עריכת הדף "שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון חורף תשע"ז"

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 1: שורה 1:
{{דף ארכיון|כותרת=דף זה הוא '''דף ארכיון''', נא לא לעשות בו שינויים.
{{ארכיון|מספר ארכיון=[[שיחת משתמש:כתית למאור/ארכיון קיץ תשע"ג|קיץ תשע"ג]]}}
----}}


== ברכות על האירכוב ==
[[שיחת משתמש:66.229.166.223]] נרשמתי בהשגחה פרטית בדיוק היום.. קוראים לי מענדי15 עכ"פ אני לא כל כך יודע איך להחזיר לך תשובה..


אני גאה להיות הפותח את הדף הבא בדף שיחתך. ומכיון שבדף הקודם שארכבת היו הרבה דברי הערצה והוקרה לפעילותך המבורכת, הריני לציין בזאת שוב את הערכתי העצומה לפעלך, כדי שח"ו לא יהיו כאלו שיכנסו לדף הזה ולא יבדקו בארכיון וממילא יחמיצו את המידע החשוב. המשך עבודת קודש פוריה! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:01, כ"ח באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
==חזרתי==
:אגב אפשר לשאול מהו פשר הרמז "בית הבד"? (אני מקווה מאוד שלא התכוונת לומר שבדף שיחה זה יהיה ה"כתית" בין המשתמשים על מנת להגיע "למאור"...) {{קריצה}} • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:05, כ"ח באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
אשתדל להמשיך לפעול... • [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 03:05, 11 בפברואר 2014 (UTC)
::בית הבד הוא אכן המקום שבו כותשים את הזיתים.. במחשבה ראשונה רציתי לכתוב משהו כמו "ועמדו רגליו על הר הזיתים", או "כרם היה לידידי בקרן בית שמן", אבל החלטתי שזה יותר שמיש, מלבד שזהו מקום שבו אנו הנדכאים בגולה נמצאים... {{קריצה}} בתקווה שתיכף ומיד יתגלה המשיח שליט"א והשמן ידלק ויאיר באור אין סוף באופן ש"כולה משקה" ושלא ישאר בכתובים אלא יתבצע בפועל ממש!! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:12, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
:ברוכים השבים! איזה כיף לשמוע שחזרת באופן רישמי! אני בטוח שזה יהיה לתועלת כלל משתמשים ועורכים חב"דפדיה! [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 04:03, 11 בפברואר 2014 (UTC)
:::אין לי איפה להניח לך את זה אז אני מניח את זה כאן: כשאתה מתעצבן על עריכות של מישהו אחר אתה יכול לברר את קו המחשבה שלו ולהסכים או לא. אבל כל עוד שאין כאן דברים הנוגדים את הדת / שיחות של הרבי / וכו' אתה צריך לחשוב פעמיים לפני שאתה מתעצבן ובטח לפני שאתה מדבר בסגנון זול שכזה (ואני מצטט: "אקווה שמעשיך היו בתום לב, ומכאן ולהבא תשים לב למעשי ידי מקלדתך") אא"כ זה לא חב"דפדיה אלא שלטון יחיד ואם כן אז  תאמר ואנחנו נכרע בפניך ברך ונשתוק..... (או שלא) --[[משתמש:מענדי ר.|מענדי ר.]] - [[שיחת משתמש:מענדי ר.|שיחה]] 09:17, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
::כי ימיננו פשוטה לקבל שבים --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"א באדר א' ה'תשע"ד, למניינם 16:48, 11 בפברואר 2014 (UTC)


== ערכים בחסידות ==
== זלמן משה ==
כל הכבוד על פועלך המיוחד בעריכת ושיפוץ ערכי חסידות. אשמח אם תוכל להכין אחד מהערכים שכתבת למומלצות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:03, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
:אני חושב כרגע על [[מתיבתא דרקיעא]], או [[נפש אלוקית]] ואולי [[יין]] או [[יין המשומר]]. מה דעתך? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:27, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
::אני בעד [[נפש אלוקית]], בהיותו ערך מקיף ומושג מרכזי בחסידות. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:29, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
:::1. אז מה צריך לעשות? 2. צריך לכתוב את הערך [[ירידת הנשמה לגוף]]. 3. אתה מוזמן להמליץ עליו. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:31, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
::::מה אמור להיות שם, האם אתה בטוח שזה ראוי לערך נפרד מבחינת כמות החומר?--'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ח באב ה'תשע"ו, למניינם 18:33, 1 בספטמבר 2016 (UTC)
:::::א. [[מתיבתא דרקיעא]] אכן די פוטנציאלי מבחינת מצבו הנוכחי.
:::::ב. בנוגע לירידת הנשמה אולי כדאי לעשות ערך [[נשמה וגוף]] ובו ידונו כל הנושאים הקשורים לכך (ירידת הנשמה, חלק הנשמה המלובש/אינו  מלובש בגוף, עובדי ה' בגופם/בנשמתם, ההבדל בין העבודה עם הנשמה לעבודה עם הגוף, נשמה ניזונת מן הגוף לע"ל ועוד). • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:50, כ"ח באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
::::::ב. יתכן, אך צריך קודם להתחיל בדף משתמש, ולראות מהו המבנה המיועד של הערך. כעת אני עסוק בערך על [[ספר יחזקאל]]..• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 00:27, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
:::::::אחד החסרונות המשמעותיים ברוב הערכים בחסידות הוא המחסור במקורות. ראה לדוגמא מה שהוספתי בנפש אלוקית. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 06:51, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::::דווקא בקטע הזה יש מראה מקום בסופו המציין לפרק ב' בתניא. אך אתה צודק, אפשר וצריך להוסיף עוד מראי מקומות. אך יש לזכור בערך זה, שמכיוון שיש לו הרבה תתי-ערכים, לא לכל דבר צריך לציין. (וגילוי נאות: לא רציתי להעלותו לפני שאסיים לכתוב עוד סדרת ערכים, אך מפאת סיבה מיוחדת התעוררתי שלא להמתין..) • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:59, 2 בספטמבר 2016 (UTC)


