמו [[צחצוח הכפתורים]].


תכלית ומטרת בריאת העולם הוא לברר את הגשמיות ולהפכה לרוחניות על ידי עשיית המצוות ובכך לעשות להקב"ה דירה ומקום משכן שכינה, כאשר התוצאה לעבודה זו היא ה[[גאולה]] - דהיינו ביטול וסילוק הרוע מהעולם, ושליטה מוחלטת של הטוב, וסביב זה סובבים כל המצוות - לברר את העולם, אך [[הרבי]] הסביר שכעת עבודת בירור הרע מהעולם כבר הושלמה, ולכן זהו זמן הגאולה בפועל, וכל התעכבות מיותרת הינה בלתי מובנת, אך דורשת יותר '''התכוננות''' והפנמה, לכך שתיכף תבוא בפועל הגאולה.
החל משנת [[תשמ"ח]], וביתר שאת בשנים [[תנש"א]]-[[תשנ"ב]], דיבר הרבי ללא הרף על כך שכבר סיימו את כל העבודה כולה, כולל [[צחצוח הכפתורים]] - הדברים הכי קטנים.


בכינוס השלוחים העולמי ב[[תשנ"ב]] בשיחה מיוחדת שנשא הרבי בפני צבא השלוחים, אמר הרבי{{הערה|שיחת חיי שרה תשנ"ב}} שהתכנסות זו היא הזמן המתאים לעורר את כולם בעבודה העכשווית, במה להתמקד עכשיו במקום שליחותם, והרבי המשיך והתווה את ה"עבודה החדשה" '''להכין את כל אנשי העיר לקבל את פני משיח'''.
בכינוס השלוחים העולמי ב[[תשנ"ב]] בשיחה מיוחדת שנשא הרבי בפני צבא השלוחים, אמר הרבי{{הערה|שיחת [[דבר מלכות חיי שרה|חיי שרה תשנ"ב]]}} שהתכנסות זו היא הזמן המתאים לעורר את כולם בעבודה העכשווית, במה להתמקד עכשיו במקום שליחותם, והרבי המשיך והתווה את ה"עבודה החדשה" '''להכין את כל אנשי העיר לקבל את פני משיח'''.


==הקמפיין==
==הקמפיין==
לאור דיבוריו של הרבי, יצאו [[צא"ח]] בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של [[הרבי]] להתכוננן לביאת משיח, את נוסח ועיצוב הקמפיין, הגיהה הרבי בעצמו{{הערה|התקשרות גליון רנח'}}.
לאור דבריו של הרבי, יצאו [[צא"ח]] בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של [[הרבי]] להתכונן לביאת משיח, נוסח ועיצוב הקמפיין נמסר לרבי בשעתו{{הערה|התקשרות גליון רנח'}}.


הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף תשנ"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"{{הערה|ספר צעירי אגודת חב"ד עמ' 242}} שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה.
הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף שנת תנש"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"{{הערה|ספר צעירי אגודת חב"ד עמ' 242}} שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה.


השלב השני של הקמפיין היה בחורף [[תשנ"ב]] וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא.
השלב השני של הקמפיין היה בחורף [[תשנ"ב]] וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא.
שורה 21: שורה 20:
==ראו גם==
==ראו גם==
*[[פרסום גאולה ומשיח]]
*[[פרסום גאולה ומשיח]]
*[[ברוך הבא מלך המשיח]]


==קישורים חיצונים==
==קישורים חיצוניים==
*[http://www.col.org.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%97%D7%91%D7%93_%D7%94%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95_%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%90%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%97_%D7%9B%D7%9A_%D7%96%D7%94_%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%94_%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA_%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95_%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93_75941.html תיעוד תיקשורתי מהתקופה אודות הקמפיין]
*[https://drive.google.com/file/d/0B2k04CfIOmXwMUNEbzl5QWVEWTA/view?resourcekey=0-Vox-ZF2mmLGHerFCgH-7pw תיעוד תיקשורתי מהתקופה אודות הקמפיין], מתוך [[ארכיון גאולה ומשיח]] {{PDF}}
[[קטגוריה: פרסום גאולה ומשיח]]
[[קטגוריה:פרסום גאולה ומשיח]]
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}

גרסה אחרונה מ־10:53, 2 ביולי 2024

שלט הקמפיין שהופץ בכל הארץ
אדם מדביק על מכוניתו מדבקת היכונו

היכונו לביאת המשיח הינו קמפיין שיצא בשנת ה'תנש"א על ידי ארגון צעירי חב"ד בישראל כקמפיין פרסומי אודות בשורת הגאולה. קמפיין זה פרץ בעקבות שיחותיו הרבות של הרבי אודות כך שמשיח עומד להתגלות כל רגע וכל מה שנשאר הוא להתכונן לקבל את פני המלך המשיח.

מהות ההכנה[עריכה | עריכת קוד מקור]

כבר אדמו"ר הריי"צ, בתקופתו הוציא "קול קורא" מיוחד בו קורא לעם ישראל להכין את עצמו לקראת ביאת משיח, וכי הזמן הוא הזמן האחרון שלפני ביאתו, וכל מה שנשאר הוא כמה דברים פעוטים ביותר, כמו צחצוח הכפתורים.

החל משנת תשמ"ח, וביתר שאת בשנים תנש"א-תשנ"ב, דיבר הרבי ללא הרף על כך שכבר סיימו את כל העבודה כולה, כולל צחצוח הכפתורים - הדברים הכי קטנים.

בכינוס השלוחים העולמי בתשנ"ב בשיחה מיוחדת שנשא הרבי בפני צבא השלוחים, אמר הרבי[1] שהתכנסות זו היא הזמן המתאים לעורר את כולם בעבודה העכשווית, במה להתמקד עכשיו במקום שליחותם, והרבי המשיך והתווה את ה"עבודה החדשה" להכין את כל אנשי העיר לקבל את פני משיח.

הקמפיין[עריכה | עריכת קוד מקור]

לאור דבריו של הרבי, יצאו צא"ח בקמפיין פירסומי, שנועד להגיע לקהל יעד רחב ביותר, ולהביא לתועדתם את בשורתו ודרישתו של הרבי להתכונן לביאת משיח, נוסח ועיצוב הקמפיין נמסר לרבי בשעתו[2].

הקמפיין נחלק לשני שלבים, השלב הראשון היה בסוף שנת תנש"א, אז כתבו צא"ח לרבי את תכנית המבצע, והרבי החזיר מענה: "להצלחה בכל כיוצא בזה"[3] שלב זה כלל שלטי חוצות, וסקירה תקשרותית עצומה ורחבה.

השלב השני של הקמפיין היה בחורף תשנ"ב וכלל מוצרי פרסום מקוריים ושונים, כינוסים, שיעורים, עלוני הסברה והדפסת ספרים בנושא.

ראו גם[עריכה | עריכת קוד מקור]

קישורים חיצוניים[עריכה | עריכת קוד מקור]

הערות שוליים

  1. שיחת חיי שרה תשנ"ב
  2. התקשרות גליון רנח'
  3. ספר צעירי אגודת חב"ד עמ' 242