שיחה:קבלת פני משיח צדקנו: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 1: שורה 1:
לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
:'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
:'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
:: להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
:: להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחתו  משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
:::מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "'''והכן''' עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
:::מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "'''והכן''' עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
::::נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC)

גרסה מ־01:11, 30 בדצמבר 2015

לדעתי אמור להפנות לערך לחיות גאולה אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--הנחה - שיחה 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)

'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--הנחה - שיחה 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • מתעקשיםועידת ליובאוויטש 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "והכן עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--הנחה - שיחה 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • מתעקשיםועידת ליובאוויטש 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC)