שיחה:שמריהו אבלסקי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כתית למאור (שיחה | תרומות) מ (תגובה) תגית: עריכה ממכשיר נייד |
כתית למאור (שיחה | תרומות) מאין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
||
(3 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 2: | שורה 2: | ||
: אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב. | : אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב. | ||
: חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC) | : חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
::מכיון שנשוא הערך היה משפיע, ומכיון שבחב"דפדיה לא אמורים להופיע דווקא ערכים מרתקים ועוצרי נשימה אלא אמור להיות כאן מידע על כל דמות שמהווה חלק מההסטוריה של חב"ד, ובצירוף שהערך הזה בעצם משלים פזל בין כמה דורות (חותנו וחתנו) אני רואה חשיבות לקיום ערך זה. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:56, 3 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
:::אז תכתוב אותו בצורה אנציקלופדית, ועד אז הוא נשאר מועמד למחיקה בשל סגנונו! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 08:23, 3 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
::::כתית, חוששני להטיית הדין בשל נשוא הערך. מתנגד בכל פה למחיקה (אלא אם כן זה יגרום לבני משפחתו להזדרז ולמלא את הערך {{קריצה}}). [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:56, 4 בנובמבר 2016 (UTC) | |||
::::: אם בנו קיבל ערך בן כמה עשרות אלפי תווים, למה שהוא לא?! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 13:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־15:30, 4 בנובמבר 2016
כתית, אני אוהב שאתה מסביר. ולרוב גם אני גם משתכנע... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 03:22, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
- אני לא רואה תוכן ממשי בערך. דהיינו, אם החלק של השוחט היה מלא היה לפחות סיבה אחת להותירו. אבל בצורה הזאת מוזכרת ההיסטוריה של הישיבה, משפחתו ובשתי שורות מוזכר שהיה שו"ב.
- חוץ מזה שהכתיבה והניסוח אינם אנציקלופדיים כלל וכלל. • כתית למאור • בית הבד 05:35, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
- מכיון שנשוא הערך היה משפיע, ומכיון שבחב"דפדיה לא אמורים להופיע דווקא ערכים מרתקים ועוצרי נשימה אלא אמור להיות כאן מידע על כל דמות שמהווה חלק מההסטוריה של חב"ד, ובצירוף שהערך הזה בעצם משלים פזל בין כמה דורות (חותנו וחתנו) אני רואה חשיבות לקיום ערך זה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:56, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
- אז תכתוב אותו בצורה אנציקלופדית, ועד אז הוא נשאר מועמד למחיקה בשל סגנונו! • כתית למאור • בית הבד 08:23, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
- כתית, חוששני להטיית הדין בשל נשוא הערך. מתנגד בכל פה למחיקה (אלא אם כן זה יגרום לבני משפחתו להזדרז ולמלא את הערך ). להתראות - שיחה 12:56, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אם בנו קיבל ערך בן כמה עשרות אלפי תווים, למה שהוא לא?! • כתית למאור • בית הבד 13:30, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- כתית, חוששני להטיית הדין בשל נשוא הערך. מתנגד בכל פה למחיקה (אלא אם כן זה יגרום לבני משפחתו להזדרז ולמלא את הערך ). להתראות - שיחה 12:56, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
- אז תכתוב אותו בצורה אנציקלופדית, ועד אז הוא נשאר מועמד למחיקה בשל סגנונו! • כתית למאור • בית הבד 08:23, 3 בנובמבר 2016 (UTC)
- מכיון שנשוא הערך היה משפיע, ומכיון שבחב"דפדיה לא אמורים להופיע דווקא ערכים מרתקים ועוצרי נשימה אלא אמור להיות כאן מידע על כל דמות שמהווה חלק מההסטוריה של חב"ד, ובצירוף שהערך הזה בעצם משלים פזל בין כמה דורות (חותנו וחתנו) אני רואה חשיבות לקיום ערך זה. שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ב' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:56, 3 בנובמבר 2016 (UTC)