== wlcc ==
אודה להתייחסותך [[שיחה:זלמן משה היצחקי#סיבת השיתוק]] --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] י' באדר ב' ה'תשע"ד 18:57, 12 במרץ 2014 (UTC)
אתה צודק שwlcc השמיטו את זה ג"כ, אבל הוידאו שג'ם פרסמו זה לא אותו וידאו, אלא הוידאו המלא.
כלומר, הם קיבלו את הכל, ללא צינזורים, וצינזרו שוב '''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  כ"ט באב ה'תשע"ו
:באנגלית אומרים "come on", הם עשו אותו דבר, שאגב לפי השמועה (לפחות אז) זה הוראה שהגיעה מהמזכירות (ואולי פנימה יותר).. וכך או כך, מי יודע על זה שנאמר לעומר? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:07, 2 בספטמבר 2016 (UTC)
::לפי השמועה שאני שמעתי מאנשים שהיו אז - זה היה כריזה של [[יהודה לייב גרונר|א' המזכירים]] שנהג תמיד 'לשמור על כבוד החצר' '''[[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]]'''  •  כ"ט באב ה'תשע
:::סליחה על ההתערבות, אבל מה זה שייך לביקורת, אולי לפסקה שתעסוק במבנה שבה החברה עורכת את הוידיאו, שלדעתם קטעי וידיאו שמפורסמים בציבור עליהם להיות מבוקרים. (בגבול העריכה אפשר להתווכח ואין לדבר סוף) אבל ברעיון עצמו יש כנראה ריבוי עניינים שבהם אפשר למצוא סיפורים ועדויות על ביקורת של הרבי והמזכירות על אופי ואופן הפרסום. (ידוע לכולם שמלך אין רואים אותו במקומות שאינם מכבדים אותו למרות שגם לשם "געיטער וי א נשיא" (כלשונו של הרבי - י"ב תמוז מ"ה) הן אמת שישנם כאלו שלא שמים לב לזה כבוידיאו של "לראות" שבוע זה (ראה ע"ו) אבל עדיין לא אומר שהם צודקים) (כל האמור הוא רק בא לומר שאם מצטטים ביקורת עליהם להיות ציטוט של מישהו, ולא של חב"דפדיה שהרי איננו האגף הפירסומי של "לראות"..).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:56, 3 בספטמבר 2016 (UTC)
::::סליחה על ההתערבות בהתערבות.. אבל לא מתאים כלל לתמים וחסיד חבלערוך השוואה כזו, שתוכנה הוא כביכול הרבי נראה לציבור באופן בלתי מכובד. -- [[משתמש:ד. שטרן|דָּרַךְ כּוֹכָב]] • [[שיחת משתמש:ד. שטרן|שיחה]] • 21:17, ל' באב, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו ''<font size="1">(3 בספט' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] • '''<span style="color: indigo">יחי המלך המשיח!</span>'''
:::::הבאתי ראיה שקיים מושג של חוסר כבוד, בגבול מה בגדר כבוד ומה לא, כתבתי שאפשר לדון ואין לדבר סוף. וממילא זכותם של עורכי ג'ם לשקול את הדברים על פי שיקול דעתם. לעיתים ישנם עניינים שבגלוי הינם פליטת פה (אף שעל פי אמת אין איתנו יודע להסבירם) שאצל כמה וכמה לא יבינו זאת וכשם שבעריכת הספר השיחה (הבלתי מוגה!) השמיטו כך ישמיטו אותו גם בוידיאו. (ועל זה הוספתי שגם בוידיאו שבמוצ"ש זה למי שראה רואים את הרבי בהופעה בציבור בנ"ג, אבל מה לעשות החולצה אינה מסודרת ואינה מכבדת כלל (לבד העניין שבשעה שהרבי דיבר על "גלות הדיבור" הוא בכה, ואנו רואים זאת שוב ושוב וששים ושמחים וכו'..) אף שיש כאלו שלא מרגישים זאת, נו, בשביל "להרגיש" צריכים חוש..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 21:56, 3 בספטמבר 2016 (UTC)
==זריז==
אני מעביר את הדף, חושב: נו, צריך גם לסדר את התבנית ו.. אופס, מסודר.. מעניין.. מסתכל ב'שינויים אחרונים' ורואה שיש כאן בחור זריז, כל הכבוד. {{חיוך}}.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:36, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
:הסתכלתי על השינויים אחרונים, והצצתי שוב על הערך שלא ממש קראתי בעיון, והקישור האדום הציק לי בעין..• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 09:38, 4 בספטמבר 2016 (UTC)
:אני מקווה שהנך מתעתד לבוא לחצרות קודשנו לקראת חודש החגים הבעל"ט, כך נוכל להתוועד כהוגן על מנת להצעיד את המיזם הלאה..• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 09:40, 4 בספטמבר 2016 (UTC)


