שיחה:ניגון מן המיצר: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
מ (שיחה:מן המיצר (ניגון) הועבר לשם שיחה:ניגון מן המיצר) |
||
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת) | |||
שורה 67: | שורה 67: | ||
[[משתמש:מענדי פ.|מענדי פ.]] 16:02, 12 אוגוסט 2007 (EDT) | [[משתמש:מענדי פ.|מענדי פ.]] 16:02, 12 אוגוסט 2007 (EDT) | ||
:::המלצתי שתעביר את הדיון ל[http://chabad.info/chabadpedia/index.php?title=%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D_%D7%93%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D אולם דיונים], שם יוכלו רבים להנות משנינותך חסרת הלאות, זאת בפרט לאחרי שהדיון פה הוסב מכבר לחסידישע פארבריינגען. --[[משתמש:חיים נהר|חיים נהר]] ([[שיחת משתמש:חיים נהר|שיחה]]) 18:44, 12 אוגוסט 2007 (EDT) |
גרסה אחרונה מ־06:54, 3 בספטמבר 2007
אדמו"ר שליט"א זה לא מקום. לכן שניתי חזרה מ"אצל כ"ק אדמו"ר שליט"א ל"את כ"ק אד"ש". --חיים נהר (שיחה) 18:51, 18 יולי 2007 (EDT)
לחיים,
בדרך צחות, אזכירך כי - א) צדיקים דומים לבוראם. ב) הקב"ה נקרא 'המקום', מפני שהוא מקומו של עולם, ואין העולם מקומו. וד"ל וק"ל...
ולעניננו, משמעות המילה 'אצל', אינה - במקום פלוני, כי אם - בסמיכות למקום פלוני, או אצל אדם פלוני.
בכל אופן, כדי שהדברים יהיו מובנים, גם לבן חמש למקרא... כתבתי זאת בנוסח אחר, (אם כי מסורבל מדי לטעמי)
ועוד והוא העיקר, אבהיר לך, מה הבעיתיות בנוסח שלך -
(מנהג אדמו"ר הרש"ב[...] את הפסוקים שקודם התקיעות החל מ'מן המיצר' היה אומר בכל שנה ושנה בניגון מיוחד. בניגון זה שמעו אף את כק אדמו"ר שליט"א.)
מלשונך משמע, שכביכול, בזמנו של אדמו"ר הרש"ב, שמעו אף את כ"ק אדמו"ר שליט"א מנגן ניגון זה???!!!
תמהני עליך!!!
מענדי פ. 02:54, 10 אוגוסט 2007 (EDT)
לחיים,
כפי הנראה, דבריך נכתבו על דרך הסוד, מכיון, שעל דרך הפשט ודאי שלא ניתן להבינם,
ואף הדרש, או הרמז, אינם מסייעים לרדת לעומק דבריך...
וכי העובדה ש(כמעט) כולם יודעים, ששתיים ועוד שתיים שוה ארבע, תאפשר לך חופשיות כל שהיא בפתרון התרגיל ???!!!
וכי מה חטאו של הקורא התמים, שלא בדיוק בקי כמוך בהיסטוריה החב"דית...
וכי לכן יאלץ הוא, לאסוף באמתחתו ידע אבסורדי ???!!!
מענדי פ. 03:53, 12 אוגוסט 2007 (EDT)
לחיים נהר.
מה ענין שמיטה להר סיני, מדוע הנך נבהל להשיב בערימות קש וגבבא ?
אני מדבר על הבנת הנקרא, על ניסוח בעייתי - "בניגון זה שמעו אף את" שהוא כשלעצמו יכול בדוחק רב להכתב,
אך ברצף עם סיפור על הרש"ב, אינו נכון בשפו"א, לפי כל אמת מידה סבירה,
ואתה עונה בתירוצים, המובנים כנראה, לך בלבד.
ומה אסון יתרחש, באם נדע שהתנסחת באופן לא ברור, שלכן נדחק הנך לסובב את הדיון ללא מטרה וסוף ?
הרי איננו חפצים להיות, כאותו יהודי שעלה ארצה, וכראותו פרדס ובו פירות, אשר תאווה הם לעיניים ונחמד העץ, ויקח מפריו ויאכל.
וכשבעל הגן החל לזעוק חמס, ולהתרות בו, אשר בעשרת הדברות הצטוינו שלא לגנוב,
הגיב מיודעינו במחיאת כף אל כף, ואמר: אחח ארץ ישראל, אוכלים תפוחים, ושומעים דברי תורה...
וד"ל...
מענדי פ. 16:02, 12 אוגוסט 2007 (EDT)
- המלצתי שתעביר את הדיון לאולם דיונים, שם יוכלו רבים להנות משנינותך חסרת הלאות, זאת בפרט לאחרי שהדיון פה הוסב מכבר לחסידישע פארבריינגען. --חיים נהר (שיחה) 18:44, 12 אוגוסט 2007 (EDT)