חב"דפדיה:פארבריינגען: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 176: שורה 176:
:ברוך שכיוונתי לדברי ר' איטשע מתמיד, אם כי צריך להזהר ממרה שחורה.  --'''ענוים, הגיע זמן גאולתכם!  היום י"א בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 22:40, 24 במאי 2010 (UTC)
:ברוך שכיוונתי לדברי ר' איטשע מתמיד, אם כי צריך להזהר ממרה שחורה.  --'''ענוים, הגיע זמן גאולתכם!  היום י"א בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 22:40, 24 במאי 2010 (UTC)
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}
== אימרה מהיום יום ==
אימרה מ[[היום יום]]:
ראשית הירידה, ר"ל, הוא העדר העבודה בתפילה, הכל נהיה יבש וקר: גם ה'מצוות אנשים
מלומדה' הופכים לנטל: ממהרים מאבדים הטעם בתורה, והאויר המתגשם, ומובן הדבר שאינו
שייך כלל לפעול על הזולת.
אך [[משתמש:עזריאל|עזריאל]] כותב זאת כך בפורום חב"ד אינפו:
''ראשית העליה, בעזרת השם, הוא העבודה בתפילה. הכל נהי' חי וחם, קיום המצוות נהיה בשמחה, נרגעים, נוסף עונג בתורה, והאויר מזדכך, ומובן הדבר ששייך מאוד לפעול על הזולת.
(ראה היום-יום כ"ג אייר)
לשאלתי השיב לי ששמע זאת מאחד מתלמידיו של הרב אברהם פלדמן מנה"ח (כככל הנראה משמו..)
לחיים! --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני '''ביאת משיח, היום י"ט בסיוון ה'תש"ע'''  [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם]] 19:08, 1 ביוני 2010 (UTC)
39,916

עריכות