== בקשת ערכים ==
== מקור ==
כיון שאתה עוסק כרגע הרבה בתנ"ך, כדאי שאת כל הערכים שאתה נתקל שחסרים בנושאים אלו תכתוב בדף בקשת ערכים, במיוחד בערכים בסיסיים על סיפורי תורה. לא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 05:50, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:הבעיה היא, שעד שלא אעשה זאת בעצמי, לא יהיה מי שיעשה זאת{{בכי|}} אגב, היום הצצתי שוב ב[[:קטגוריה:קטגוריות]], ו... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:17, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::פעם להתראות הסביר לי שזה בבחי' "שלח לחמך", ונוכחתי שהוא צודק. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:01, ו' באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
:::אשתדל. אגב, מה עם ההערות על פסח גלגל? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:06, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::::עם הדגשה על "'''ברוב''' הימים" {{קריצה}}. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 11:20, 9 בספטמבר 2016 (UTC)
::::::סתם מעניין. [http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C_(%D7%91%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA)&curid=38705&diff=262269&oldid=259851 למה זה]? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ז באלול ה'תשע"ו, למניינם 05:48, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
:::::::ראה בפלח הרימון שציינתי....• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 06:10, 20 בספטמבר 2016 (UTC)


== יהודים ==
אזכירך למצוא את המקור לדברי החת"ס, בקרוב ממש! עוד לפני שנפגוש את החת"ס בעצמו בחגיגת היו"ט דעשרה בטבת בבית המקדש השלישי... [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 12:54, 22 בדצמבר 2015 (UTC)


מה התכוונת שאבדוק? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 08:10, י"ז באלול, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ו
: יישר כח על עזרתך, שעזרה לי להשלים את המלאכה. אשמח אם (א) תעבור על הכל (ב) תסביר לי איך מעבירים למרחב הציבורי. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 12:02, 23 בדצמבר 2015 (UTC)
:את האופן שבו העתקתי..• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 08:12, 20 בספטמבר 2016 (UTC)
:: ברגע שתסיים את העריכה, אוכל לעשות זאת ברגע... • [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 23:36, 23 בדצמבר 2015 (UTC)


== תמונות  ==
== בנוגע לעולם הבא ==


צריך גם ל[[יין]], [[ראיה]] (עין), [[בשר]] בהמה, [[סוכר]], [[דבש]], ואולי גם [[מן (לחם מן השמים)|מן]] {{קריצה|}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ח באלול ה'תשע"ו, למניינם 03:05, 21 בספטמבר 2016 (UTC)
אשמח לשמוע דעתך:


== אותיות ==
א. לדעת הרמב"ם תחיית המתים תתקיים בתקופה שניה דימות המשיח (שינוי מנהגו של עולם) - כן כתוב בקונטרס הלכות של תורה שבע"פ. האם זה רק לדעתו, או שזה אמור להיות גם לדעת הרמב"ן? [וא"כ לדעת הרמב"ם (א) תקופה ראשונה בימוה"מ, (ב) תקופה שניה - תחה"מ, (ג) עולם הבא לנשמות בלא גופים; ולדעת הרמב"ן (א) ימוה"מ (ב) עולם הבא לנשמות בגופים - תחה"מ. ואז לדעת הרמב"ן - '''אין''' שתי תקופות]. או שגם לדעת הרמב"ן יש שתי תקופות בימוה"מ? וא"כ - מהו ענינם?


