שיחה:מנחם מענדל גרוזמן: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
אין תקציר עריכה
 
(4 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 3: שורה 3:
:::אני רואה ששינו את הקטגוריה של גרוזמן ומחקו את הדיון שהיה כאן קודם, שם אני ומשתמש נוסף הבענו את דעתנו שגרוזמן אמור להשאר תחת הקטגוריה של חסיד חב"ד, מי אתם שתחליטו מי חסיד חב"ד ומי לא? יש לכם מושג מה הוא עושה בד' אמותיו הפרטיות? אתם יודעים באלו נסיונות הוא עומד?
:::אני רואה ששינו את הקטגוריה של גרוזמן ומחקו את הדיון שהיה כאן קודם, שם אני ומשתמש נוסף הבענו את דעתנו שגרוזמן אמור להשאר תחת הקטגוריה של חסיד חב"ד, מי אתם שתחליטו מי חסיד חב"ד ומי לא? יש לכם מושג מה הוא עושה בד' אמותיו הפרטיות? אתם יודעים באלו נסיונות הוא עומד?
:::'''הגיע הזמן שנפסיק להסתכל על חיצוניות כמו צבע חולצה, אורך המכנסיים וכו' לפני שאנחנו מתייגים תמים, חסיד ומקושר לרבותנו נשיאנו ובן של שליח כלא חב"דניק''', אני מסופק אם העורך שבהבל מקלדתו מחק את הקטגוריה היה מגדל זקן כמו גרוזמן אם היה עובד ומסתובב במקומות שהוא מסתובב.
:::'''הגיע הזמן שנפסיק להסתכל על חיצוניות כמו צבע חולצה, אורך המכנסיים וכו' לפני שאנחנו מתייגים תמים, חסיד ומקושר לרבותנו נשיאנו ובן של שליח כלא חב"דניק''', אני מסופק אם העורך שבהבל מקלדתו מחק את הקטגוריה היה מגדל זקן כמו גרוזמן אם היה עובד ומסתובב במקומות שהוא מסתובב.
::::ולעבוד במקומות שהוא עובד ולהסתובב במקומות שהוא מסתובב - זה מקובל ?
:::'''בושה וחרפה!!!'''--[[משתמש:איצקוקו|איצקוקו]] - [[שיחת משתמש:איצקוקו|שיחה]] 12:33, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
:::'''בושה וחרפה!!!'''--[[משתמש:איצקוקו|איצקוקו]] - [[שיחת משתמש:איצקוקו|שיחה]] 12:33, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
:::::אני מציע למען כבודו של נשוא הערך (אם אכן את כבודו אתה מחפש) שתפסיק את הדיון. בערך כתוב שהוא חסיד חב"ד וענינה של הקטגוריה נידון בעבר והוכרע על פי דעת הרוב. הדיון נמחק מפני שכבודו של נשוא הערך חשוב לנו מאוד. והדיונים שנכתבו כאן לא כבדו אותו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 12:57, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
:::::אני מציע למען כבודו של נשוא הערך (אם אכן את כבודו אתה מחפש) שתפסיק את הדיון. בערך כתוב שהוא חסיד חב"ד וענינה של הקטגוריה נידון בעבר והוכרע על פי דעת הרוב. הדיון נמחק מפני שכבודו של נשוא הערך חשוב לנו מאוד. והדיונים שנכתבו כאן לא כבדו אותו. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 12:57, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
שורה 21: שורה 22:
האם לדעתכם יש להותיר את זה כאן? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:16, 25 בינואר 2016 (UTC)
האם לדעתכם יש להותיר את זה כאן? • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:16, 25 בינואר 2016 (UTC)
:לדעתי לא. לא כל מילה של בן אדם שפלט פעם בלי או עם מחשבה חשובה להירשם כקורות חייו. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בשבט ה'תשע"ו, למניינם 02:14, 26 בינואר 2016 (UTC)
:לדעתי לא. לא כל מילה של בן אדם שפלט פעם בלי או עם מחשבה חשובה להירשם כקורות חייו. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט"ז בשבט ה'תשע"ו, למניינם 02:14, 26 בינואר 2016 (UTC)
== נכונה השמועה? ==
נכונה השמועה שנגע בזקנו?--[[משתמש:חבר|חבר]] - [[שיחת משתמש:חבר|שיחה]] - [[חב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען#עשרים וארבע שנים!!! עד מתי???!!!|התוועדות חירום!]]' היום, [[י"ט בחשוון]] [[ה'תשע"ח]] מגיע משיח. [[קובץ:שנת חיים.png|40px]]
594

עריכות