משתמש:זייט מקושר!!!: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 16: שורה 16:
.. ההתקשרות האמיתית היא ע"י לימוד התורה, כשהוא לומד המאמרי חסידות שלי, קורא את השיחות ומתחבר עם ידידי אנ"ש ותלמידי התמימים יחיו בלימודם ובהתוועדותם, ומקיים בקשתי באמירת תהלים ובשמירת זמני הלימודים, הנה בזה היא ההתקשרות. <small>--- היום יום כ"ד סיון</small> }}
.. ההתקשרות האמיתית היא ע"י לימוד התורה, כשהוא לומד המאמרי חסידות שלי, קורא את השיחות ומתחבר עם ידידי אנ"ש ותלמידי התמימים יחיו בלימודם ובהתוועדותם, ומקיים בקשתי באמירת תהלים ובשמירת זמני הלימודים, הנה בזה היא ההתקשרות. <small>--- היום יום כ"ד סיון</small> }}


<sub><small>זכיתי להיות אחד מתלמידי התמימים, חיילי בית דוד...
<small>זכיתי להיות אחד מתלמידי התמימים, חיילי בית דוד...
:בע"ה עריכותי באתר יהיו בעיקר בבין הזמנים...
:בע"ה עריכותי באתר יהיו בעיקר בבין הזמנים...
::איש בעל ידע לא קטן בנושא אתרים כאלו, ובעל כמה וכמה עריכות כאנונימי!!!</small></sub>
::איש בעל ידע לא קטן בנושא אתרים כאלו, ובעל כמה וכמה עריכות כאנונימי!</small>
 
---------------------------
<big>'''יש לדעת: עיקר העקרים זה [[אהבת ישראל]] - "לאהוב את מי שהאהוב אוהב"''' - בכלל זה יש להמנע מבקורות באתר העוסק בהפצת המעיינות, גם על גדולי הפושעים, ואם יש מישהו כזה - עדיף למחוק את הערך עליו - מאשר להכניס בקורת!!! '''ימחה שמו של הקב"ה, העיקר שיהיה שלום בין איש לאשתו, ומכאן אתה למד על הכלל...'''</big>
<big>'''יש לדעת: עיקר העקרים זה [[אהבת ישראל]] - "לאהוב את מי שהאהוב אוהב"''' - בכלל זה יש להמנע מבקורות באתר העוסק בהפצת המעיינות, גם על גדולי הפושעים, ואם יש מישהו כזה - עדיף למחוק את הערך עליו - מאשר להכניס בקורת!!! '''ימחה שמו של הקב"ה, העיקר שיהיה שלום בין איש לאשתו, ומכאן אתה למד על הכלל...'''</big>
==תכנון הרחבת ערכים וכו'==
*[[תרי"ג מצוות]] '''בעבודה!'''

גרסה אחרונה מ־12:33, 8 בפברואר 2021

הציווי מופנה לכאו"א מאיתנו:

זייט מקושר!!!

כשם ש"ישראל אורייתא וקוב"ה כולא חד", היינו, לא רק שישראל מתקשרין באורייתא ואורייתא בקוב"ה, אלא "חד" ממש, כך גם ההתקשרות בין חסידים לרבי, שאינה כשני דברים המתאחדים, אלא נעשים "כולא חד" ממש. והרבי אינו "ממוצע מפסיק" כי אם "ממוצע מחבר". ובמילא, אצל חסיד, הוא והרבי והקב"ה – כולא חד.

– לא ראיתי שיאמר כך בפירוש בתורת החסידות, אלא זהו "הרגש", ובמילא, מי שרוצה להרגיש כך – ירגיש, ומי שאינו – איני רוצה להתווכח עמו, יהי לו אשר לו. –

..אף עתה, ע"י התקשרות כדבעי, שייך אצל כאו"א בכל יום ובכל עת שיהי' שבת, ורבי בא, מקדש, ופוטר את הרבים, כלומר, שמשפיע בהם כאילו קידשו בעצמם, אבל – יתירה מזה – קידוש עם הכוונות שלו, ובמילא עם הקדושה שלו.

שיחת אחש"פ תש"י מתוך תורת מנחם, מוגה בלקו"ש ח"ב עמ' 509

גודל התשוקה להתקשרות, יכול להשביע רק כאשר ילמוד מאמרי החסידות שאומר הרב וכותב, כי בראית פנים בלבד לא סגי. --- היום יום ט' אד"ש

השואל במה היא ההתקשרות שלו אלי מאחר שאין אני מכירו פנים ..

.. ההתקשרות האמיתית היא ע"י לימוד התורה, כשהוא לומד המאמרי חסידות שלי, קורא את השיחות ומתחבר עם ידידי אנ"ש ותלמידי התמימים יחיו בלימודם ובהתוועדותם, ומקיים בקשתי באמירת תהלים ובשמירת זמני הלימודים, הנה בזה היא ההתקשרות. --- היום יום כ"ד סיון

זכיתי להיות אחד מתלמידי התמימים, חיילי בית דוד...

בע"ה עריכותי באתר יהיו בעיקר בבין הזמנים...
איש בעל ידע לא קטן בנושא אתרים כאלו, ובעל כמה וכמה עריכות כאנונימי!

יש לדעת: עיקר העקרים זה אהבת ישראל - "לאהוב את מי שהאהוב אוהב" - בכלל זה יש להמנע מבקורות באתר העוסק בהפצת המעיינות, גם על גדולי הפושעים, ואם יש מישהו כזה - עדיף למחוק את הערך עליו - מאשר להכניס בקורת!!! ימחה שמו של הקב"ה, העיקר שיהיה שלום בין איש לאשתו, ומכאן אתה למד על הכלל...

תכנון הרחבת ערכים וכו'[עריכה | עריכת קוד מקור]