מכיון שצורת האותיות מיוחסת בצורה מדוייקת לאותיות על פי כתב אשורית שעל פי הקבלה, האם תוכל להעלות לכאן את תמונות האותיות שיש כבר עליהם ערכים? --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ד באלול ה'תשע"ו, למניינם 18:30, 27 בספטמבר 2016 (UTC)
ב. מתי יהיה נשמה ניזונת מן הגוף? לכאורה, רק בתחה"מ. כי הרי לפני תחה"מ, גם בימות המשיח, עדיין לא תתגלה בשלימות מעלת הגוף ובחירת העצמות, שלכן עוד לא יחיו המתים. אבל בדבר מלכות תולדות הא' סוסמשמע שמעלת הנשמה על הגוף הוא כל זמן הבירורים, ובסיום הבירורים - תתגלה מעלת הגוף. והרי סיום הבירורים הוא כבר בימוה"מ, ועל כן כבר אז אמור להיות נשמה ניזונת מן הגוף.
: כמו בויקיקליפה? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 19:11, 27 בספטמבר 2016 (UTC)
:::ויקיקליפה חסום לי ב"ה. אם זה אותיות אשורית תעלה לכאן, ונבדוק כבר אם זה מתאים על פי הקבלה (ברוב האותיות אין חילוק, חוץ מצ' ועוד בודדים). --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ד באלול ה'תשע"ו, למניינם 23:17, 27 בספטמבר 2016 (UTC)
:::{{כל הכבוד|}}, {{תודה רבה|}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ה באלול ה'תשע"ו, למניינם 00:59, 28 בספטמבר 2016 (UTC)


== שינה בסוכה ==
סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ {{חיוך}}, וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
:סליחה על ההתערבות..
:א. בלקו"ש חלק טו שעסקת בו לאחרונה מבואר באחד הערות שכל העניין של ב' התקופות הוא רק לרמב"ם ולא להרמב"ן (ונפק"מ - אם תחה"מ הוא מימוה"מ או עוה"ב - אולי הוא בהגדרתו 'כהיום לעשותם' או כ'לקבל שכרם' ראה במכתבו של הרבי המצויין להלן וראה תניא פרק לו וצ"ע)
:ב.ראה [http://www.chabadlibrary.org/books/admur/ig/2/200.htm אגרות קודש כרך ב אגרת ר] פסקה שניה בסעי' א שתכלית הבירור הוא רק בזמן התחייה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:34, 25 בדצמבר 2015 (UTC)
::ובפדה בשלום מא (כמדומני) מבואר שתי תקופות לפי הכרעת החסידות.. זה לא כ"כ פשוט• [[משתמש:כתית למאור|כבושה בגולה הושענא]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 19:14, 25 בדצמבר 2015 (UTC)


הנני מתכבד להזמינך להביע דעתך בערך [[שינה בסוכה]], ברצוני להעלותה להצבעה בקרוב למומלצות. תודה מראש--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 22:22, 12 באוקטובר 2016 (UTC)
== ספרי 'הפנסאים' ==


== קמץ א ==
בהמשך ל[http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%A1%D7%90%D7%99%D7%9D&curid=35161&diff=205272&oldid=205256 עריכה זו], הייתי שמח אם תוסיף גם מספר מילים על תוכנו של כל ספר. יישר כח. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 12:20, 27 בדצמבר 2015 (UTC)
:לא ראיתי את הספרים בשביל שאתארם..• [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 18:37, 27 בדצמבר 2015 (UTC)


מה פשר הפסקה 'הניגון' ב[[קמץ אלף א]]?


האם המשפט הבא הוא ציטוט מאיפשהו? "לעיתים לאחר התוועדות ממושכת בסיומו של לילה, מגיעים למסקנה שצריכים להתחיל הכל מחדש. ואז פוצחים בניגון שמבטא יותר מהכל את ההתחלה מחדש"
==ציונות==
 
איני מבין למה צריך לציין שאתה מתנגד לציונות כמו שזה חידוש ?!--[[משתמש:אמר רבי|אמר רבי]] - [[שיחת משתמש:אמר רבי|שיחה]] 06:25, 19 בינואר 2016 (UTC)
--[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ד בתשרי ה'תשע"ז 21:54, 26 באוקטובר 2016 (UTC)
==חוצפה!==
הנך מרשה לעצמך לשכזר עריכות ללא שום חשבון!
עיין [[פיל בחנות חרסינה]] {{שכח|אביי}}
: אתה באמת מטרד.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 13:16, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
::אביי. אולי אינך מודע לכללים כאן: 1. אין לחזור על עריכה שבוטלה, כלומר אם בערך היה כתוב משהו מסויים בתקופה מסויימת, ובאת ושינית וביטלו את זה, אז אין לחזור על העריכה. 2. לא הספקתי לעבור על כל עריכותיך, אבל באופן כללי נראה שאתה כאן למטרה פוליטית ולא לתרום לחב"דפדיה. פעולות כאלו ממש אינם רצויות במיזם זה שהוקם על מנת להפיץ את תורת החסידות ותורת חב"ד בפרט. תקן אותי אם אני טועה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ג' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 18:52, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
 
== מיהו הפיל ==
 
אתה מוזמן להצטרף לדיון [[שיחת תבנית:פיל בחנות חרסינה]]. [[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]] 18:41, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
: אענה על כך כשאכתוב את הדף [[משתמש: כתית למאור/משנתי החב"דפדית|משנתי החב"דפדית]] או את הדף [[משתמש: כתית למאור/הגדר בכלוב הפילים|הגדר בכלוב הפילים]]... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 19:57, 4 בנובמבר 2016 (UTC)
 
== אברהם פריז ==
אתה לא יכול להפנות לספר "אחד היה אברהם" ולכתוב אחרת...
 
