סימני הסדר: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 4 בתים ,  14 באוקטובר 2016
מ
החלפת טקסט – "גילוי אליהו " ב־"גילוי אליהו "
מ (החלפת טקסט – " דגים " ב־" דגים ")
מ (החלפת טקסט – "גילוי אליהו " ב־"גילוי אליהו ")
שורה 229: שורה 229:
אין שותים את ה"כוס של אליהו".
אין שותים את ה"כוס של אליהו".
   
   
מנהג בית הרב: אחר אמירת "לשנה הבאה בירושלים", האדמו"ר מחזיר ושופך היין מכוסו של אליהו לכוס שלו, ומהבקבוק לכוסו (לתקן) ושוב אל הבקבוק וחוזר חלילה פעמים רבות, וכל המסובים מנגנים בשעה זו את הניגון שעל הפסוק{{הערה|[[תהלים]] קיח, כח.}}: "אל-י אתה ואודך" - מעשרת הניגונים של רבנו הזקן{{הערה|והרבי אמר פעם: שהניגון "אל-י אתה" הוא סגולה לגילוי אליהו שזהו הכנה לביאת משיח, וענינו הוא ביאת המשיח}}.  
מנהג בית הרב: אחר אמירת "לשנה הבאה בירושלים", האדמו"ר מחזיר ושופך היין מכוסו של אליהו לכוס שלו, ומהבקבוק לכוסו (לתקן) ושוב אל הבקבוק וחוזר חלילה פעמים רבות, וכל המסובים מנגנים בשעה זו את הניגון שעל הפסוק{{הערה|[[תהלים]] קיח, כח.}}: "אל-י אתה ואודך" - מעשרת הניגונים של רבנו הזקן{{הערה|והרבי אמר פעם: שהניגון "אל-י אתה" הוא סגולה ל[[גילוי אליהו]] שזהו הכנה לביאת משיח, וענינו הוא ביאת המשיח}}.  


בגמר הסדר, נשארו על קערת הרבי - הזרוע ושיירי החרוסת.
בגמר הסדר, נשארו על קערת הרבי - הזרוע ושיירי החרוסת.
39,916

עריכות