4,800
עריכות
תמים של הרבי (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
|||
(5 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 69: | שורה 69: | ||
::::::א.הם לא חתומים. לא נכתב על הבלאנק של ביה"ד. גם אם הם בדיוק הלכו לנוח לכמה דקות - לא הצליחו למצוא אותם אחרי זה ולצרף את חתימותיהם? "במסמך נאמר שזו קבלת פנים של הבד"ץ" - אז למה הבד"ץ לא חתום עליו, אלא רק רב אחד מתוכו? אלו העובדות היבשות. אבל לדכוותיה אין צריך לחדש שזו דעתם. אם הייתה לי אפשרות (וחשק...) הייתי מעלה את תיאור האסיפה, של מי בדיוק היה הרעיון ואיך התנהלו הדברים, וד"ל. ב.מסכים לחלוטין שהפיסקא הכל כל מתריעה הזו מיותרת - כי זו טיפשות להכניס פסק דין בערך של בית דין ואז לכתוב שזו דעה רק של רב אחד מתוכו! או שזו דעת הבי"ד או שלא [וכנ"ל שדעתי על פי הידוע לי והנראה מההתבוננות היא שאין זו דעת בית הדין דאז אלא דעת יחיד בתוכו - עוד קודם שנדון לגבי דעתו כיום...] | ::::::א.הם לא חתומים. לא נכתב על הבלאנק של ביה"ד. גם אם הם בדיוק הלכו לנוח לכמה דקות - לא הצליחו למצוא אותם אחרי זה ולצרף את חתימותיהם? "במסמך נאמר שזו קבלת פנים של הבד"ץ" - אז למה הבד"ץ לא חתום עליו, אלא רק רב אחד מתוכו? אלו העובדות היבשות. אבל לדכוותיה אין צריך לחדש שזו דעתם. אם הייתה לי אפשרות (וחשק...) הייתי מעלה את תיאור האסיפה, של מי בדיוק היה הרעיון ואיך התנהלו הדברים, וד"ל. ב.מסכים לחלוטין שהפיסקא הכל כל מתריעה הזו מיותרת - כי זו טיפשות להכניס פסק דין בערך של בית דין ואז לכתוב שזו דעה רק של רב אחד מתוכו! או שזו דעת הבי"ד או שלא [וכנ"ל שדעתי על פי הידוע לי והנראה מההתבוננות היא שאין זו דעת בית הדין דאז אלא דעת יחיד בתוכו - עוד קודם שנדון לגבי דעתו כיום...] | ||
::::::אציין [וזה נושא אחר לחלטוין - לא להטות את הדיון לשם], שערך זה שבר שיא בחוסר פורפורציות: רוב מוחץ של הערך לא מדבר על הבי"ד ופעולותיו -אלא על המלחמה בו... למה זה טוב ולמי זה טוב ולמה ואיך בדיוק זה קשור?{{אנונימי}} | ::::::אציין [וזה נושא אחר לחלטוין - לא להטות את הדיון לשם], שערך זה שבר שיא בחוסר פורפורציות: רוב מוחץ של הערך לא מדבר על הבי"ד ופעולותיו -אלא על המלחמה בו... למה זה טוב ולמי זה טוב ולמה ואיך בדיוק זה קשור?{{אנונימי}} | ||
:::::::אף אחד לא כתב שהם חתומים או שהלכו לנוח, גם אם לא רצו לחתום לא יצאו נגד (עכ"פ לא פורסם) הפסק שנכתב בו על קבלת פנים שלהם. באותם שנים שעדין לא התקבעו העמדות זה לא מדוייק שיכלת לתת את תיאור האסיפה. הסיבה לסגנון כתיבת הערך היא כי הוא ערך שאוחד ואדרבה, אם יש לך מה להוסיף אתה מוזמן. ● </font> [[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 09:09 • ל' באב ה'תשפ"א | |||
== שמות שנשמטו == | |||
לכאורה יש להכניס גם את הרב דווארקין לרשימת רבני הבי"ד, או שמא מכיווון שהיה רב לבדו ובפ"ע אנו נקרא רב בבי"ד אלא רק רב מד"א קראון הייטס. ועפ"י זה יש להחליט. | |||
כמו"כ צריך, לדעתי, להוסיף (או לפחות להזכיר) את '''הרב ניסן מאנגעל''' - כאחד שחתום על כו"כ פסקי הבד"צ (ביניהם על הפסק הנודע של אי כתיבת תארי הסתלקות) בטוח שהיה קשור לבי"ד איכשהו, ואת מזכיר הבד"צ הידוע בעבר '''ר' יוסי ברוק''', אולי ברשימת מזכירי הבד"צ. --[[משתמש:מוישע זוכמיר|מוישע זוכמיר]] - [[שיחת משתמש:מוישע זוכמיר|שיחה]], 07:49, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ב 07:49, 28 באפריל 2022 (UTC) | |||
== CHK == | |||
לכאורה צריך להוסיף פיסקה נפרדת על גוף הכשרות, ולפרט את ההיסטוריה שלו עד היום, ובתוכו כמובן הידיעה על הרב לברטוב והרב קירשנברג וכו'. [[משתמש:קודש לנשיא הדור|קודש לנשיא הדור]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור|שיחה]], 06:54, ד' באדר ב', ה'תשפ"ד. | |||
::אז תוסיף.[[משתמש:תמים של הרבי| תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]] ~ [[חב"דפדיה|מפארים את חב"דפדיה]] |
עריכות