חוץ מזה, במכתב של המזכירות כתוב "נבהלנו '''ממכתבו'''", ובפשטות הכוונה שזה לא בא כבהלה בעקבות מכתב אחר, אלא בהלה מהמכתב '''שלו'''.
 
ובכלל, מכל הסגנון ש"'''תיכף''' להפסיק", ו"מטובו לאשר '''תיכף''' מילוי ההוראה האמורה", '''ברור''' שזה לא בא בעקבות מכתב של מישהו אחר, ואז לפתע נזכר הרבי בדחיפות שבעניין...
 
והמרתק ביותר הוא, שהסיפור המשונה הזה התרחש רק אצל ר' אברהם פריז, ואילו אצל הרשד"ב וולפא, ר' משה סלונים בעצמו, הרב ירוסלבסקי, רא"ד הלפרין ועוד - הרבי לא הוצרך לחכות שמישהו ישלח לו עידכון מה קורה, אלא ידע להגיב בחריפות לבד...--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ה' בחשוון ה'תשע"ז 00:40, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
 
:אגב, למה החלטת להשמיט את עדותו של רח"ש? הוא נאמן עליך פחות מנחמן או חזן? זכותך. אבל עליך לציין שרח"ש מעיד אחרת. בכלל, אם תרצה תוכל לגשת בעצמך לכל אחד מהמזכירים, הוא יכחיש זאת גם בפניך. אלו עובדות שצריכים להיות כתובים בערך, עכ"פ בהערה.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ה' בחשוון ה'תשע"ז 00:52, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
::מר {{א|5778}} היקר,
::#"מכתבו", הכוונה בפשטות ל"מכתב כללי" שכתב לכל בני ישראל על עובדת מציאות המשיח בתוכנו וזהותו.
::#ההדפסה של הספר הנ"ל בתשנ"ג/ד הייתה בצירוף התואר "מלך המשיח" על הרבי, ואינני אחראי על חש"ב, אך נחמן סיפר: שכשלייבל אמר לו שיש אישור, הוא הודיע לו שאם ישאלו אותו הוא יכחיש.
::#לשחזר עריכה ששוחזרה לגירסה יציבה, היא עבירה על חוקי חב"דפדיה, אשר יכולה להביא לחסימתך!
::בברכה, • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 20:46, 6 בנובמבר 2016 (UTC)
:::מענין שכשרוצים אפשר על סמך סברות לבנות עובדות. יש עדות, ואתה מחליט לסתור אותה על סמך הגיון בלבד. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 09:50, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
::::[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]], העוינות נושבת מכל מילה מדבריך... 1. מה הקשר למה ששאלתי? 2. זכותך להכניס גם זאת בערך. העדות של רח"ש קיימת (ולייבל עד היום, פעמים אומר שכן ופעמים שלא, כאשר תנוח עליו הרוח. ואכ"מ לדון בזה). 3. אבקש עמוקות את סליחתך, אשתדל כי המעשה לא יחזור ע"ע חלילה בשנית (בוודאי לצערך, שכן בוודאי תשמח עד מאוד כאשר איחסם...).
::::[[משתמש:להתראות|להתראות]], אתה מתחיל להגזים... המשפט '''הראשון''' שכתבתי כאן הוא שיש גירסה אחרת, ואני מעדיף אותה כי היא מסתדרת מבחינה הגיונית. לא בניתי עובדות לבד, ובטח שלא סתרתי עדויות. ערערתי עליהן, ומחמת הערעור יש להורידן - לדעתי - להערת שוליים. כך היינו נוהגים בכל ערך אחר.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 21:25, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::מר {{א|5778}} היקר, 1. יש קשר לשאלה לא קשורה. 2. עדות מוכחשת, שלא נתפרסמה בשום מקום (מלבד הקובץ של אוירכמן) אינה מקור אנציקלופדי. 3. לדעתי רוב מוחלט של העורכים בחב"דפדיה אינם "שמחים" כאשר מישהו נחסם, אך כאשר מישהו מתעקש על דברים מסוימים שהקהילה מתנגדת להם, אזי הוא נחשב מטריד, וככזה יש סיכוי שישנם החפצים בסילוקו. באופן אישי, אינני חושב שמומלץ שתימלט ממקום זה, כיוון שמוחזקני עליך, שכבנם של גדולים מטרותיך הינן אך ורק בכדי להגדיל תורה ולהאדירה, ולהפיץ את מעינות החסידות חוצה. ועל כן, בטוחני שתוכל למלאות את ערכי הנגלה והחסידות בטוב טעם, בכשרונותיך המעולים. וחבל שהנך מדשדש בביצה עכורה זו (אם אתה באמת מעוניין לשנות דברים נפיצים, בקש זאת מא' ממפעילי המערכת או שתשאל את חברי הועדה הרוחנית). ובנוגע למה שכתבת, ה"חרטה על העבר" נוגעת פחות מאשר ה"קבלה על העתיד", בברכת הצלחה רבה, ושבוע טוב ומבורך, משיח נאו! • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:30, ג' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(3 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::::טענתך השניה אינה נכונה. ברור ופשוט שקובץ המלקט מענות של הרבי בנידון יכול לשמש כמקור אנציקלופדי, אלא א"כ תוכיח אחרת. אם אתה דווקא מעוניין בעדות נוספת, תמצא אותה בבלוג של רי"מ על לייבל. אגב, לדבריך ש"נחמן אמר" ודאי שאין כל מקור אנציקלופדי.--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 23:40, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
:::::::עדות מוכחשת הכוונה היא - שהוא אומר שהוא לא עשה משהו כי אמרו לו שלא לעשות, ובפועל הוא כן עשה! את הדברים האלו אני מכיר לפני שנגבת את החלב מהשפתיים. ולגבי נחמן, יש ערך בעדותו, ובפרט שמשום מה אוירכמן לא הלך לשאול אותו (אולי תעשה הפסקה נוספת, להתקשר לדובי..) • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:44, ג' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(3 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::::::תביא ראיה לכך שהוא עשה.
::::::::שוב אמליץ לך אישית לעיין בערך "דמגוגיה" שבויקיפדיה. לא אתייחס למשפט השני (והרביעי) שלך. מנין לך שהוא לא שאל את נחמן? לי אין מושג. בכל מקרה זה לא נוגע לדברי, שאין לך שום מקור אנציקלופדי לכך (ובינינו, גם לא תמצא).--[[משתמש:5778|8775 - משיח נאו!]] -- [[שיחת משתמש:5778|פארבריינגען]] ג' בכסלו ה'תשע"ז 23:51, 3 בדצמבר 2016 (UTC)
::::::::
 
