שיחה:מרדכי דב טברסקי (הורנסטייפל): הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
דוד קורצוג (שיחה | תרומות) |
|||
שורה 20: | שורה 20: | ||
:העצים נועדו בשביל צאצאי בית רבי, אבל יש טעם של בדבריך --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|אדום|'''שיחה'''}}]] 17:22, 17 בדצמבר 2020 (UTC) | :העצים נועדו בשביל צאצאי בית רבי, אבל יש טעם של בדבריך --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|אדום|'''שיחה'''}}]] 17:22, 17 בדצמבר 2020 (UTC) | ||
::זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ '''[[משתמש:חבר|חבר]]''' ([[שיחת משתמש:חבר|שיחה]]) נכתב בשעה 23:09 - היום, [[ב' בטבת]] [[תשפ"א]] מגיע משיח. | ::זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ '''[[משתמש:חבר|חבר]]''' ([[שיחת משתמש:חבר|שיחה]]) נכתב בשעה 23:09 - היום, [[ב' בטבת]] [[תשפ"א]] מגיע משיח. | ||
:::זה אמור ליהות ככה הנוהג בקרובים הקרובים לבית רבי שאכן מופיעים בעץ, אבל מה הרעיון בלשים את זה לכל קרוב רחוק? נוהג באתרים זה לא תורה מסיני מותר לשנות אם צריך--[[משתמש:דוד קורצוג|דוד קורצוג]] - [[שיחת משתמש:דוד קורצוג|שיחה]], 23:12, ב' בטבת, ה'תשפ"א 23:12, 17 בדצמבר 2020 (UTC) |
גרסה מ־01:12, 18 בדצמבר 2020
חבר, ציינת שעשית לערך עריכה חב"דפדית, הייתי שמח לדעת מהי. נראה כהעתקה גמורה, וההבדל היחיד הוא שאין תמונה, מה חב"דפדי בזה? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:50, כ"ח באלול ה'תש"ף
- קרייזי אבאוט משיח, מחילה על התגובה המאוחרת, הכוונה בעריכה חב"דפדית הייתה להתאים את הערך לסגנון החב"דפדי, עוד לפני הוספת תוכן חב"די. תוכל לשים לב לעוד הרבה שינויים מהמכלול. מקווה שהובנתי | חבר (שיחה) נכתב בשעה 09:39 - היום, כ"ה בתשרי תשפ"א מגיע משיח.
- גם אני מתנצל על האיחור. על כך קשה לי בשנים: א. מהם השינויים וכמה משמעות יש להם, ב. האם בלי הוספת תוכן חב"די זכאי לערך (אני לא מכיר מספיק את הדמות). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:48, ב' בחשוון ה'תשפ"א
- תבדוק שוב, אבל זה לא העניין כרגע. זכאי כי הוא מבית הרב, לא? בטוחני כי היה בקשר עם א' הרביים,(צריך לחפש) כמו צאצאיו, ראה בערך על צ'רקס. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 15:56 - היום, ב' בחשוון תשפ"א מגיע משיח.
- בית הרב - זו שאלה, במדיניות כתוב: "אם האישיות קשורה ישירות (לא בני דודים שניים וכדו') למשפחת רבותינו נשיאינו היא זכאית לערך". איני יודע בנדו"ד... אם היה בקשר אם הרביים בודאי, רק צריך לכתוב את זה בערך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:45, ב' בחשוון ה'תשפ"א
- תבדוק שוב, אבל זה לא העניין כרגע. זכאי כי הוא מבית הרב, לא? בטוחני כי היה בקשר עם א' הרביים,(צריך לחפש) כמו צאצאיו, ראה בערך על צ'רקס. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 15:56 - היום, ב' בחשוון תשפ"א מגיע משיח.
- גם אני מתנצל על האיחור. על כך קשה לי בשנים: א. מהם השינויים וכמה משמעות יש להם, ב. האם בלי הוספת תוכן חב"די זכאי לערך (אני לא מכיר מספיק את הדמות). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:48, ב' בחשוון ה'תשפ"א
חשיבות
לפי המדיניות אין סיב לחיוב (כמובן כמו שהוא כרגע), אבל גם לא לשליה. דעתי: כצאצא מפורסם מגיע לו ערך. ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 00:21 - היום, כ"ח בכסלו תשפ"א מגיע משיח.
- אם הוא היה בן מקסימום נכד אז כן, לא כול צאצא של רבותינו נשיאנו זכאי לערך... --שמואל חיים ♦ שיחה 06:17, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
לגבי העצים בערך
שאלה: האם יש טעם בעץ משפחת אדמו"רי חב"ד ובעץ בית חב"ד הרי הוא לא מופיע באף אחד מהם? --דוד קורצוג - שיחה, 16:10, ב' בטבת, ה'תשפ"א 16:10, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- העצים נועדו בשביל צאצאי בית רבי, אבל יש טעם של בדבריך --שמואל חיים ♦ שיחה 17:22, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:09 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- זה אמור ליהות ככה הנוהג בקרובים הקרובים לבית רבי שאכן מופיעים בעץ, אבל מה הרעיון בלשים את זה לכל קרוב רחוק? נוהג באתרים זה לא תורה מסיני מותר לשנות אם צריך--דוד קורצוג - שיחה, 23:12, ב' בטבת, ה'תשפ"א 23:12, 17 בדצמבר 2020 (UTC)
- זה הנוהג בערכי ביתרבי, הוא לא היחיד שזה כך ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:09 - היום, ב' בטבת תשפ"א מגיע משיח.