עריכת הדף "שיחה:ישראל דוד נחשון"
דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).
אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.
ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה | הטקסט שלך | ||
שורה 26: | שורה 26: | ||
::אכן אני מסכים עם הכותב שהיו ניסוחים מוגזמים, אבל עם זאת, אין להתעלם מכך שמדובר באדם שפעל והיה קרוב לרבי גם כן באופן מוגזם. מצב הערך כרגע חיוור ודליל, ורחוק מלהיות ערך המתאר (באובייקטיביות!) את פעלו הרב. | ::אכן אני מסכים עם הכותב שהיו ניסוחים מוגזמים, אבל עם זאת, אין להתעלם מכך שמדובר באדם שפעל והיה קרוב לרבי גם כן באופן מוגזם. מצב הערך כרגע חיוור ודליל, ורחוק מלהיות ערך המתאר (באובייקטיביות!) את פעלו הרב. | ||
::זו הסיבה שהחזרתי את המשפט על הקירובים, שפשוט נכון ואין דרך אחרת לכתוב אותו. בנוגע ללחיים אינני יודע אם זה הענין הבולט שבקירובים, אבל כיון ששיע השאיר לא מפריע לי. בנוגע ליחידות המשפט היה כמובן טעות (יחידויות פרטיות נפסקו בתשמ"א חלקית ובתשמ"ב כליל), אלא שכעת דייקתי את העובדות - וכניסה ליחידות בתש"נ היא אכן חידוש נדיר. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 00:11, כ"ז באב ה'תשע"ח | ::זו הסיבה שהחזרתי את המשפט על הקירובים, שפשוט נכון ואין דרך אחרת לכתוב אותו. בנוגע ללחיים אינני יודע אם זה הענין הבולט שבקירובים, אבל כיון ששיע השאיר לא מפריע לי. בנוגע ליחידות המשפט היה כמובן טעות (יחידויות פרטיות נפסקו בתשמ"א חלקית ובתשמ"ב כליל), אלא שכעת דייקתי את העובדות - וכניסה ליחידות בתש"נ היא אכן חידוש נדיר. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 00:11, כ"ז באב ה'תשע"ח | ||
− |