שיחה:בעל הרצון: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
כתית למאור (שיחה | תרומות) |
||
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |||
שורה 3: | שורה 3: | ||
:::תיקנתי. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 05:43, 2 בפברואר 2014 (UTC) | :::תיקנתי. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 05:43, 2 בפברואר 2014 (UTC) | ||
::::היא מוזכרת רק בהקשר הזה?... [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 21:40, 2 בפברואר 2014 (UTC) | ::::היא מוזכרת רק בהקשר הזה?... [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 21:40, 2 בפברואר 2014 (UTC) | ||
::::::לא --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ה' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 21:39, 5 בפברואר 2014 (UTC) | |||
== בעיה גדולה == | == בעיה גדולה == | ||
ערך זה מלא במלל שאולי נכון (לא בדקתי את המקורות), אבל בחסידות בד"כ מובא שבעל הרצון זה עתיק שלמעלה מהרצונות במצוות ושם יש התקשרות עצמית עם היהודים וכו', אין לי זמן אבל זה דורש תיקון דחוף!!!• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 19:51, 5 בפברואר 2014 (UTC) | ערך זה מלא במלל שאולי נכון (לא בדקתי את המקורות), אבל בחסידות בד"כ מובא שבעל הרצון זה עתיק שלמעלה מהרצונות במצוות ושם יש התקשרות עצמית עם היהודים וכו', אין לי זמן אבל זה דורש תיקון דחוף!!!• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 19:51, 5 בפברואר 2014 (UTC) | ||
:מסכים עם דעתך במאת האחוזים! [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 20:43, 5 בפברואר 2014 (UTC) | :מסכים עם דעתך במאת האחוזים! [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 20:43, 5 בפברואר 2014 (UTC) | ||
::מה כ"כ דחוף? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ה' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 21:39, 5 בפברואר 2014 (UTC) | |||
:::הבעיה היא שמי שיכנס לערך זה לא יבין מה כתוב בחסידות... ולא בערך...• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 03:52, 6 בפברואר 2014 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־05:52, 6 בפברואר 2014
במחילה, אבל נראה לי שיש כאן עיוות מושגים חמור. 24.228.93.128 20:37, 31 בינואר 2014 (UTC)
- ועל כל פנים, צריך פיסקה שתבהיר מה הקשר בין שם הערך לבין הפרשנות שניתנה לו. 24.228.93.128 20:38, 31 בינואר 2014 (UTC)
- תיקנתי. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ב' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 05:43, 2 בפברואר 2014 (UTC)
- היא מוזכרת רק בהקשר הזה?... 173.3.199.145 21:40, 2 בפברואר 2014 (UTC)
- לא --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 21:39, 5 בפברואר 2014 (UTC)
- היא מוזכרת רק בהקשר הזה?... 173.3.199.145 21:40, 2 בפברואר 2014 (UTC)
- תיקנתי. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ב' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 05:43, 2 בפברואר 2014 (UTC)
בעיה גדולה[עריכת קוד מקור]
ערך זה מלא במלל שאולי נכון (לא בדקתי את המקורות), אבל בחסידות בד"כ מובא שבעל הרצון זה עתיק שלמעלה מהרצונות במצוות ושם יש התקשרות עצמית עם היהודים וכו', אין לי זמן אבל זה דורש תיקון דחוף!!!• כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 19:51, 5 בפברואר 2014 (UTC)
- מסכים עם דעתך במאת האחוזים! 173.3.199.145 20:43, 5 בפברואר 2014 (UTC)
- מה כ"כ דחוף? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 21:39, 5 בפברואר 2014 (UTC)
- הבעיה היא שמי שיכנס לערך זה לא יבין מה כתוב בחסידות... ולא בערך...• כבושה בגולה הושענא • ועידת ליובאוויטש 03:52, 6 בפברואר 2014 (UTC)
- מה כ"כ דחוף? --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 21:39, 5 בפברואר 2014 (UTC)