שינויים
←נסיון כושל לשנות הערת שוליים
{{ארכיון|מספר ארכיון==דיון==בכדי לסיים את עריכת הערך, ברצוני להעזר במי שיודע. הרבי ציטט ממנו/מספריו או התעלם ממנו כליל? [[משתמששיחה:פיניאברהם ישעיה קרליץ/ארכיון 1|פיני1]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 08:13, 20 באפריל 2010 (UTC)}}
==שטורעם==הריי"צ שלח להתייעץ עמו. בשטורעם התפרסם מכתב.10:וברצינות - לכאורה לפי החיפוש ערכתי43, אין מוזכר ממנו בספרי הרבי, אם כי לדעתי אין להביא מכך ראיה שהרבי התעלם ממנו, שהרי יש רשימה ארוכה של גדולים וטובים ממנו שלא הוזכרו בספרי הרבי בפרט החזון איש שלא ערך כל ספרים הלכתיים בחייו, רק חידושים הלכתיים29 בנובמבר 2013 (UTC):אנא שלח לנו את המכתב. או האם מישהו יכול להעלות? --טְרַאֲכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט!'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹםיְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]] 02''' כ"ח בכסלו ה'תשע"ד, למניינם 18:0310, 21 באפריל 2010 1 בדצמבר 2013 (UTC)
ובעניי לא זכיתי להבין דבריו ויש לי 17 צ"ע ע"ז:תודה. --'''טְרַאֲכְט גוּט1) מה מקום ל"לפי השמועה" בהתוועדות מוקלטת? 2) איך תירץ הרבי 17 צ"ע של הגר"א בענין שהגר"א לא כתב אחד אפילו צ"ע אחד? 3) יתירה מזו, הרבי מזכיר שם שהגר"א שוללו מיט א געוואלדיקע התפעלות, ווֶעט זַיין גוּט!''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחתוכיצד יעלה על הדעת שכתב בלשון מעודנת "צ"ע"? 4) שָׁלוֹם]] 06:01כיצד תירץ זאת אד"ש מדיוק לשונו של אדה"ז, 21 באפריל 2010 (UTC)אם אדה"ז אפילו אינו כותב בפירוש כיצד יש לנהוג... ועוד הרבה צ"ע'ס לי בזה ואכ"מ.
אעיר שה"ה לחסיד חב"ד [ואף לרבי?] שלא למד אף שורה מספרי הראי"ה קוק זצ"ל.{{אנונימי}} :לא הבנתיאם אתה מתכוון לפרנס את הדואר הישראלי, צר לי לאכזב אותך, היום הכל במייל ובחינם! --[[משתמש: 1יוסי ג|יוסי ג]] - [[שיחת משתמש:יוסי ג|שיחה]] 14:54, 15 באוגוסט 2017 (UTC):: שהרי כמובן שתורת הראי"ה רצופה בליקוטי תורה... למה הכנסת את דבריך "רז• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 14:23, כ"ד באב, ה'תשע" וכוז '' לאחר תגובתי <font size="זו1" וכו>(16 באוג' למניינם)</font>'', בשורה קודם לכן, דבר שאינו מקובל?[[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
בנימין בראון לא מוסמך{{משוב}} [[מיוחד:תרומות/217.132.110.134|217.132.110.134]] 19:35, 12 באוקטובר 2017 (UTC)
החזון איש ידע את התניא מהיכן שהתניא ידעה אותו כהמעשה שלא היה ולא נברא והומצא על ידי הרחש ברוק על הרבי רבי זושא או הבעשט והרבי בעצמו שלל את האגדה במכתב להרב זוין.