פתיחת התפריט הראשי

שינויים

←‏יחס הרבי: פסקה חדשה
:הבנתי. יוסף הלוי אומר, כי ההתנגדות של הרבי לספר היה בגלל שהגדילו את כבוד החזון איש לאין ערוך מעל הריי"צ, ולא בגלל שהרבי ח"ו לא סבר שצריכים להקדיש פרק לחזו"א. --'''ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום כ"א באייר ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 15:34, 5 במאי 2010 (UTC)
:: אולי כוונתו, שבגירסאות קודמות נכתב כי בספר יש פרק על ר' חיים נאה. ומכך היה ניתן להסיק שכוונת הרבי למחלוקת חזו"א והגרא"ח, ומכיון שהנ"ל מחק את העובדה כי יש שם פרק על הגרא"ח, כנראה שאין שם כזה פרק, וכוונת הרבי על המחלוקת היא בין החזו"א לאדמו"ר הריי"צ. ושוב חזרנו לאותה שאלה ניצחית - מה בסיס המחלוקת בין חזו"א לחב"ד? [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 08:37, 10 במאי 2010 (UTC)
 
== יחס הרבי ==
 
מתוך הערך:
בשנת האבילות אחרי הרבי הריי"צ, הרבי התפלל בחדר של אדמו"ר הריי"צ, ולאחר התפילה, שוחח עם הנוכחים. פעם אחת שאלוהו בדבר שיעור הטלית קטן, ואמר שישנו טלית קטן מכ"ק חותנו וצריך למודדו, כי שיעורו קטן מהשיעורים הגדולים, אמנם בדרך כלל יש לסמוך על שיעוריו של ר' חיים נאה, חמי אחז מהלימוד שלו. הרב ר' יואל כהן אמר: והרי יש איזה שיעור של אחד החזון איש. על כך ענה הרבי: הוא אומר "אחד" החזון איש. הם נותנים לו פידיונות, והוא אומר מישהו אחד. אחר כך אמר על פסקו של החזו"א: זה בודאי כלום, העיקר לחלוק על חסידים. [2].
 
המקור לסיפור הוא הספר "דיוקנו של חסיד". אין לי מושג מהי האמינות של הנכתב בספר, אבל בשביל לכתוב בשם הרבי משפט כזה, צריך מקור מוסמך וברור. כל אמרה בשם הרבי מוכרחת מקור, וכל שכן אמרה כזאת. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 14:56, 23 באוגוסט 2010 (UTC)