עריכת הדף "שיחה:רבי אברהם בן דוד מפושקירה"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).

אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.

ניתן לבטל את העריכה. נא לבדוק את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן לפרסם את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.

גרסה אחרונה הטקסט שלך
שורה 1: שורה 1:
==חשיבות==
==חשיבות==
ראשון, מגדולי הפוסקים, הרבי מתייחס אליו. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 14:25, כ"ו באייר, ה'תשע"ט ''<font size="1">(31 במאי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
ראשון, מגדולי הפוסקים, הרבי מתייחס אליו. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 14:25, כ"ו באייר, ה'תשע"ט ''<font size="1">(31 במאי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
:התייחסות של הרבי לא מלמדת על כי צריך להיות עליו ערך, הרבי התייחס גם ל[[שולמית אלוני]], [[אלעזר מנחם מן שך]], [[אהרן בן ציון שורין]], ולעוד רבים. ואף שאין אני משווה בחשיבות אלה לראשונים אשר כמלאכים וכבני אדם הם לעומת דורות האחרונים. אך הערך הקשר החב"די צריך להיות מובהק. וכאן אסייג את דבריי - ביחס לערך זה - באם אכן ישנה התייחסות משמעותית בתורתו של הרבי לנשוא הערך בהחלט ראוי שיהיה עליו ערך, אך דומה שההתייחסות השולית המוזכרת בערך מעידה על כי הוא מיותר כאן. [[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]] - [[שיחת משתמש:תוקידידס|שיחה]], 15:03, כ"ו באייר, ה'תשע"ט 15:03, 31 במאי 2019 (IST)
:התייחסות של הרבי לא מלמדת על כי צריך להיות עליו ערך, הרבי התייחס גם ל[[שולמית אלוני]], [[אלעזר מנחם מן שך]], [[בן ציון שורין]], ולעוד רבים. ואף שאין אני משווה בחשיבות אלה לראשונים אשר כמלאכים וכבני אדם הם לעומת דורות האחרונים. אך הערך הקשר החב"די צריך להיות מובהק. וכאן אסייג את דבריי - ביחס לערך זה - באם אכן ישנה התייחסות משמעותית בתורתו של הרבי לנשוא הערך בהחלט ראוי שיהיה עליו ערך, אך דומה שההתייחסות השולית המוזכרת בערך מעידה על כי הוא מיותר כאן. [[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]] - [[שיחת משתמש:תוקידידס|שיחה]], 15:03, כ"ו באייר, ה'תשע"ט 15:03, 31 במאי 2019 (IST)
::לענ"ד יש, אבל צריך להשלים.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:21, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
::לענ"ד יש, אבל צריך להשלים.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:21, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
:::{{א|קרייזי אבאוט משיח}}, עדין תומך בחשיבות? ● </font>&nbsp;[[User:חלוקת קונטרסים|<span style=><font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • 23:47 • כ"ז בכסלו ה'תשפ"א
::::דעתי לא השתנתה ולא יכולה להשתנות בנוגע לראשון כזה, מבחינתי זה כמו שלא יהיה ערך על חנוכה. במקרה ספציפי זה גם יש התייחסויות בחסידות, אבל גם לולא היו הייתי תומך.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 20:23, א' בטבת ה'תשפ"א
לתשומת ליבך: תרומתך לאתר חב"דפדיה תפורסם לפי תנאי הרישיון GNU Free Documentation License 1.2 (אפשר לעיין בדף חב"דפדיה:זכויות יוצרים לפרטים נוספים). אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על־ידי אחרים, שתופץ לעיני כול, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה תוך ציון המקור – אין לפרסם אותה פה.
כמו־כן, שמירת העריכה משמעה הבטחה שכתבת את הטקסט הזה בעצמך או העתקת אותו ממקור בנחלת הכלל (שאינו מוגבל בזכויות יוצרים) או מקור חופשי דומה. אין לשלוח חומר מוגבל בזכויות יוצרים ללא רשות!
ביטול עזרה בעריכה (נפתח בחלון חדש)

תבנית המופיעה בדף זה: