|
|
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת) |
שורה 1: |
שורה 1: |
| {{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=.. צריך להזכיר, בראש ובראשונה, את היסוד, ולבטא את התפקיד של השלוחים [[דור השביעי|בדורנו]] זה בכלל, ובפרט החידוש שנתוסף במיוחד בזמן האחרון בעבודת השליחות - לקבל את פני משיח צדקנו ב[[גאולה]] האמיתית והשלימה.. | | {{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=לעשות משהו בהפצת המעיינות חוצה, שכן, כשיהי' לנו חלק בהכנה והקדמה לביאת המשיח ("יפוצו מעינותיך חוצה"), יהי' לנו גם חלק - לא באופן של "נהמא דכיסופא" - בביאת המשיח ("אתי מר"), במהרה בימינו.|מקור=מ[[שיחה|שיחת]] [[כ"ד טבת]] [[ה'תשי"ב]].}} |
| | |
| .. מתוסף מזמן לזמן חידוש בשליחות, שליחות מיוחדת, שהיא חודרת את כל ענייני השליחות והיא נעשית ה"שער" שעל-ידו "עולים" כל ענייני השליחות.. שזהו חידוש כללי ועיקרי, שאינו רק פרט (או כלל) בשליחות, אלא הוא עיקר וענין כללי ביותר, ועד שהוא הענין הכי כללי ב[[תורה]] - הכנה לביאת ה[[משיח]] - שמקיף את כל הנקודות והפרטים של עבודת השליחות.. הרי העבודה והשליחות עכשיו היא: להיות מוכנים בפועל לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש.. מזה מובן, שהמטרה של [[כינוס השלוחים העולמי]] הנוכחי מתבטאת בנקודה זו - להתדבר ביחד ולקבל [[החלטות טובות]] על מנת לקיימן בפועל, כיצד לבצע את השליחות המיוחדת של הזמן שלנו: קבלת פני משיח צדקנו}}
| |