==בערך [[פה]]==
מדוע מחקת קישור לערך [[ה' מוצאות הפה]]??  [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 20:12, 9 בנובמבר 2016 (UTC)
:כי הוא לא קיים. כשתכתוב אותו, תקשר אליו. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 22:27, 9 בנובמבר 2016 (UTC)
::ומי אמר שאסור לקשר לערך שאין עליו עדיין ערך, הרי ככל שירבו הערכים האדומים כן ירבה הסיכוי שייכתב עליו ערך, והרי ערך זה של ה' מוצאות הפה ללא ספק ראוי שיהי עליו ערך... (רק לאחרונה שאל מישהו איזה ערכים בחסידות לא קיימים אם בתוככי הערכים יציינו הכותבים איזה ערכים חסרים יש סיכוי גדול יותר שירבו הערכים.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 22:34, 9 בנובמבר 2016 (UTC)
:::יש הבדל בין לקשר בתוך הערך, לבין לקשר ב"ראו עוד". וק"ל. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 22:44, 9 בנובמבר 2016 (UTC)
::::ומהו?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:05, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::שראו עוד זה הוראה שלך לראות במקום זה, ואם הוא לא קיים, אז זוהי הוראת שוא. אבל אם אתה כותב את הטקסט בין כה, ואתה שם קישור לערך שעתיד (בתקווה) להיכתב, זה מודיע שזהו נושא השווה ערך.. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 12:13, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::::הנחה, אלו הם אכן הכללים, כמו שכותב המאור "כתית". '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 14:34, 10 בנובמבר 2016 (UTC)
 
== ברית בין הבתרים ==
 
כל הכבוד!
 
אל תשכח את [http://beta.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=16065&st=&pgnum=84 השיחה הזאת]. בהצלחה! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 01:16, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
:התכוונתי לקצת יותר מזה, היינו, קצת הסבר ע"פ נקודת השיחה: "הרבי מבאר את הסיבה לכך שבברית בין הבתרים - שהיתה זמן של התגלות אהבתו של ה' לאברהם - דוקא אז בישר לו על גלות בניו: כיון שלאמתו של דבר, בפנימיותה של הגלות ישנה כוונה להביא את הגאולה ולהגיע לדרגה נעלית יותר" וכד'... • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:04, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
::ואגב, מחכה להערות [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח/מילת אברהם אבינו|כאן]], כמובן. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:04, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
:::אולי כדאי שתוסיף אתה, אני באמצע לעשות בלאגן בדברים אחרים... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 03:06, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
::::כל הכבוד, קדימה בלגן... אבל על ההערות לא מוותר! • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:12, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
:::::התכוונתי להוספה ב[[ברית בין הבתרים]] • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 03:17, י' בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(11 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::::הוספתי, ועכשיו תור ההערות שלך. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:22, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
 
== פרשיות השבוע ==
 
לאחר הייבוא המוצלח של [[תבנית:סוגיה]], חשבתי אולי תייבא גם את תבנית פרשת השבוע. זה עושה את הערך פי כמה יותר יפה. לא? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 03:48, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
:ועוד משהו: האם אפשר להרחיב מעט את [[תבנית:סוגיה]]? ניסיתי ולא הצלחתי. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:23, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
::מה ניסית לעשות? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 04:30, י' בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(11 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] 04:30, 11 בנובמבר 2016 (UTC)
:::להרחיב את התבנית בכמה מילימטרים. • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 04:33, י' בחשוון, [[שנת הקהל|הקהל]] ה'תשע"ז
{{בוצע|}} • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 09:08, י' בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(11 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== כבודו בארה"ק? ==
איזו זכות לשמוע... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 17:47, 12 בנובמבר 2016 (UTC)
:{{קריצה|}} עד [[כינוס השלוחים העולמי]]...• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:03, י"א בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(12 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
מה נשמע הרב כתית?
תן לי איזה רעיון לעבודה על משהו בחב"דפדיה, עיתותי בידי..--[[משתמש:משה מ.|מהתמימים ד770]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:משה מ.|א חסידישע פארבריינגען]] 09:35, 13 בנובמבר 2016 (UTC)
:באיזה תחום אתה מתעניין? אולי ערך [[מסעות אברהם אבינו]] או [[נסיונות אברהם אבינו]], או סתם [[אברהם אבינו]] - לכתוב שם את קורות חייו הכתובים בתורה ובמדרשים, נולד באור כשדים, שם אמו אמתלאי בת כרנבו וכו' כולל הנסיונות (שאח"כ יעבור לערך בפ"ע) והמסעות (כנ"ל). מה דעתך? • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 09:54, י"ב בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(13 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
נשמע מעניין..--[[משתמש:משה מ.|מהתמימים ד770]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;">&nbsp;•&nbsp;</span> [[שיחת משתמש:משה מ.|א חסידישע פארבריינגען]] 10:16, 13 בנובמבר 2016 (UTC)
 
== לשכתב ==
 
לכאורה לאחר עריכתי האחרונה הבעיה סודרה. --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 10:58, 14 בנובמבר 2016 (UTC)
:ממש לא• '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:59, י"ג בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(14 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::כעת זה סודר • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 11:10, י"ג בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(14 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== קטגוריות ==
לא הבנתי מה יש לך נגד קטגוריות, מילא לעדכן לסדר וכו, אבל למה למחוק, ברור שככל שיש יותר קטגוריות (ומסודרות) הערכים מסודרים יותר, למה למחוק??--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 08:18, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:אין לי שום דבר נגד קטגוריות נצרכות, אבל קטגוריה של "מבשרי אחזה", ו"גוף האדם", ששתיהן מכילות את אותם ערכים, לדעתי מיותרת. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 09:04, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(17 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::ומה עם סדר השתלשלות?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:17, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
:::יש קטגוריה עם כל העניינים של עולמות, אורות וכלים צמצום וכו', ולפתוח קטגוריית אב לזה במקום אחר ולקחת חלקים זה מיותר לדעתי. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 13:09, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(17 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
::::עד כה לא היתה קטגוריה שכוללת את כל סדר השתלשלות. עולמות - לא כולל מה שלמעלה מעולמות, כנ"ל אורות וכלים, כנ"ל צמצום. אפשר שבתוך קטגוריה סדר השתלשלות יהיו הקטגוריות הנ"ל. אנא הגב. [[משתמש:ינון גלעדי|ינון גלעדי]] - [[שיחת משתמש:ינון גלעדי|שיחה]] 23:58, 23 בנובמבר 2016 (UTC)
:::::יש משהו במה שאתה אומר. אבל איך שעשית זאת זה לא היה במקום (במחילת כת"ר..). מלבד זאת שזאת תהיה לך סתם עבודה כפולה.. אנסה לראות מה אפשר לעשות • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 04:09, כ"ג בחשוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(24 בנוב' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== חי וקיים? ==
 
אתה ממשיך לפעול פה כסדר, או שקצת קשה לאחרונה? • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 12:12, ב' בכסלו ה'תשע"ז
: משתדל, אם כי ההכנות ל[[נסיעה לרבי]] תופסות יותר מקום... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 13:16, ב' בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(2 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== ועדה רוחנית ==
 
הנני מבקש באם אפשר לחכות עם השאלות עד שתתגבש החלטה מי ומה שואלים. יישר כח. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 18:16, 18 בדצמבר 2016 (UTC)
: אני רק הצגתי ערכים עם דפי השיחה. בנוגע ל[[האוהל]] עדיין אין מסקנה. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 18:22, י"ח בכסלו, ה'תשע"ז ''<font size="1">(18 בדצמ' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== עריכות על בסיס שיחותיך עם 'הועדה' הרוחנית ==
 
כבר כשהודעת שאתה מתכנן לשוחח עם הועדה ביקשתי שזה יהיה מפעיל מערכת. למרות זאת עשית את זה על דעת עצמך והתחלת להחיל את זה בפועל. זה לא מקובל שעושים מה שרוצים... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 13:05, 19 בדצמבר 2016 (UTC)
 
== עשר ==
 
[[קובץ:10 לאתר.png|מרכז|200px]]
--[[משתמש:חבר|אני אוהב כל יהודי]] - [[שיחת משתמש:חבר|יחי המלך המשיח]] - [[אידישעפדיה|בואו נתוועד!]] [[י"ג בטבת]] [[ה'תשע"ז]]
 
כיצד משנים את שם המשתמש?? --[[משתמש:יחי מלכנו משיחנו לעד|יחי מלכנו משיחנו לעד]] - [[שיחת משתמש:יחי מלכנו משיחנו לעד|שיחה]] 13:05, 15 בינואר 2017 (UTC)
: פותחים משתמש חדש, ופונים באימייל לאחד ממפעילי המערכת לחסום את הקודם. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 15:01, י"ז בטבת, ה'תשע"ז ''<font size="1">(15 בינו' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
== התדיינות! ==
 
מכיוון שנראה שאינך רואה ואינך מבין, אצטרך שוב לחזור ולומר:
 
'''אין לשנות מאומה''' בדף הערך בכל חב"דפדיה '''ללא דיון קודם בדף השיחה!!!!'''
אני מתפלא על "עורך ותיק ורב חשיבות" שלא עורך ע"פ כללי חב"דפדיה, (בפרט שסותר המציאות..!).
 
אם יש לך הארות על העריכה בערך [[סניף צבאות השם מגדל העמק]], כתוב את השינויים פה:
 
"לתנועה מספר מועדוני נוער ברחבי העיר המותאמים לסוגי אוכלוסיה ומגזרים שונים, כנסי ענק בהשתתפות ילדי העיר, עלונים חודשיים, קייטנות ועוד. הסניף במגדל העמק פועל עם כאלף ילדים וילדות ומנוהל על ידי הרב [[משה זלמנוב]], משלוחי [[הרבי]] למגדל העמק."
 
בהצלחה בעריכה נכונה.  --[[משתמש:יחי מלכנו משיחנו לעד|יחי מלכנו משיחנו לעד]] - [[שיחת משתמש:יחי מלכנו משיחנו לעד|שיחה]] 13:34, 26 בינואר 2017 (UTC)
 
 
:אגב, לא כתבתי בתקציר, אולם לפי המדיניות [[חב"דפדיה:עקרונות וקוים מנחים ליצירת ערכי אישים|כאן]] זה שמישהו כתב כמה כתבות אינו הופך אותו לסופר וכל שכן לא לעורך כתבי עת. אומרים לא למטרידים '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 13:43, 26 בינואר 2017 (UTC)
הוא לא ערך "כמה כתבות", אלא הרבה ובכלל כל ה'אגביות' שלך חשודה בעריכות החרונות..--[[משתמש:לוי בן חורין|לוי בן חורין]] - [[שיחת משתמש:לוי בן חורין|שיחה]] 14:08, 26 בינואר 2017 (UTC)
 
מצאת לעצמך עוד שם משתמש? יופי לך! '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 14:10, 26 בינואר 2017 (UTC)
תפסיק לקשקש. אני לא קשור לנ"ל, פשוט אני רואה את תגובותיך וכדבריך "לשחזר בלי להסתכל". בושה שאתה כותב זאת בגלוי.--[[משתמש:לוי בן חורין|לוי בן חורין]] - [[שיחת משתמש:לוי בן חורין|שיחה]] 14:13, 26 בינואר 2017 (UTC)
 
מעולם לא שיחזרתי בלי להסתכל, רק רציתי. אולם חוששני שאתחיל לעשות זאת כשאראה עריכות ממך בכל שום וחניכא דאית לך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 14:16, 26 בינואר 2017 (UTC)
 
אני חוזר שוב. אין לי קשר להנ"ל ומכיוון שראיתי את "רצונך" (שמראה על חכמתך הרבה..), החלטתי להתערב.--[[משתמש:לוי בן חורין|לוי בן חורין]] - [[שיחת משתמש:לוי בן חורין|שיחה]] 14:20, 26 בינואר 2017 (UTC)
לתשומת ליבך: תרומתך לאתר חב"דפדיה תפורסם לפי תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך או העתקת אותו ממקור בנחלת הכלל (שאינו מוגבל בזכויות יוצרים) או מקור חופשי דומה. אין לשלוח חומר מוגבל בזכויות יוצרים ללא רשות!
ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)
חזרה לדף המשתמש של "כתית למאור/ארכיון חורף תשע"ז".